Смяна ангренажен ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 15 дек 2008 9:59


Adnan написа:
Ventoman написа:И я ми обясни кой е успял да счупи вал така ? Те явно и производителите на тези двигатели не разбират. Дори и както често правя избивам колелото на разпределителния вал, като го притегна леко болта , не затягам като съм заврял "ключе 10'ка както правят другите" ами си противостоя с направе от мен инструмент на колелото.

Ето как точно си отговори.
На 1З'ката ( белия голф ) точно майстора сложи отзад една желязна пластина и почна да стяга Колелото на вала.
Чу се леко попукване и вала се спука.


И ба и майстора. Това ти казвам като стяга ролки, и глупости и пластини да има нищо не може да счупиш, а и нанизал ли си си ремъка можеш да махнеш всичко.........................

А ако се наложи развиване на колелото при стягане противостойш на него. Не ти трябват никви пластини отзад, ако леко си обрал болта няма на каде да мръдне. Да не говорим че съм хващал вала с гаргите и друг е стягал. Че там по спомен мисля бяха 45 нютона, твоя майстор да не е объркал нютоните с тези на централния болт на коляновия вал ?




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 15 дек 2008 10:11


Ventoman написа:твоя майстор да не е объркал нютоните с тези на централния болт на коляновия вал ?

Никак даже не се е объркал, щото идея си нямаше както е ключ който спра да върти след отпределени килограми натиск. А си затягаше на око с нормален ключ :evil:
Убеждаваше ме, че до сега винаги така е правил и има много опит.


Потребителски аватар
ahil80503
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот ahil80503 » Пон 15 дек 2008 18:49


аз смених 3 ремъка и една ролка преди дже седмици , майстора ги смени де :lol: :lol: ама да ти кажа че ремъците бяха доста напукани а не бяха и на 50 хил.км и да ти кажа че и от ум не ми е минавало да си ги сменям сам ,даже търсих и добър майстор за смяната щото и пишман масторите нещо трудно я умеят тази работа.На един познат му смениха ремъка на пасата 4 ка и на първите 100 метра му блокира двигателя а уж ги смениха в сервиз :lol: :idea:


Потребителски аватар
Apokalypsis
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Apokalypsis » Пон 15 дек 2008 18:56


На нова кола,се сменя след 120 000,а след това-на 60 000км.Това ми го е казвал мой приятел-майстор!Не си заслужава да рискуваш и да не сменяш ангренажа-просто е глупаво! :wink: Успех!


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Пон 15 дек 2008 20:15


Това със слагането на ключе 10-ка в отвора на разпределителния вал, не винаги е много здравословно, понеже едно менте ключе го чупиш без да се усетиш ,и ако късмета не е на твоя страна ,можеш да пострадаш много лошо.


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот van4ote » Пон 15 дек 2008 22:51


Apokalypsis написа:На нова кола,се сменя след 120 000,а след това-на 60 000км.Това ми го е казвал мой приятел-майстор!Не си заслужава да рискуваш и да не сменяш ангренажа-просто е глупаво! :wink: Успех!
На моя пасат 1.9 п.д 101 коня го сменям веднаж на 90 000км с оригинални части и ако се скъса през този период изобщо не ми пука защото сервиза си поема ремонта.верно смяната излиза 1000кинта.ама кво да се прави.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 16 дек 2008 23:41


van4ote написа:
Apokalypsis написа:На нова кола,се сменя след 120 000,а след това-на 60 000км.Това ми го е казвал мой приятел-майстор!Не си заслужава да рискуваш и да не сменяш ангренажа-просто е глупаво! :wink: Успех!
На моя пасат 1.9 п.д 101 коня го сменям веднаж на 90 000км с оригинални части и ако се скъса през този период изобщо не ми пука защото сервиза си поема ремонта.верно смяната излиза 1000кинта.ама кво да се прави.


AМА доколкото знам гаранционното време е две /2/ години.


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна ангренажен ремък

Мнениеот freezone » Вто 20 апр 2010 18:29


Колеги кажете ми на Голф 3 1.9тд 92г AAZ колко пари ще требва да кихна за смяна на ангренажния ремък+ролки? говорим за смяна от маистор. благодаря предварително


lyusi
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна

Re: Смяна ангренажен ремък

Мнениеот lyusi » Сря 16 юни 2010 17:47


момчета кажете как се развива това :banghead:

http://picbg.net/pic.php?u=18453LfBaJ&i ... &file=.jpg
http://picbg.net/pic.php?u=18453LfBaJ&i ... &file=.jpg
значи тва ми е за коляновия вал на колата и няма такъв ключ
благодаря предварително


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Смяна ангренажен ремък

Мнениеот vladitdrv » Сря 16 юни 2010 19:23


Не ти трябва да развиваш централния болт,ако не излиза шайбата значи е поръждясала!Пръскай с ВД40 или нещо подобно и с леки почуквания трябва да се разклати и да излезе.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта