Предни дискове+апарати > отзад?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пон 15 дек 2008 20:04


Ако успееш да ми обясниш,защо са ти 280мм дискове отзад на колата от гаража ти,ще съм ти много благодарен :wink:




Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот d.borimirov » Пон 15 дек 2008 20:10


kaiser666 написа:Ако успееш да ми обясниш,защо са ти 280мм дискове отзад на колата от гаража ти,ще съм ти много благодарен :wink:


ако ми обясниш, защо ядеш след като ще огладнееш пак,и аз ще съм ти много благодарен....

МЕЧО ПУХ написа: КОЛКОТО ПОВЕЧЕ,ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 15 дек 2008 20:30


извинявам се не обърнах внимание че е абф.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 15 дек 2008 20:54


d.borimirov написа:
martineli написа:според мен ако колегата смята да минава от барабан на диск по този начин просто да не се занимава с глупости.а ако въпроса е да сложи преден диск с апарата отзаде при положение че отзаде вече си е с диск пак няма смисъл от цялата игра

ама това е според мен


a ако колегата е решил да слага отзад 280мм дискове примерно, питам защото и аз сам го мислил като вариант, а незнам дали се продават само задни на 280мм...

Само глупости бълвате и двамата
мартинели-смисъл винаги има,дали от друг апарат,дали от апарат и диск това е друг въпрос
боримиров-ти като си мислил да слагаш 280мм отзад,кво мислиш да си сложиш отпред бе,228 ците ли :D мислете малко с тия глави...защо всяка кола излиза от завода с по-малки дискове отзад...там натоварването е в пъти по-малко от това на предната ос,шушумиги :D


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пон 15 дек 2008 20:59


Нямам снимки, но при мен задните спирачки са от Ауди S6 270мм вентилирани
Използвал съм дискове, апарати, главини с лагери от Аудито
Преправят се планките за захващане на апарата и на външния лагер на главината има една втулка(на Аудито оста е по дебела)
Главините оригинално са на 5х112 и са разпробити допълнително на 5х100
ще гледам да направя някоя снимка тези дни


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 16 дек 2008 0:51


Как са апаратите на Ауди- нямам идея (за момента). Може би- стават!
Но рязане на главините на струг, слагането на дискове и тяхната заварка.... :eyecrazy :eyecrazy :No
Хора! Не се вкарвайте в приключения!
Може да убиете не само себе си!!!!
Дори да приемем, че направите някаква установка, така, че диска, който ще заваряте и отрязаната вече главина попаднат на точните места, самата заварка води до достатъчни вътрешни напрежения и до термично деформиране.
И после какво?! Ще стържите на струга, че да се изправи ли?

Иначе познавам човек, който ще прави конверия на задните апарати с по-големи.... тъй като вече приключи конверсията на предните апарати! :lol: И вие го познавате, или поне темата му (има линк към нея в тази)
Но там колата не е VW, а BMW.


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот d.borimirov » Вто 16 дек 2008 2:43


kav4o написа:боримиров-ти като си мислил да слагаш 280мм отзад,кво мислиш да си сложиш отпред бе,228 ците ли :D


невиждам да съм казал никакви глупости, ти маи сам каза, 4е има смисал от модификации.... щом от барабани се минава на дискове, значи може да се измисли и да се направи и на 280мм...
( а това за 228'ците невиждам никакв смисал да го казваш, сам каза да не си чешем езиците тук, никаде не е коментирано за предните апарати и размера им, чети малко )


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Вто 16 дек 2008 9:12


Както питахте... ето причината за да се замисля предните да отидат отзад.
Сдобих се с 312-ки (макар и не рейсинг варинат), 1-нобутални от Ауди А4 комби около 2003-2004г.
Имам намерение да ги слагам отпред, но чакам стругара ми да се поосвободи малко, че доста е зает.
Затова се замислих доста сериозно за трансплантацията на предните - отзад.
Но както всеки, така и аз се раждам ненаучен... реших да се посъветвам/консултирам с вас.
312 на 280 според мен е доста добра комбинация (но за сега само на теория).
След старта най вероятно ще започнат проблемите.
Знам, че няма да е нещо лесно... но аз смятам да се постарая. :)

Изображение


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Вто 16 дек 2008 9:30


naneK написа:Сдобих се с 312-ки (макар и не рейсинг варинат), 1-нобутални от Ауди А4 комби около 2003-2004г.

е на тва същото Ауди задните трябва да са като моите


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 16 дек 2008 12:53


radotom написа:Как са апаратите на Ауди- нямам идея (за момента). Може би- стават!
Но рязане на главините на струг, слагането на дискове и тяхната заварка.... :eyecrazy :eyecrazy :No
Хора! Не се вкарвайте в приключения!
Може да убиете не само себе си!!!!
Дори да приемем, че направите някаква установка, така, че диска, който ще заваряте и отрязаната вече главина попаднат на точните места, самата заварка води до достатъчни вътрешни напрежения и до термично деформиране.
И после какво?! Ще стържите на струга, че да се изправи ли?

Иначе познавам човек, който ще прави конверия на задните апарати с по-големи.... тъй като вече приключи конверсията на предните апарати! :lol: И вие го познавате, или поне темата му (има линк към нея в тази)
Но там колата не е VW, а BMW.

Батка, кой те кара да заваряваш...режеш само главина да остане - тя си е с резби, после просто монтираш отгоре диска предния и навиваш болтовете- предния диск нали е просто с дупки... :wink:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 16 дек 2008 20:48


начи следната операция така ли-
диск-главината се сваля и на струг се зема спирачната част да остане само главината.от там върху главината се монтира предния диск който ше се държи само с болтовете на джантата .маха се апарата и с някви фланци се монтира предния апарат.

хм еми не че е невъзможно ама е добре ако е необходимо с някви втулки да се центрова много добре предния диск на главината и нз също как ше стане филма с ръчната.
и също да не стане при натискане на спирачката задните да блокират (ама тва е невъзможно май нз)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 16 дек 2008 23:11


naneK написа:Както питахте... ето причината за да се замисля предните да отидат отзад.
Сдобих се с 312-ки (макар и не рейсинг варинат), 1-нобутални от Ауди А4 комби около 2003-2004г.
Имам намерение да ги слагам отпред, но чакам стругара ми да се поосвободи малко, че доста е зает.
Затова се замислих доста сериозно за трансплантацията на предните - отзад.
Но както всеки, така и аз се раждам ненаучен... реших да се посъветвам/консултирам с вас.
312 на 280 според мен е доста добра комбинация (но за сега само на теория).
След старта най вероятно ще започнат проблемите.
Знам, че няма да е нещо лесно... но аз смятам да се постарая. :)

Изображение

Просто е, увеличаваш задните пропорционално на предните.Мисля че твоя размер за отзад е около Ф260 с тези 312-ски за отпред :wink: (Golf 2 KR и BMW E30 320 са с приблизително еднакви дискове отпред ,Ф256/Ф260 по спомен)Оттам нагоре не виждам смисъл, освен да намериш приложение на старите си предни спирачки :wink:
За ръчната е ясно как ще стане, с хидравлична...TheMachine е обяснил за главините, и аз съм виждал това като решение по форумите и си е перфектно :wink: Ще има малко игра докато се уточнят размерите на планките за апаратите, но това е част от забавлението :D
П.П.Помисли и за регулиране на налягането към задните спирачки...


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 17 дек 2008 10:25


NovobranecGT написа:П.П.Помисли и за регулиране на налягането към задните спирачки...


ако колата е с работещ АБС няма да има никакъв проблем :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 17 дек 2008 11:25


The_Machine написа:Батка, кой те кара да заваряваш...режеш само главина да остане - тя си е с резби, после просто монтираш отгоре диска ...

Съгласен!
Ама отиваш на около 12мм оффсет на спирачния диск. Това ще рече планки, центриращи спирачния апарат спрямо новото положение на спирачния диск.
Макар, че това е по-доброто решение, в сравнение със заварката - признавам!


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 19 дек 2008 18:50


планки със сигурност ще се правят нали идеята освен дисковете и предните апарати да отидат отзад :roll: На синхротата като гледам може да си сложиш отзад какъвто искаш диск директно(преден) и само да си нагласиш апарати ....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта