Голф 3-проблемно централно.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Голф 3-проблемно централно.

Мнениеот m2595 » Чет 25 дек 2008 2:12


Колеги,
и на Голфа почна да му се еб*ва централното нещо-не ми заключва от първия път (не винаги, но често и ме дразни) :x . Колата има монтирана аларма. Като заключвам с дист. е още по-зле - чак на 3-ия път се заключва. В блока на централното ли да търся проблема, при вратите или е свързано с алармата? А, при отключване са почти същите нещата. :x




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Чет 25 дек 2008 9:28


Заслушай се дали моторчето в багажника работи,нормално е да работи нчколко секунди и да спре.Ако работи дълго без да отключи/заключи-има проблем във вакуумната разводка(маркучета,тройници,машинки).Ако изобщо не бръмчи-търси в аларма,кабели(букса на помпата),платка на помпата...и т.н.Пробай чрез ключа има ли проблем,това ще елиминира алармата като вариант


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Чет 25 дек 2008 9:40


Най-странното е, че си бръмчи точно колкото трябва... :dontknow:


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Чет 25 дек 2008 9:42


А, сетих се още нещо. Трябва ли да може да се заключи целия автомобил от ключалката на дясната врата, щото при мен това не става?


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Чет 25 дек 2008 9:50


m2595 написа:А, сетих се още нещо. Трябва ли да може да се заключи целия автомобил от ключалката на дясната врата, щото при мен това не става?


Трябва колега!Дали от твойта или пасажерската,трябва да се заключи цялата кола!Или като натиснеш палеца за заключване пак трябва всичките да се заключат!Успеххх!!!


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Чет 25 дек 2008 10:05


И още нещо,ако има значение в случая-алармичката обикновено има функция за "дълго-4,8сек." и "късо-около 1сек." заключвания.При вакуумна система се настройва на "дълго" заключване.Търси проблем в най-бавната ключалка, обикновено там е проблема ако е механичен


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 25 дек 2008 10:40


m2595 написа:А, сетих се още нещо. Трябва ли да може да се заключи целия автомобил от ключалката на дясната врата, щото при мен това не става?

При мен колега, и двете врати не се заключваха с ключа :lol: Вътре по механизма(отвърташ шестограна на дръжката на вратата, до патрона) има една джаджа - нещо като " f " но с кукичка на върха, за която е хванат патрона, и като се счупи тая кукичка всичко се прее*ава, даже и патрона може да ти изкочи :? Та най -вероятно е от там, иначе ако разхвърляш корите е добре да смажеш и механизмите :wink:


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Чет 25 дек 2008 16:11


snupeca написа:
m2595 написа:А, сетих се още нещо. Трябва ли да може да се заключи целия автомобил от ключалката на дясната врата, щото при мен това не става?

При мен колега, и двете врати не се заключваха с ключа :lol: Вътре по механизма(отвърташ шестограна на дръжката на вратата, до патрона) има една джаджа - нещо като " f " но с кукичка на върха, за която е хванат патрона, и като се счупи тая кукичка всичко се прее*ава, даже и патрона може да ти изкочи :? Та най -вероятно е от там, иначе ако разхвърляш корите е добре да смажеш и механизмите :wink:


При мен това се случи с шофъорската врата!мн смотано са направени :cry: :lol:


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Чет 25 дек 2008 19:42


Колега еmo-gar, понякога с дистанционното успявам да заключа(отключа) от първия път, както трябва да си бъде, обаче това не става често. Кво я прихваща тая кола просто :dontknow:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 25 дек 2008 20:00


m2595 написа:Колега еmo-gar, понякога с дистанционното успявам да заключа(отключа) от първия път, както трябва да си бъде, обаче това не става често. Кво я прихваща тая кола просто :dontknow:

Щом понякога си работи нормално, пробвай със смазване на механизмите :wink:


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Чет 25 дек 2008 20:34


Това не съм го правил още. Обаче ми минава и нещо друго през акъла: на Аудито като му разглобих блока на централното, всичко беше покрито с някакъв тънък слой, вероятно от графит(просто предполагам), малко на сажди приличаше. Та си мисля дали и на Голфа няма да е тъй и дали с едно почистване няма да се оправи проблема?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 25 дек 2008 20:39


Много е възможно да го има това покритие, но то най-вероятно е за изолация, защита от мизерии, според мен :roll:


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Чет 25 дек 2008 20:45


Добре, значи ще пробвам да смажа механизмите. Ако не се оправи, блока на центр. отива на операционната маса :lol: Благодаря на всички колеги! :) Ще ви държа в течение ако нещо се промени(или не се промени :lol: ).


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Съб 27 дек 2008 19:01


Колеги, как да извадя маркучето за въздух от централното? :oops:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 27 дек 2008 23:09


Залепнало е ,опитай да го завъртиш и едновременно с това изтегляш.Може да се подпъхне нещо тънко да го отлепи от щуцера,времето е студено ,свива се материята.ВНИМАВАЙ да не изкъртиш някой щуцер!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта