и като им кажеш 2002г.
Passat b5 / b5.5
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Малко изкопаваме темата но.. В модела В5.5 има изчистени много проблеми който ги имаше при електрониката, и вътрешните елементи /както и някой дребни проблеми по предницата/ т.е смея да кажа че има подобрение от гледна точка че са изчистени някой проблеми по колата.
Аз примерно още не мога да намеря добре написан тест/сравнение за 2000сс 131кс за В5.5 сравнен с 115кс вариянта..
/Лично мнеине - избягвай тези правени през 97-8 г и модела от 2001./
Аз примерно още не мога да намеря добре написан тест/сравнение за 2000сс 131кс за В5.5 сравнен с 115кс вариянта..
/Лично мнеине - избягвай тези правени през 97-8 г и модела от 2001./
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Ще повторя малко мненията на колегите . . .
Всичко е въпрос на вкус и разбира се има и финансова гледна точка, но все пак при B5.5 получаваш по-нов дизайн и по-нов автомобил.
Аз също гледах B5 , защото преди години бях карал такъв 3 месеца и много ми харесваше колата. Абсолютно перфектна като дизайн, возия и лукс, поне за мен.
Реших обаче, че разликата в сумата , която ще инвестирам за B5.5 е еднократна, а след това поддръжката еднаква!
B5 е перфектният автомобил, B5.5 е малко по-добър.
Всичко е въпрос на вкус и разбира се има и финансова гледна точка, но все пак при B5.5 получаваш по-нов дизайн и по-нов автомобил.
Аз също гледах B5 , защото преди години бях карал такъв 3 месеца и много ми харесваше колата. Абсолютно перфектна като дизайн, возия и лукс, поне за мен.
Реших обаче, че разликата в сумата , която ще инвестирам за B5.5 е еднократна, а след това поддръжката еднаква!
B5 е перфектният автомобил, B5.5 е малко по-добър.
- finikiets
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
колега купуваш кола а не визия и година най-важно за мен е километри ,предница, като окачване де тампони покарай я малко и другото е ала бала е да сагласен сам за финсофата страна на въпроса
но нали не си вземаш жена
дано да съм помогнал при избора ако не сам закъснял много и честито ако си я взел вече-
sashot
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Разликата не е само козметична. Има промени в конструкцията на колата, насочени най-вече към усилване на якостта на купето и подобряване на пасивната безопасност. В 5.5 са оправени доста от "детските болести" на 5 в областта на електрическата система. Фаровете на 5.5 не потъмняват и не пожълтяват за разлика от тези на 5. Дори и на пръв поглед такава дреболия като защитният капак в дъното на моторния отсек (над акумулатора) е доста съществено подобрение, защото предпазва дренажа на акумулаторната ниша от затлачване и последващо наводняване на купето в всичките му неприятни последици, най-вече за комфорт-модула. Не че на чиста петица не може да се сложи такъв капак, просто давам показателен пример.
А и, както са написали колегите, вземайки 5.5 ще имаш по-нова кола. Разбира се всичко е индивидуално, пък и опира до пари.
А и, както са написали колегите, вземайки 5.5 ще имаш по-нова кола. Разбира се всичко е индивидуално, пък и опира до пари.
- jungleboy
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Според мен уж "отвътре" са една и съща кола ... 5.5 е истината, аз бях тръгнал за 5 и си тръгнах с 5.5. Смейте се ако искате обаче като седнах в 5.5 и като видях хромираните пръстени на уредите и си викам - "е нищо общо няма с 5
) , това е мойта" Седи някак си по-класно , да не говорим за хрома около прозорците , гладките стъкла върху фаровете и т.н. мога доста да изброявам, но 5.5 на външен вид е една класа нагоре. Според мен на 5.5 дизайна е непреходен и след 5 години пак ще си изглежда скъпа кола.
Re: Passat b5 / b5.5
Според мен 5.5 е най-хубавия пасат правен някога и като дизайн и като техника !
Не на последно място слагам окачването, което работи перфектно и надлъжните мотори с класическото 4х4 с Торсена !
За мен напречните мотори и халдекс съединителите са чекиджийски неща ...и не мога да проумея защо с появата на 6та нещата тръгнаха надолу чисто технически ... напречен мотор, макферсонното окачване ...и екстериора заприлича на голяма не луксозна наполовина американка наполовина корейка ..
Лично мнение!
Аз също съм се замислил да си сменям пасата за такъв 4х4, но при всички положения ще е твърдо В5.5 !
Още не съм уточнил бензин или дизел !
А дали В5 или 5.5, не трябва много акъл, за да е наясно човек какво е по-доброто...
Колегите са изтъкнали всички аспекти плюсове , минуси ..
В5 прилича на скучно ауди А4, даже на времето като излезе В5 един комшия си го купи чисто нов 4х4 и тогава си спомням много ясно точно това коментирахме.."можеха да го направят по-изискан", мина малко време и излезе В5.5, той съответно купи и новия пак 4х4 но 2.0 бензин и трябва да ви кажа, че разликите дори при два нови автомобила бяха огромни !
За екстериора какво да кажа, точно фаровете, хромираните лайсни, наклонената решетка, задните светлини наприваха от един скучен пасат наистина изискан автомобил, с който можеш да ореш в преспите на Витоша и да отидеш на опера ...защото пред чалгарниците се радват на друго
За сигурността, която е подобрена и това , че е по-нова кола..просто няма какво да се каже!
НЕ съм сигурен ако спрем два седана един до друг, чисто нови В4 и В5, коя ще е по-красива, не говоря за техника и ..вече при В5.5 лъха на класа и лек аристократизъм и това може да го каже всяко дете или баба пред блока !
Както казах, според мен не само , че е за предпочитане пред Б5, ами е и най-хубавия пасат като дизайн и не само до сега ! Не говоря за електроники и др. глупости, а за тип окачване и разположение на мотори!
А защо стана така с Б6 и7, ами много просто, дори от VW преди време заявиха, че искат ясно да разграничат VW от Ауди...чисто търговска цел, която натика Пасат в ъгъла.. защото с Б5 и 5.5 нямаше никаква разлика между двете марки освен емблемите и не ставаше ясно ..бе аджеба защо Ауди като Пасат е дори по-красив или поне също толкова изискан...
Не на последно място слагам окачването, което работи перфектно и надлъжните мотори с класическото 4х4 с Торсена !
За мен напречните мотори и халдекс съединителите са чекиджийски неща ...и не мога да проумея защо с появата на 6та нещата тръгнаха надолу чисто технически ... напречен мотор, макферсонното окачване ...и екстериора заприлича на голяма не луксозна наполовина американка наполовина корейка ..
Лично мнение!
Аз също съм се замислил да си сменям пасата за такъв 4х4, но при всички положения ще е твърдо В5.5 !
Още не съм уточнил бензин или дизел !
А дали В5 или 5.5, не трябва много акъл, за да е наясно човек какво е по-доброто...
Колегите са изтъкнали всички аспекти плюсове , минуси ..
В5 прилича на скучно ауди А4, даже на времето като излезе В5 един комшия си го купи чисто нов 4х4 и тогава си спомням много ясно точно това коментирахме.."можеха да го направят по-изискан", мина малко време и излезе В5.5, той съответно купи и новия пак 4х4 но 2.0 бензин и трябва да ви кажа, че разликите дори при два нови автомобила бяха огромни !
За екстериора какво да кажа, точно фаровете, хромираните лайсни, наклонената решетка, задните светлини наприваха от един скучен пасат наистина изискан автомобил, с който можеш да ореш в преспите на Витоша и да отидеш на опера ...защото пред чалгарниците се радват на друго
За сигурността, която е подобрена и това , че е по-нова кола..просто няма какво да се каже!
НЕ съм сигурен ако спрем два седана един до друг, чисто нови В4 и В5, коя ще е по-красива, не говоря за техника и ..вече при В5.5 лъха на класа и лек аристократизъм и това може да го каже всяко дете или баба пред блока !
Както казах, според мен не само , че е за предпочитане пред Б5, ами е и най-хубавия пасат като дизайн и не само до сега ! Не говоря за електроники и др. глупости, а за тип окачване и разположение на мотори!
А защо стана така с Б6 и7, ами много просто, дори от VW преди време заявиха, че искат ясно да разграничат VW от Ауди...чисто търговска цел, която натика Пасат в ъгъла.. защото с Б5 и 5.5 нямаше никаква разлика между двете марки освен емблемите и не ставаше ясно ..бе аджеба защо Ауди като Пасат е дори по-красив или поне също толкова изискан...
-
stankovraca
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
- Автомобил: Skoda Superb MK3
- Двигател: 20TDI 2018
- Местоположение: BG
Re: Passat b5 / b5.5
Въпроса е обсъждан в друга тема. Доста са предимствата на В5,5. Като цяло е доста различен автомобил и екстериор и интериор и безопасност и разлика в окачване и дори малко в стъпката и тн. Честно казано чара на пасата нее в спортното окачване и ако някой е решил че иска спортен автомобил да яхва някой голф R32 или сироко, там изживяването ще е наистина спортно. Пасата е именно елегантен автомобил и това е визията която трябва да излъчва а по-новия модел го постига много по-добре. Колкото до фаровете и на двата модела съм ги виждал пожълтели. И вкрайна сметка в другата тема пише колко нововъведения има в новия модел. Ако имаш финансова възможност не се замисляй B5.5 e твоят избор. От друга страна ако искаш по-евтинко да ти излезе взимаш си В5 и си казваш какво пък няма да дам 2 хилки още за илиенски лайсни както беше написал един коега. Също така легендарния AFN го има в B5 а в B5.5 вече го няма, колкото и да си говорят за PD. Решението си е твое, важното е да си прецениш аргументите и кое е по - важно за теб самия.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat b5 / b5.5
Аз имам Б5.5 ама само на мен ли ми харесват повече старите стопове на б5?
-
stankovraca
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
- Автомобил: Skoda Superb MK3
- Двигател: 20TDI 2018
- Местоположение: BG
Re: Passat b5 / b5.5
При комби вариантите са съвместими!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 51 госта