проблем със спирачните дискове на Г4
- jerry01
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 22:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белоградчик
проблем със спирачните дискове на Г4
колеги дайте съвет!когато взех голфа дисковете му бяха криви и купих нови, обаче след 2-3 хиляди км и те се изкривиха!престъргах старите дискове и сложих нови накладки - резултата беше- около 500 км и отново криви спирачни дискове... 
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Много фирми произвеждат дисковете си в едни и същи китайски заводи. Разликата е в качествата на стоманата, която ползват, както и броя на операциите. Евтинките пропускат последната- най-важна операция: термирането! В резултат дори и да са от качествен материал по-евтините се кривват лесно!
Друго особено при спирачните дискове е, че докато са нови трябва да се използва внимателно и разумно спирачката. Иначе прегряват и се получава това, което се е случило с теб.
Трета възможна причина е да ти задържа някой от спирачните апарати. При мен това се беше случило! Изкривих дискове, смених ги, но не погледнах апаратите. И чувах как единия апарат просвирва, барнах го- прегрява и... с малко съм се отървал от изкривяване и на новия комплект! Беше почнал дори леко да посинява.
За щастие смених апарата навреме! (с нов, от морга!
)
Друго особено при спирачните дискове е, че докато са нови трябва да се използва внимателно и разумно спирачката. Иначе прегряват и се получава това, което се е случило с теб.
Трета възможна причина е да ти задържа някой от спирачните апарати. При мен това се беше случило! Изкривих дискове, смених ги, но не погледнах апаратите. И чувах как единия апарат просвирва, барнах го- прегрява и... с малко съм се отървал от изкривяване и на новия комплект! Беше почнал дори леко да посинява.
За щастие смених апарата навреме! (с нов, от морга!
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: проблем със спирачните дискове на Г4
jerry01 написа:колеги дайте съвет!когато взех голфа дисковете му бяха криви и купих нови, обаче след 2-3 хиляди км и те се изкривиха!престъргах старите дискове и сложих нови накладки - резултата беше- около 500 км и отново криви спирачни дискове...
А като сменя дисковете, свалихте ли мизерията (ръжда, буклуци) от главините? Много често и от това си заминават нови дискове
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не е само до водачи
При все, че е много възможно!
В моя случай беше влезнала влага под маншончето на цилиндърчето на левия апарат, беше корозирало, и с новите, по-дебели дискове и нови накладки буталцето седеше направо като заварено! Никакъв шанс да се върне!
Впрочем, стария апарат още ми се търкаля на стилажа на терасата и чака по-красиви времена за почистване и реставриране...
В моя случай беше влезнала влага под маншончето на цилиндърчето на левия апарат, беше корозирало, и с новите, по-дебели дискове и нови накладки буталцето седеше направо като заварено! Никакъв шанс да се върне!
Впрочем, стария апарат още ми се търкаля на стилажа на терасата и чака по-красиви времена за почистване и реставриране...
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
morfei1 написа:Ми хубави предни дискове за Г4, към 180лв. се вързват двато....
Горе доло толкова брмбо макс по 96 лева бройката без накладките те бяха към 60 70 лева комплекта , 8-9 месеца нямам грижи , смених си изадните пак с брембо плътни по 46 лева парчето и накладките към 40 , но спирането е е различно има голяма разлика , и на всички колеги купили сте си по новички коли примерно голф 4 е ами вие колко изкате да струва един диск колкото на лада ли , нищо лично но за такива неща не трябва да има компромиси от това ви зависи живота ви бе хора това са спирачки все пак без тях на къде , купувайте от големите магазини ползвайте нета аз мойте си ги поръчах в манимпекс те са основен представител на брембо за 24 часа ми бяха доставени с куриер до Асеновград , и нещо друго като си сменяте дисковете така и така сте я разколачили направете си и обслужване на спирачните апарати айде със здраве
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
stenly_m написа:300 кинта си вземаш оригинални от представителството и не се занимаваш с глупости...един приятел си взе брембо макс и ко? ходи два пъти на стругар по 20 лв на диск 80 кинта...дай 300 за оригин...това ми е съвета!
Ти да не бачкаш У Фолксваген? Всяко мнение ти е ходи при преставителя...айде нема нужда!
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Luciano: Не работя там...просто ми писна от псевдо автомонтиори, гледащи да те прецакат за 2 лв и уж имат гаранция а нямат...просто осъзнах, че е по-добре да дадеш малко повече пари, но поне да си с оригинално...на тебе все едно ли ти е да носиш примерно маратонки "АДИБАС" 1:1 с оригинален "адидас" или да си сложиш оригиналните? и сметни колко хора казват дадох по 100 лв за диск и се изкриви...и проблеми и глупости ходиш се занимаваш...и то изкривени дискове от нормално шофиране...представи си ако е някой цербер дето кара газ спирачка....
и колкото и всеки да казва че вземат мн пари...в една друга тема бях дал линкове за същите оригинални част в германия какви пари и разликите бяха в 5-10 евро...онзи ден сменях термостат - 2 години гаранция...кой магазин дава такава? така че всеки си преценя...дали да даде 25 лв за 1 година или да даде 50 за 2...като разбира се със всяка по-честа смяна се плаща и по-често труд и ко се оказва в карайна сметка че по-евтиното излиза по-скъпо, че и образува повече нерви...ето за това препоръчвам фолксваген, не защото работя тям или имам някакъв кяр в цялата работа...
jerry01 имам един приятел работи в Пежо(приемчик) и ми каза, че ако дисковете ти се прецакат на някви малки километри ти ги сменят без да ги плащаш...мисля, че не само там е така ами и във фолксваген...така че дискове с гаранция няма да имаш ядове...
jerry01 имам един приятел работи в Пежо(приемчик) и ми каза, че ако дисковете ти се прецакат на някви малки километри ти ги сменят без да ги плащаш...мисля, че не само там е така ами и във фолксваген...така че дискове с гаранция няма да имаш ядове...
Относно оригиналните дискове..... доколкото знам, VW не произвеждат дискове, а поръчват на някой голям производител, най-вероятно Немски, съответно VW получава доставката на дисковете не с логото - името на производителя, а със собственото си лого, VAG-овият номер, и надпис made in Germany (сходен приме са телефоните на Vodafon)
Относно въпросното Brembo, 1-во цената на това Brembo ми се вижда много съмнителна и оттам и качеството на самите дискове. Според мен Brembo e марка, предназначена за друг тип автомобили (спортни), а при тях цените са различни. Друг е въпроса, че износването на дисковете зависи и от това какви са накладките и какъв е стилът на каране на даден шофьор.
Аз например си взех Zimermann дискове за отзад, които са на нармална цена, произведени са в Германия и комплект накладки Текстар, които се използват при много автомобили, за първоначално вграждане. Кутията си имаше абсолютно всички белези на оригинален продукт, произведен от съответните марки, а не опакован в съседна Турция. Много съм доволен как взе да спира колата с тях, едва ли с оригиналните ще спира по-добре. Предните са оригиналните на колата, имат леки ръбчета, но са прави. Взех колата с нови накладки - отпред на които незнам марката, но определено несъм доволен от тях, но сърце не ми дава да изхвърля новите накладки. Ще ги карам докато светнат лампите и тогава комплект дискове с накладки - Zimermann + Textar
.
При мен предни дискове карат около 100000км, а накладки около 60000км.
Добрият шофьор, рядко използва спирачки, в извънградски условия
Относно въпросното Brembo, 1-во цената на това Brembo ми се вижда много съмнителна и оттам и качеството на самите дискове. Според мен Brembo e марка, предназначена за друг тип автомобили (спортни), а при тях цените са различни. Друг е въпроса, че износването на дисковете зависи и от това какви са накладките и какъв е стилът на каране на даден шофьор.
Аз например си взех Zimermann дискове за отзад, които са на нармална цена, произведени са в Германия и комплект накладки Текстар, които се използват при много автомобили, за първоначално вграждане. Кутията си имаше абсолютно всички белези на оригинален продукт, произведен от съответните марки, а не опакован в съседна Турция. Много съм доволен как взе да спира колата с тях, едва ли с оригиналните ще спира по-добре. Предните са оригиналните на колата, имат леки ръбчета, но са прави. Взех колата с нови накладки - отпред на които незнам марката, но определено несъм доволен от тях, но сърце не ми дава да изхвърля новите накладки. Ще ги карам докато светнат лампите и тогава комплект дискове с накладки - Zimermann + Textar
При мен предни дискове карат около 100000км, а накладки около 60000км.
Добрият шофьор, рядко използва спирачки, в извънградски условия
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта