
Предни дискове+апарати > отзад?
- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
d.borimirov написа:martineli написа:според мен ако колегата смята да минава от барабан на диск по този начин просто да не се занимава с глупости.а ако въпроса е да сложи преден диск с апарата отзаде при положение че отзаде вече си е с диск пак няма смисъл от цялата игра
ама това е според мен
a ако колегата е решил да слага отзад 280мм дискове примерно, питам защото и аз сам го мислил като вариант, а незнам дали се продават само задни на 280мм...
Само глупости бълвате и двамата
мартинели-смисъл винаги има,дали от друг апарат,дали от апарат и диск това е друг въпрос
боримиров-ти като си мислил да слагаш 280мм отзад,кво мислиш да си сложиш отпред бе,228 ците ли


- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Нямам снимки, но при мен задните спирачки са от Ауди S6 270мм вентилирани
Използвал съм дискове, апарати, главини с лагери от Аудито
Преправят се планките за захващане на апарата и на външния лагер на главината има една втулка(на Аудито оста е по дебела)
Главините оригинално са на 5х112 и са разпробити допълнително на 5х100
ще гледам да направя някоя снимка тези дни
Използвал съм дискове, апарати, главини с лагери от Аудито
Преправят се планките за захващане на апарата и на външния лагер на главината има една втулка(на Аудито оста е по дебела)
Главините оригинално са на 5х112 и са разпробити допълнително на 5х100
ще гледам да направя някоя снимка тези дни
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19696
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Как са апаратите на Ауди- нямам идея (за момента). Може би- стават!
Но рязане на главините на струг, слагането на дискове и тяхната заварка....
Хора! Не се вкарвайте в приключения!
Може да убиете не само себе си!!!!
Дори да приемем, че направите някаква установка, така, че диска, който ще заваряте и отрязаната вече главина попаднат на точните места, самата заварка води до достатъчни вътрешни напрежения и до термично деформиране.
И после какво?! Ще стържите на струга, че да се изправи ли?
Иначе познавам човек, който ще прави конверия на задните апарати с по-големи.... тъй като вече приключи конверсията на предните апарати!
И вие го познавате, или поне темата му (има линк към нея в тази)
Но там колата не е VW, а BMW.
Но рязане на главините на струг, слагането на дискове и тяхната заварка....



Хора! Не се вкарвайте в приключения!
Може да убиете не само себе си!!!!
Дори да приемем, че направите някаква установка, така, че диска, който ще заваряте и отрязаната вече главина попаднат на точните места, самата заварка води до достатъчни вътрешни напрежения и до термично деформиране.
И после какво?! Ще стържите на струга, че да се изправи ли?
Иначе познавам човек, който ще прави конверия на задните апарати с по-големи.... тъй като вече приключи конверсията на предните апарати!

Но там колата не е VW, а BMW.
- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
kav4o написа:боримиров-ти като си мислил да слагаш 280мм отзад,кво мислиш да си сложиш отпред бе,228 ците ли![]()
невиждам да съм казал никакви глупости, ти маи сам каза, 4е има смисал от модификации.... щом от барабани се минава на дискове, значи може да се измисли и да се направи и на 280мм...
( а това за 228'ците невиждам никакв смисал да го казваш, сам каза да не си чешем езиците тук, никаде не е коментирано за предните апарати и размера им, чети малко )
- naneK
- Мнения: 770
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Провадия
Както питахте... ето причината за да се замисля предните да отидат отзад.
Сдобих се с 312-ки (макар и не рейсинг варинат), 1-нобутални от Ауди А4 комби около 2003-2004г.
Имам намерение да ги слагам отпред, но чакам стругара ми да се поосвободи малко, че доста е зает.
Затова се замислих доста сериозно за трансплантацията на предните - отзад.
Но както всеки, така и аз се раждам ненаучен... реших да се посъветвам/консултирам с вас.
312 на 280 според мен е доста добра комбинация (но за сега само на теория).
След старта най вероятно ще започнат проблемите.
Знам, че няма да е нещо лесно... но аз смятам да се постарая.

Сдобих се с 312-ки (макар и не рейсинг варинат), 1-нобутални от Ауди А4 комби около 2003-2004г.
Имам намерение да ги слагам отпред, но чакам стругара ми да се поосвободи малко, че доста е зает.
Затова се замислих доста сериозно за трансплантацията на предните - отзад.
Но както всеки, така и аз се раждам ненаучен... реших да се посъветвам/консултирам с вас.
312 на 280 според мен е доста добра комбинация (но за сега само на теория).
След старта най вероятно ще започнат проблемите.
Знам, че няма да е нещо лесно... но аз смятам да се постарая.

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:Как са апаратите на Ауди- нямам идея (за момента). Може би- стават!
Но рязане на главините на струг, слагането на дискове и тяхната заварка....![]()
![]()
![]()
Хора! Не се вкарвайте в приключения!
Може да убиете не само себе си!!!!
Дори да приемем, че направите някаква установка, така, че диска, който ще заваряте и отрязаната вече главина попаднат на точните места, самата заварка води до достатъчни вътрешни напрежения и до термично деформиране.
И после какво?! Ще стържите на струга, че да се изправи ли?
Иначе познавам човек, който ще прави конверия на задните апарати с по-големи.... тъй като вече приключи конверсията на предните апарати!И вие го познавате, или поне темата му (има линк към нея в тази)
Но там колата не е VW, а BMW.
Батка, кой те кара да заваряваш...режеш само главина да остане - тя си е с резби, после просто монтираш отгоре диска предния и навиваш болтовете- предния диск нали е просто с дупки...

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
начи следната операция така ли-
диск-главината се сваля и на струг се зема спирачната част да остане само главината.от там върху главината се монтира предния диск който ше се държи само с болтовете на джантата .маха се апарата и с някви фланци се монтира предния апарат.
хм еми не че е невъзможно ама е добре ако е необходимо с някви втулки да се центрова много добре предния диск на главината и нз също как ше стане филма с ръчната.
и също да не стане при натискане на спирачката задните да блокират (ама тва е невъзможно май нз)
диск-главината се сваля и на струг се зема спирачната част да остане само главината.от там върху главината се монтира предния диск който ше се държи само с болтовете на джантата .маха се апарата и с някви фланци се монтира предния апарат.
хм еми не че е невъзможно ама е добре ако е необходимо с някви втулки да се центрова много добре предния диск на главината и нз също как ше стане филма с ръчната.
и също да не стане при натискане на спирачката задните да блокират (ама тва е невъзможно май нз)
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
naneK написа:Както питахте... ето причината за да се замисля предните да отидат отзад.
Сдобих се с 312-ки (макар и не рейсинг варинат), 1-нобутални от Ауди А4 комби около 2003-2004г.
Имам намерение да ги слагам отпред, но чакам стругара ми да се поосвободи малко, че доста е зает.
Затова се замислих доста сериозно за трансплантацията на предните - отзад.
Но както всеки, така и аз се раждам ненаучен... реших да се посъветвам/консултирам с вас.
312 на 280 според мен е доста добра комбинация (но за сега само на теория).
След старта най вероятно ще започнат проблемите.
Знам, че няма да е нещо лесно... но аз смятам да се постарая.
Просто е, увеличаваш задните пропорционално на предните.Мисля че твоя размер за отзад е около Ф260 с тези 312-ски за отпред


За ръчната е ясно как ще стане, с хидравлична...TheMachine е обяснил за главините, и аз съм виждал това като решение по форумите и си е перфектно


П.П.Помисли и за регулиране на налягането към задните спирачки...
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19696
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
The_Machine написа:Батка, кой те кара да заваряваш...режеш само главина да остане - тя си е с резби, после просто монтираш отгоре диска ...
Съгласен!
Ама отиваш на около 12мм оффсет на спирачния диск. Това ще рече планки, центриращи спирачния апарат спрямо новото положение на спирачния диск.
Макар, че това е по-доброто решение, в сравнение със заварката - признавам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта