Adnan написа:Ventoman написа:И я ми обясни кой е успял да счупи вал така ? Те явно и производителите на тези двигатели не разбират. Дори и както често правя избивам колелото на разпределителния вал, като го притегна леко болта , не затягам като съм заврял "ключе 10'ка както правят другите" ами си противостоя с направе от мен инструмент на колелото.
Ето как точно си отговори.
На 1З'ката ( белия голф ) точно майстора сложи отзад една желязна пластина и почна да стяга Колелото на вала.
Чу се леко попукване и вала се спука.
И ба и майстора. Това ти казвам като стяга ролки, и глупости и пластини да има нищо не може да счупиш, а и нанизал ли си си ремъка можеш да махнеш всичко.........................
А ако се наложи развиване на колелото при стягане противостойш на него. Не ти трябват никви пластини отзад, ако леко си обрал болта няма на каде да мръдне. Да не говорим че съм хващал вала с гаргите и друг е стягал. Че там по спомен мисля бяха 45 нютона, твоя майстор да не е объркал нютоните с тези на централния болт на коляновия вал ?