Разлики между 2.8ААА и 2.9ABV

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Разлики между 2.8ААА и 2.9ABV

Мнениеот vr6vr6 » Съб 20 дек 2008 12:07


До колкото знам едната е в размера на дроселовата клапа другата е в размера бутала??Има ли още? :)




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 20 дек 2008 12:21


Мощност, въртящ момент, ама то се подразбира :wink:


vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vr6vr6 » Съб 20 дек 2008 12:24


До скоро си мислех ,че 2.9 с е по 4 клапана на цилиндър но се оказа и то с 2 като 2.8..предполагам имат и разлики в електрониката :wink: :roll:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 20 дек 2008 12:41


Ето разликите в върт момент и мощност
http://vwclub.bg/articles.php?id=5


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Съб 20 дек 2008 12:55


^ Това е ясно. ;)

Аз останах с впечатление, че колегата пита какви са точно разликите в компонентите м/у двата двигателя, за да се постигне по-висока мощност и въртящ момент.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 21 дек 2008 13:16


АБВ-то има повечко разпределителни валове :wink:

ПОПРАВКА:
не е вярно, в уикипедията е допусната грешка :lol:

Последна промяна от Plamen_RI на Пон 22 дек 2008 17:27, променено общо 1 път.


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Нед 21 дек 2008 13:43


Kennbuchstabe-AAA ABV
eingebaut-01.92-12.9710.94-12.97
Zyl./Ven.-6/126/12
Hubraum ccm-2.7922.861
Leistung kW/PS-128/174140/190
bei 1/min-58005800
Drehmoment bei 1/min-240/4200245/4200
Bohrung mm-81,082,0
Hub mm-90,390,3
Verdichtung-10,010,0
ROZ mind.-9598
Zündfolge-1 - 5 - 3 - 6 - 2 - 4
Einspritzung-Motronic



Абе като гледам няма повече валове, нито голема разлика във въртящия момент.


G60

Мнениеот G60 » Нед 21 дек 2008 15:46


Plamen_RI написа:АБВ-то има повечко разпределителни валове :wink:
Ти как го измисли пък това :woooow: :confused колко вала има според теб 153??


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 21 дек 2008 16:22


Да ви кажа честно, аз толкова не отбиранм, прочетох го тук:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vr6

по точно това:
The narrow angle between cylinder banks also allows just two camshafts to drive all of the valves and a single cylinder head to be used. This simplifies engine construction and reduces costs. In early (12 valve) VR6 engines one camshaft is used per bank of cylinders. This is most similar to the operation of a SOHC V6 engine. Later (24 valve) VR6 engines use two camshafts, the right bank camshaft operates all of the exhaust valves while the left bank camshaft operates all of the intake valves. This is most similar to a DOHC inline-6 engine


ама тя уикипедията е пълна с грешки, така че ако съм подвел някого, се извинявам :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 21 дек 2008 17:51


Основната разлика са 100с.с. :lol:

РАСО

п.п. Сори не се сдържах


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 03 яну 2009 19:52


Engine - VR6 12v DOHC


AAA (US) - 172 HP (128 kW)
Capacity - in liters / cubic cm 2.8 / 2792
Bore / stroke - in mm 81.0 / 90.3
Compression 10.0:1


ABV (EU) - 190 HP (140 kW)
Capacity - in liters / cubic cm 2.9 / 2861
Bore / stroke - in mm 82.0 / 90.3
Compression 10.0:1


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 03 яну 2009 19:58


Наскоро разбрах че имат разлика в всмукателните колектори:
Изображение


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 03 яну 2009 20:06


Със флекса и парче алуминий наваксах разликата :lol:

Изображение


vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vr6vr6 » Съб 03 яну 2009 21:33


:shock :shock Колега някаква разлика усети ли :D Струва ли си9 такова рязене като че ли е малко рисково :lol: :roll:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 03 яну 2009 21:47


Година и нещо вече, без проблеми.
Гаражът където ми завариха алуминия отдолу шлифоваха
вътрешността на манифолда, и тестваха заварките след това.

Струва си за по-добър response на двигателя, определено.
Нямам добра снимка на готовата заварка, само тази с манифолда вече монтиран:
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта