голф 4 компресия?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tralalala
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

голф 4 компресия?

Мнениеот tralalala » Пон 15 дек 2008 21:23


моля ви кажете ми колко бара е компресията на цилиндър на vw golf 4 1.9 tdi 110 ps. motor-AHF.утре 6те ходя да ми я мерят,а пък не искам да ме правят на ряпа.мерси в аванс




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 15 дек 2008 21:38


Хубаво е да има поне 30 бара, максимално 32 - 33 може да бъде при нов мотор. Защо ще я мериш? Ако имаш проблеми с паленето едва ли е от компресията, защото когато всичко останало е добре при тези температури на въздуха и на 26 бара ще пали добре.


ajir
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ajir » Пон 15 дек 2008 22:07


ха ха ха това да не ти е чист дизел невиждаш ли че пише tdi 110 по книга нов 19,5


ajir
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ajir » Пон 15 дек 2008 22:18




ajir
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ajir » Пон 15 дек 2008 22:19




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 15 дек 2008 22:21


ajir написа:ха ха ха това да не ти е чист дизел невиждаш ли че пише tdi 110 по книга нов 19,5

Препоръчвам ти да си останеш само с това си мнение виждам, че ти е първо и недей да заблуждаваш хората. Чети си там книгите където пише 19,5 и само имай предвид че и на най-издухания мотор на 2 000 000 километра тази цифра 19,5 пак ще си е толкова. :!:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 15 дек 2008 22:25


ajir написа:http://www.powerchip-germany.de/table.html

Я обясни тука на всички как ще измериш степен на сгъстяване с уред за налягане може наистина да на учим нещо от тебе. Иначе откакто се произвежда този мотор знам, че степента на сгъстяване му е 19,5 към 1, но човека пита за нещо друго и мисля, че е доволен от отговорът ми.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 16 дек 2008 8:18


по каталог нормално е 25-31бара
минимум 19 бара
толеранс между цилиндрите 5 бара


ajir
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ajir » Вто 16 дек 2008 14:29


Audi монтира първия 12-цилиндров дизелов мотор във високоскоростен сериен автомобил. 6,0-литровият V12 TDI ще бъде показан в концепция, разработена на базата на Audi R8 - Audi R8 TDI Le Mans. Автомобилът разполага с макс. мощност 500 к.с. и въртящ момент от порядъка на 1000 Нм. Силовият агрегат принадлежи към фамилията на V-образните мотори на Audi. Ъглите между цилиндрите са 60 градуса, което означава, че вътре в мотора не действат свободни инерционни сили. Освен това двигателят е дълъг едва 684 мм, това го превръща в наистина компактен 12-цилиндров мотор (само с 166 мм е по-дълъг от дизеловия V-образен 8-цилиндров). Всяка от двете цилиндрови глави е направена от три основна елемента. Степента на компресия е 16,0:1. За постигането на наистина чудовищния въртящ момент голяма роля изиграват двата турбокомпресора, които генерират налягане от 2,6 бара. Освен всички други достойнства, Audi R8 TDI Le Mans отсега отговаря на изискванията на нормата Евро 6, която ще влезе в сила през 2014 г. За да запазят спортния дух на автомобила, производителите са куплирали мотора с 6-степенна механична предавателна кутия. Освен това са го дарили с перманентно задвижване на четирите колела, средно разположен мотор, разпределящ мощността между предния и задния мост в съотношение 40:60.
R8 TDI Le Mans е с изключително дързък и агресивен дизайн. Освен ексклузивния червен цвят, за това допринасят алуминиевият спойлер, стъкленият покрив, двете прозрачни секции в самия автомобил и особено моторът, изложен като произведение на изкуството под стъклен “похлупак”. Същото настроение е предадено и в интериора - трилъчев спортен волан с диаметър 365 мм, покрит с фина кожа, но с магнезиева сърцевина и множество елементи от карбон.
Двамата пътници се радват на изключителен комфорт благодарение на базата с дължина 2,65 м. Освен всичко това автомобилът е изключително лек, но здрав благодарение на фирмената пространствена рама от алуминий, тежаща едва 210 кг. Два широкоформатни дифузера в задната броня предвещават великолепна аеродинамика за каросерията. Мощта и агресията на този жребец обуздават четири дискови керамични спирачки, подсилени с карбон. Техният живот е дълъг точно 300 000 км.
И какво научи ,че калкото повече е турбонадува толкова е па малка заложената компресия на двигателя 16 към 1 при 2.6 бар
19.5 при 0.9
чист дизел 30- 33


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 16 дек 2008 14:46


ajir айде земи прочети малко и не пиши глупости.Степен на сгъстяване - геометричен параметър - в случея 19:1.Компресия на мотора - налягане - 25-33 атмосфери.Друго да не е земи прочети един учебник по физика и един по матаматика и виж разликата между геометрични отношения и налягане.
http://audibg.com/lofiversion/index.php/t15404.html


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 16 дек 2008 17:05


Rabbit_TDI написа:ajir айде земи прочети малко и не пиши глупости.Степен на сгъстяване - геометричен параметър - в случея 19:1.Компресия на мотора - налягане - 25-33 атмосфери.Друго да не е земи прочети един учебник по физика и един по матаматика и виж разликата между геометрични отношения и налягане.
http://audibg.com/lofiversion/index.php/t15404.html


Тук се накефих на поста на рабита, каза го по-добре и от мен :D


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Вто 16 дек 2008 18:04


ajir написа:ха ха ха това да не ти е чист дизел невиждаш ли че пише tdi 110 по книга нов 19,5

Според теб компресията почти като на бензин 14-19 колко е то :shock :shock :shock


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Вто 16 дек 2008 19:24


Колега ajir не те знам каква кола караш и колко е издухана, ама айде направи си една услуга - иди да ти измерят компресията на мотора колко бара ти е хем ще си знаеш състоянието на мотора хем ще имаш нещо зад гърба си да можеш наистина да съветваш колегите от форума.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Вто 16 дек 2008 22:55


Моята като ми е мериха беше 32,32,31,30.
Има и диаграма



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66, pe6o__ и 46 госта