
Разлики между 2.8ААА и 2.9ABV
Разлики между 2.8ААА и 2.9ABV
До колкото знам едната е в размера на дроселовата клапа другата е в размера бутала??Има ли още? 

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Ето разликите в върт момент и мощност
http://vwclub.bg/articles.php?id=5
http://vwclub.bg/articles.php?id=5
- Mephistofel
- Мнения: 597
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
АБВ-то има повечко разпределителни валове
ПОПРАВКА:
не е вярно, в уикипедията е допусната грешка

ПОПРАВКА:
не е вярно, в уикипедията е допусната грешка

Последна промяна от Plamen_RI на Пон 22 дек 2008 17:27, променено общо 1 път.
Kennbuchstabe-AAA ABV
eingebaut-01.92-12.9710.94-12.97
Zyl./Ven.-6/126/12
Hubraum ccm-2.7922.861
Leistung kW/PS-128/174140/190
bei 1/min-58005800
Drehmoment bei 1/min-240/4200245/4200
Bohrung mm-81,082,0
Hub mm-90,390,3
Verdichtung-10,010,0
ROZ mind.-9598
Zündfolge-1 - 5 - 3 - 6 - 2 - 4
Einspritzung-Motronic
Абе като гледам няма повече валове, нито голема разлика във въртящия момент.
eingebaut-01.92-12.9710.94-12.97
Zyl./Ven.-6/126/12
Hubraum ccm-2.7922.861
Leistung kW/PS-128/174140/190
bei 1/min-58005800
Drehmoment bei 1/min-240/4200245/4200
Bohrung mm-81,082,0
Hub mm-90,390,3
Verdichtung-10,010,0
ROZ mind.-9598
Zündfolge-1 - 5 - 3 - 6 - 2 - 4
Einspritzung-Motronic
Абе като гледам няма повече валове, нито голема разлика във въртящия момент.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да ви кажа честно, аз толкова не отбиранм, прочетох го тук:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vr6
по точно това:
ама тя уикипедията е пълна с грешки, така че ако съм подвел някого, се извинявам
http://en.wikipedia.org/wiki/Vr6
по точно това:
The narrow angle between cylinder banks also allows just two camshafts to drive all of the valves and a single cylinder head to be used. This simplifies engine construction and reduces costs. In early (12 valve) VR6 engines one camshaft is used per bank of cylinders. This is most similar to the operation of a SOHC V6 engine. Later (24 valve) VR6 engines use two camshafts, the right bank camshaft operates all of the exhaust valves while the left bank camshaft operates all of the intake valves. This is most similar to a DOHC inline-6 engine
ама тя уикипедията е пълна с грешки, така че ако съм подвел някого, се извинявам

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта