Проблем с хидравличните повдигачи-помощ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с хидравличните повдигачи-помощ

Мнениеот googo » Сря 24 дек 2008 1:19


Здравейте, колеги!Ползвах търсачката но нищо не открих и реших да ви пиша.Колата е голф 3 1.9 д на 250 000км.с масло 15 на 40,Бритиш петролиум.Проблема е следния,леко ми пречукваха клапаните но нямах проблеми колата си палеше нормално сутрин.Сега зимата при студен старт запалва и угасва, втория пат пали на 2-3 цилиндъра и започва адски да тресе докато запали и 4 цилин.Хидравличните повдигачи се чуват вече доста да чукат.Въпросат ми е дали е от тях този номер сутрин или имам запекла дюза.Загрее ли колата нямам никакви ядове колата си варви доста добре и не хапва масло.От друга страна ако е дюза не трябва ли да тресе и при загрят мотор и да няма тяга.Помогнете-БЛАГОДАРЯ




Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот googo » Сря 24 дек 2008 1:22


Между другото забражих да кажа, че подгревните свещи са добре!!!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 24 дек 2008 1:42


Сложи масло 10W40 с това което караш зимата ще видиш голям зор,тресе защото повдигачите ти не се пълнят добре с това масло и не натискат клапаните :wink:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Сря 24 дек 2008 7:33


jagler написа:Сложи масло 10W40 с това което караш зимата ще видиш голям зор,тресе защото повдигачите ти не се пълнят добре с това масло и не натискат клапаните :wink:


съгласен съм с колегата, za зимата това масло е съвсем неподходящо,


Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот googo » Сря 24 дек 2008 9:20


Благодаря колеги но преди време бях и сложил 10на40 и почна да си похапва масалце все пак е на 250 000.Казаха ми да карам с 15на40.Наи вероятно са ми износени подигачите.Решил сам да ги сменям някои знае ли колко струват.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 24 дек 2008 9:39


Повдигачите са някъде около 70-100лв до колкото помня от четеното тук :wink:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 24 дек 2008 12:17


googo,е това е зора на дизелджията-да запали сутринта :lol: Сега по същество:провери си компресията, за свещите бъди сигурен само като ги видиш извадени как работят.Не подценявай и горивен филтър.Нещо да си сменял ангренажен ремък скоро?Евентуална центровка на нафтова помпа?Авансатора работи ли?И последен въпрос..нещо антифриза да ти се губи незнайно къде?...дано отговориш НЕ


Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот googo » Сря 24 дек 2008 14:42


По принцип пали и при минусови температури,просто запалва на 3цил.и тресе за около 3-4мин.Свещите лично си играх една по една да ги вадя защото знам,че мойе да има консумация но да не работи.(голям гърч е тази зад помпата идеше ми да си изпиля прастите на шмиргела :lol: .Ангренажа е сменен отдавна както и филтъра.Само не сам сигурен за авансатора-това обогатитела ли е който се дарпа с едно жило което е хванато за помпата.Като го дарпам си вдига оборотите значи работи.Нещо за дюзите да сподели някои.Компресия мисля че има защото катозагрее си варви доста добре.Може би имаш предвит разлики в компресията.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 24 дек 2008 16:29


Колега само внимавай ако сменяш повдигачите да не са ментаци и да не стане както с мен 2-3 блокираха и си върнах пак старите,за това ти казвам първо пробвай с хубаво масло 10/40 :wink: Повдигачите са около 120лв. INA ,но пак ти казвам има и такива ментаци :?


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2199
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: Audi_Q5 FY
Двигател: DJYA 2020
Местоположение: София

Re: Проблем с хидравличните повдигачи-помощ

Мнениеот buller » Сря 24 дек 2008 16:48


googo написа:...Проблема е следния,леко ми пречукваха клапаните но нямах проблеми колата си палеше нормално сутрин.Сега зимата при студен старт запалва и угасва, втория пат пали на 2-3 цилиндъра и започва адски да тресе докато запали и 4 цилин...

Според мен ще е хубаво да смениш маслото и едва тогава да правиш изводи ;) Сам казваш, че проблемите са се усложнили след понижаването на температурите. Не пипай повдигачите засега. На мен също ми тракаха много с Kuttenkeuler 10W40, но смених марката и сега нямам проблеми. Ако си сигурен, че не са свещи (въпреки че аз имам подобни съмнения, щом пали на 3 цилиндъра), то сменяй маслото с полусинтетика :) Дори да го похапва, за зимата е далеч по-добрия вариант ;)


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 24 дек 2008 18:43


А сигурно ли е ,че тракат повдигачите, аз не бих се заклел какво точно трака при дизела :idea: ,по-точно какво не трака...Проблемът на колегата е тегаво палене на студено.При мене "авансатора" е ръчен, дърпам го с ръчка, ако при него е автоматичен-струва си да се огледа дали работи.Това не е обогатител(смукач) като на бензинка, а измества леко ъгъла на впръскване на помпата в посока +,облекчава студения пуск


alex1977
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 24 дек 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Проблем с хидравличните повдигачи-помощ

Мнениеот alex1977 » Сря 24 дек 2008 19:51


mini na10w40


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Сря 24 дек 2008 21:19


Антифриза,, антифриза губи ли се не можахме да разберем :roll:


Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот googo » Сря 24 дек 2008 21:51


slavi ivanov slavov написа:Антифриза,, антифриза губи ли се не можахме да разберем :roll:


Да но много малко може би 200гр.да сам долял за около месец.Колата не загрява просто си доливам да си е на макс.Няма течово от саединения.Самнява те гарнитура на главата и да се пални някои от цилиндрите ли?Не е изключено но щеше на ми надува в разшерителния съд.


Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот googo » Сря 24 дек 2008 21:55


emo-gar написа:А сигурно ли е ,че тракат повдигачите, аз не бих се заклел какво точно трака при дизела :idea: ,по-точно какво не трака...Проблемът на колегата е тегаво палене на студено.При мене "авансатора" е ръчен, дърпам го с ръчка, ако при него е автоматичен-струва си да се огледа дали работи.Това не е обогатител(смукач) като на бензинка, а измества леко ъгъла на впръскване на помпата в посока +,облекчава студения пуск


Е аз не съм толкова (бос),че да не си чуя повдигачите.Просто искам мнения.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта