Та днес след излизане от работа запалих колата оставих малко да поработи докато дигне температура и докато изхвърлях пепелника чух как нещо започна да шляпа отпред , веднага погледнах отпред и ужас тече масло яко.веднага изключих двигателя и отворих капака.Обадих се на един приятел и той каза че семеринга е заминал но че в момента нямам време и инструмент за смяната та оставих колата там и утре щесе оправя.
Та въпроса ми е ако има от вас запознати да кажат какъв инструмент ми е необходим и какви (части) е хубаво да закупя в смисъл разбирай производители - семеринг,масло, маслен филтър и ако трябва и др.,евнтуално какви причини да търся за случилата се повреда и т.н. .Не обичам да карам колата си по майстори - 1 защото няма много читави и 2 обичам да се занимавам с личните си автомобили зада съм подготвен от по-рано за техните болежки и нужди но този го карам от скоро и за сега не съм имал проблеми.А забравих да пиша че колата е golf 2.0 gti 2e мотора.Благодаря предварително на всеки който даде малко инфо
Въпрос за семеринга на масленият филтър
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Явно просто и е дошло времето на семерингата . Другият вариянт е да имаш запушване по маслената магистрала и налягането да е избило от там .Ако наистина само тя е проблема не е толкова сложно. Взимаш нов филтър и масло , както и нова семеринга , отвърташ стария филтър , сменяш семеринга , слагаш новия филтър и масло и си готов.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Това е схемата на филтъра и масления охладител на 2Е мотора
Единствения уплътнител е маркирания, с №19. Другото място, където има гумен уплътнителен пръстен е на самия филтър. Той си върви комплект с него.
Ако при смяната стария пръстен е останал на охладителя и не са го видели, или ако не е мазнат новия с мъничко масълце и се е нагърчил при смяната- възможно е да се получи тази мизерийка
Другата възможност е просто да се е разхлабил филтъра...
Единствения уплътнител е маркирания, с №19. Другото място, където има гумен уплътнителен пръстен е на самия филтър. Той си върви комплект с него.
Ако при смяната стария пръстен е останал на охладителя и не са го видели, или ако не е мазнат новия с мъничко масълце и се е нагърчил при смяната- възможно е да се получи тази мизерийка
Другата възможност е просто да се е разхлабил филтъра...
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
radotom написа:Ако при смяната стария пръстен е останал на охладителя и не са го видели, или ако не е мазнат новия с мъничко масълце и се е нагърчил при смяната- възможно е да се получи тази мизерийка
Другата възможност е просто да се е разхлабил филтъра...
Точно заради тези причини питах дали е сменял масло скоро .
Наистина колега , първо опитай да затегнеш филтъра.
- Lookout2
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
- Автомобил: vw mk3 gti 115h
- Двигател: 2e 1992g
- Местоположение: Томпсън,София
филтъра пробвах да го затегна но нямам силите на Шварценегер ,че да го затегна още
Последна промяна от Lookout2 на Пон 22 дек 2008 22:12, променено общо 1 път.
- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Ами за отвъртане на филтъра има специални инструменти , но едва ли ще намериш такива .Може да опиташ с клещи "гарги" или да увиеш филтъра с шкурка и яко напъване . След това има тънка гайка която държи самия охладител (мисля номер 17 на схемата) с размер 22 или 24 вземи и двата размера да всеки случай .
.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 55 госта
