Бендикса нещо хьрка.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Бендикса нещо хьрка.
Та вьпроса ми е някои мож ми отговори колко франка струва да се подготвя физически, има вьзможност и стартре да е,,,,, абе като запали в пьрвия момент и двь-три секунди след това се чува едно жжшшшшшш...... Голфа е 1.8 75 коня, тука в студовете взе да го прави и се усилва не се чува от ремьците от страната а от другата шофиорската(като седиш вьтре)говоря.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Бендикса нещо хьрка.
И при мен така колеги стържеше след като запали,и е пуснат ключът.
Ходих на добър стартерджия,втулки някакви задни всичко 60лв.
И човека като си уговарях час каза да не купувам бендикс,че не се знае какво е...то така и стана.
Ходих на добър стартерджия,втулки някакви задни всичко 60лв.
И човека като си уговарях час каза да не купувам бендикс,че не се знае какво е...то така и стана.
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Бендикса нещо хьрка.
mariovasi написа:И при мен така колеги стържеше след като запали,и е пуснат ключът.
Ходих на добър стартерджия,втулки някакви задни всичко 60лв.
И човека като си уговарях час каза да не купувам бендикс,че не се знае какво е...то така и стана.
не са ли множко 60 лева,при положение ,че втулките струват 2,40 лв ,а да не говорим ,че един стартер върви 40-50 лв тук във форума
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Бендикса нещо хьрка.

Исках да ми я направи(точно въпросният майстор)почти спешно...а при него това е трудно.
И докато я извади тази задна втулка в чудо се видя.
Стартера ми е зад мотора,въпросната бронзова втулка я навиваше с медчик от към скоростната кутия.
И я вадеше на парченца (буквално),и след като замонтира новата каза...че и там където ляга въпросната е разбито,че там други въртели...че и мамата споменаваше.
После разглоби и стартера,почиства смазва,и монтаж.
Да,на въпроса дали да купя стартер втора употреба от близката морга?
Майстора каза "Ами ти втора употреба си имаш един".
Та така...
ПП извинявам се на автора на темата за подробностите.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с Пасат ама все пак - при мен като почистих целия стартер основно и киснах бендикса в разтопена грес за да се напълни лагера и почистих всичко работи идеално.
ето я и технологията - сваля се стартера,разглобява се основно из онсови до последното болтче,всичко се излъсква добре вътре по ротора и статора,отзад втулката се почиства основно от мизерията и се смазва наново с грес хубаво.След това се почиства бендикса - аз лично го пръсках със спрей Wd-40 и с парцалче за да махна от него остатъците от феродо от съединителя.....после се слаа едно джезве на котлона и се топи грес (жена ви да не гледа по-добре и въобще да не е вкъщи
) и като се разтопи се топва вътре целия бендикс...той е един по-особен лагер и реално уж е капсоловант ама....само на теория....практически при такъв тип манипулация греста става течна и влиза в лагера и след като го извадите оттам и изсъхне остава вътре и го смазва....което не е така ако сипете масло или го смазвате с некви спрейчета....после събирате всичко обратно,намажете и оста на стартера отпред с грес заради предната втулка преди да го забиете на място.....също така си вижте ако трябва да се почистят клемите на шалтера отгоре от окиси и мизерии.....стартера става като нов - върти много по-енергично,издава много по-малко странични нехарактерни шумове и най-вече изчезва това задържане,което е болка на много стартери понеже бендикса е смазан и работи добре.....е,при мен се получава на 100 паления веднъж ама.....мисля,че е допустимо в предвид,че не съм дал една стотинка за ремонт а стартера работи значително по-добре и съм удължил живота му бая време с малко профилактика.
А,да вижте си и четките като ровите там - ако са за смяна тогава му е момента
Успех!
ето я и технологията - сваля се стартера,разглобява се основно из онсови до последното болтче,всичко се излъсква добре вътре по ротора и статора,отзад втулката се почиства основно от мизерията и се смазва наново с грес хубаво.След това се почиства бендикса - аз лично го пръсках със спрей Wd-40 и с парцалче за да махна от него остатъците от феродо от съединителя.....после се слаа едно джезве на котлона и се топи грес (жена ви да не гледа по-добре и въобще да не е вкъщи

А,да вижте си и четките като ровите там - ако са за смяна тогава му е момента

Успех!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19710
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
zfa159 написа:...намажете и оста на стартера отпред с грес заради предната втулка преди да го забиете на място.....
Цъ! Това не!
Оста не се смазва с грес, най-много с тънко масълце, защото феродовия прах от съединителя полепва по греста и става голяма манджа!

А втулките комплект струват около 10-15 лева. Смяната им гарантира доста дълго спокойствие

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19710
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Точно от там е!
Разбити втулки, включително и тази на бендикса.
И при мен се чуваше, докато накрая почна да се чува как стартера върти, но двигателя не се развърташе и... последва отваряне и смяна на всички втулки, бендикс и споменатото пластмасово колелце (всъщност- това е редуктор), защото шматкашия се по оста бендикс го беше разбило.
Цена на всички части- около 25-30 лева и 2 часа занимавка.
Разбити втулки, включително и тази на бендикса.
И при мен се чуваше, докато накрая почна да се чува как стартера върти, но двигателя не се развърташе и... последва отваряне и смяна на всички втулки, бендикс и споменатото пластмасово колелце (всъщност- това е редуктор), защото шматкашия се по оста бендикс го беше разбило.
Цена на всички части- около 25-30 лева и 2 часа занимавка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivanpal и 67 госта