голф 4 компресия?
- tralalala
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 10:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
голф 4 компресия?
моля ви кажете ми колко бара е компресията на цилиндър на vw golf 4 1.9 tdi 110 ps. motor-AHF.утре 6те ходя да ми я мерят,а пък не искам да ме правят на ряпа.мерси в аванс
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
ajir написа:ха ха ха това да не ти е чист дизел невиждаш ли че пише tdi 110 по книга нов 19,5
Препоръчвам ти да си останеш само с това си мнение виждам, че ти е първо и недей да заблуждаваш хората. Чети си там книгите където пише 19,5 и само имай предвид че и на най-издухания мотор на 2 000 000 километра тази цифра 19,5 пак ще си е толкова.

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
ajir написа:http://www.powerchip-germany.de/table.html
Я обясни тука на всички как ще измериш степен на сгъстяване с уред за налягане може наистина да на учим нещо от тебе. Иначе откакто се произвежда този мотор знам, че степента на сгъстяване му е 19,5 към 1, но човека пита за нещо друго и мисля, че е доволен от отговорът ми.
Audi монтира първия 12-цилиндров дизелов мотор във високоскоростен сериен автомобил. 6,0-литровият V12 TDI ще бъде показан в концепция, разработена на базата на Audi R8 - Audi R8 TDI Le Mans. Автомобилът разполага с макс. мощност 500 к.с. и въртящ момент от порядъка на 1000 Нм. Силовият агрегат принадлежи към фамилията на V-образните мотори на Audi. Ъглите между цилиндрите са 60 градуса, което означава, че вътре в мотора не действат свободни инерционни сили. Освен това двигателят е дълъг едва 684 мм, това го превръща в наистина компактен 12-цилиндров мотор (само с 166 мм е по-дълъг от дизеловия V-образен 8-цилиндров). Всяка от двете цилиндрови глави е направена от три основна елемента. Степента на компресия е 16,0:1. За постигането на наистина чудовищния въртящ момент голяма роля изиграват двата турбокомпресора, които генерират налягане от 2,6 бара. Освен всички други достойнства, Audi R8 TDI Le Mans отсега отговаря на изискванията на нормата Евро 6, която ще влезе в сила през 2014 г. За да запазят спортния дух на автомобила, производителите са куплирали мотора с 6-степенна механична предавателна кутия. Освен това са го дарили с перманентно задвижване на четирите колела, средно разположен мотор, разпределящ мощността между предния и задния мост в съотношение 40:60.
R8 TDI Le Mans е с изключително дързък и агресивен дизайн. Освен ексклузивния червен цвят, за това допринасят алуминиевият спойлер, стъкленият покрив, двете прозрачни секции в самия автомобил и особено моторът, изложен като произведение на изкуството под стъклен “похлупак”. Същото настроение е предадено и в интериора - трилъчев спортен волан с диаметър 365 мм, покрит с фина кожа, но с магнезиева сърцевина и множество елементи от карбон.
Двамата пътници се радват на изключителен комфорт благодарение на базата с дължина 2,65 м. Освен всичко това автомобилът е изключително лек, но здрав благодарение на фирмената пространствена рама от алуминий, тежаща едва 210 кг. Два широкоформатни дифузера в задната броня предвещават великолепна аеродинамика за каросерията. Мощта и агресията на този жребец обуздават четири дискови керамични спирачки, подсилени с карбон. Техният живот е дълъг точно 300 000 км.
И какво научи ,че калкото повече е турбонадува толкова е па малка заложената компресия на двигателя 16 към 1 при 2.6 бар
19.5 при 0.9
чист дизел 30- 33
R8 TDI Le Mans е с изключително дързък и агресивен дизайн. Освен ексклузивния червен цвят, за това допринасят алуминиевият спойлер, стъкленият покрив, двете прозрачни секции в самия автомобил и особено моторът, изложен като произведение на изкуството под стъклен “похлупак”. Същото настроение е предадено и в интериора - трилъчев спортен волан с диаметър 365 мм, покрит с фина кожа, но с магнезиева сърцевина и множество елементи от карбон.
Двамата пътници се радват на изключителен комфорт благодарение на базата с дължина 2,65 м. Освен всичко това автомобилът е изключително лек, но здрав благодарение на фирмената пространствена рама от алуминий, тежаща едва 210 кг. Два широкоформатни дифузера в задната броня предвещават великолепна аеродинамика за каросерията. Мощта и агресията на този жребец обуздават четири дискови керамични спирачки, подсилени с карбон. Техният живот е дълъг точно 300 000 км.
И какво научи ,че калкото повече е турбонадува толкова е па малка заложената компресия на двигателя 16 към 1 при 2.6 бар
19.5 при 0.9
чист дизел 30- 33
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ajir айде земи прочети малко и не пиши глупости.Степен на сгъстяване - геометричен параметър - в случея 19:1.Компресия на мотора - налягане - 25-33 атмосфери.Друго да не е земи прочети един учебник по физика и един по матаматика и виж разликата между геометрични отношения и налягане.
http://audibg.com/lofiversion/index.php/t15404.html
http://audibg.com/lofiversion/index.php/t15404.html
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:ajir айде земи прочети малко и не пиши глупости.Степен на сгъстяване - геометричен параметър - в случея 19:1.Компресия на мотора - налягане - 25-33 атмосфери.Друго да не е земи прочети един учебник по физика и един по матаматика и виж разликата между геометрични отношения и налягане.
http://audibg.com/lofiversion/index.php/t15404.html
Тук се накефих на поста на рабита, каза го по-добре и от мен

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта