Въпрос за семеринга на масленият филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Въпрос за семеринга на масленият филтър

Мнениеот Lookout2 » Пон 22 дек 2008 20:21


Та днес след излизане от работа запалих колата оставих малко да поработи докато дигне температура и докато изхвърлях пепелника чух как нещо започна да шляпа отпред , веднага погледнах отпред и ужас тече масло яко.веднага изключих двигателя и отворих капака.Обадих се на един приятел и той каза че семеринга е заминал но че в момента нямам време и инструмент за смяната та оставих колата там и утре щесе оправя.
Та въпроса ми е ако има от вас запознати да кажат какъв инструмент ми е необходим и какви (части) е хубаво да закупя в смисъл разбирай производители - семеринг,масло, маслен филтър и ако трябва и др.,евнтуално какви причини да търся за случилата се повреда и т.н. .Не обичам да карам колата си по майстори - 1 защото няма много читави и 2 обичам да се занимавам с личните си автомобили зада съм подготвен от по-рано за техните болежки и нужди но този го карам от скоро и за сега не съм имал проблеми.А забравих да пиша че колата е golf 2.0 gti 2e мотора.Благодаря предварително на всеки който даде малко инфо




Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Пон 22 дек 2008 20:22


:arrow:


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 22 дек 2008 20:28


Скоро да си сменял маслото и филтъра ?


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Пон 22 дек 2008 20:35


ами не както писах от скоро я имам и всичко беше сменено
и изглеждаха така


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 22 дек 2008 20:39


Явно просто и е дошло времето на семерингата . Другият вариянт е да имаш запушване по маслената магистрала и налягането да е избило от там .Ако наистина само тя е проблема не е толкова сложно. Взимаш нов филтър и масло , както и нова семеринга , отвърташ стария филтър , сменяш семеринга , слагаш новия филтър и масло и си готов.


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Пон 22 дек 2008 20:42


а как мога да проверя дали има запушена магистрала?
и дали знаеш какви ключове ми трябват


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 22 дек 2008 20:45


Lookout2 написа:а как мога да проверя дали има запушена магистрала?


Това вече не мога да ти кажа .Но често на нашите коли се запушва "цедката" на капака на клапаните , там дето излиза маркуча за маслните изпарения.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 22 дек 2008 20:49


Това е схемата на филтъра и масления охладител на 2Е мотора

Изображение

Единствения уплътнител е маркирания, с №19. Другото място, където има гумен уплътнителен пръстен е на самия филтър. Той си върви комплект с него.
Ако при смяната стария пръстен е останал на охладителя и не са го видели, или ако не е мазнат новия с мъничко масълце и се е нагърчил при смяната- възможно е да се получи тази мизерийка :(
Другата възможност е просто да се е разхлабил филтъра...


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Пон 22 дек 2008 20:50


мерси колега ще проверя за всеки случай


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 22 дек 2008 20:53


radotom написа:Ако при смяната стария пръстен е останал на охладителя и не са го видели, или ако не е мазнат новия с мъничко масълце и се е нагърчил при смяната- възможно е да се получи тази мизерийка :(
Другата възможност е просто да се е разхлабил филтъра...


Точно заради тези причини питах дали е сменял масло скоро .
Наистина колега , първо опитай да затегнеш филтъра.


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Пон 22 дек 2008 20:56


ами видяхме от къде го хвърля понеже беше още пресно и е между
тялото 1 и тялото 18 на схемата за която съм много благодарен и ще свърши страшно много работа .Остава само някой да каже какъв инструмент ми е необходим защото ще го нося от Томпсън :bowdown


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Пон 22 дек 2008 21:02


филтъра пробвах да го затегна но нямам силите на Шварценегер ,че да го затегна още

Последна промяна от Lookout2 на Пон 22 дек 2008 22:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 22 дек 2008 21:02


Ами за отвъртане на филтъра има специални инструменти , но едва ли ще намериш такива .Може да опиташ с клещи "гарги" или да увиеш филтъра с шкурка и яко напъване . След това има тънка гайка която държи самия охладител (мисля номер 17 на схемата) с размер 22 или 24 вземи и двата размера да всеки случай . :oops: .


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Пон 22 дек 2008 21:11


мерси за тези а за болта на картера гаечен или шестограм :oops:


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Мнениеот Lookout2 » Пон 22 дек 2008 21:12


мерси за тези а за болта на картера гаечен или шестограм :oops: поглеждал съм я на канал но не помня



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта