към колегите с ААМ мотори

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Съб 27 дек 2008 21:22


за тези,които са решили да сменят това ще им е от полза http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0




Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aitapeapea » Съб 27 дек 2008 21:23


Aко към мен е въпроса, да ти кажа не съм проверявал, че е доста студено и не ми се виси навън. Просто ми направи впечатление че наскоро като патувах извън града и колата държеше 70-80 градуса в зависимост от юркането. После като спрях , дигна си 90, пак като тръгнах и пак паднаха м/у 70-80. Погледнах само че перките не се бяха включили, а другото което забелязох е че антифриза ми е малко над максимума в казанчето (не знам дали има връзка просто казвам).

За разхода също не съм засичал скоро.


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Съб 27 дек 2008 21:34


aitapeapea написа:....


Моя съвет е да не бързаш да сменяш термостат. На тоя студ е нормално при по-висока скорост температурата да пада. При мен е същата работа при положение че термостат и темп. датчик са на 2 месеца .


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Съб 27 дек 2008 22:12


Ами то от доста време ми държи под 70 градуса ама до сега не ми правеше впечетление


Потребителски аватар
pitbul
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pitbul » Съб 27 дек 2008 22:33


След като цяло лято голфа ми не вдига температурата повече от 75 градуса каране на дълък път реших да го сменя преди 3 дена.

снощи при минус 5 на магистралата температурата ми беше около 87 - 88 градуса.

В моя случай си струваше да го смена.

Като го купуваш гледай да има 2 гумени уплътнения в кутията.

Успех


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот icemenn » Съб 27 дек 2008 22:35


караш колата и като спреш не я гасиш и гледаш дали ще стигне 90 градуса до 3-4 мин трябва да стигне.ако не стигне значи датчика за температура ти е прецакан.16 лв съм купил моя и над година не мръднал.дръгия вариант ако ти стигне 90-92 градуса и ти се включи перката на 1-ва степен значи термостата ти е за смяна..препоръчвам ти 87 градусов термостата едно че го дават по книга и оргоналното е такова другото 92 градуса са много защото перката ти включва на 92 градуса (ако е оргиналния датчик) и ще има едно включване изкючванр и т.н. а 82 градуса според мен са ниска температура за нашите двигатели(поне за мен са малко)


Потребителски аватар
D@nchoni
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот D@nchoni » Нед 28 дек 2008 11:25


колега и аз бях с сащия проблем миналата зима повече от 70 градуса не дигаше но след като смених термостатат тази зима не пада под 90 градуса според мене смени термостата и 6те се оправи


Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Miteto » Нед 28 дек 2008 12:36


След смяна на термостат Behr от 90 не мърда както, където и колкото да карам. Преди на дълъг път падаше до 65-70 градуса.


Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aitapeapea » Нед 28 дек 2008 18:31


Дано не ми се смеете, но възможно ли е част от проблема да се дължи на факта , че един маркуч който влиза отззад на двигателя и който по всичко личи е за топъл въздух, при мен е изваден. Мисля че газаджията последно барника там, но аз от дълго време насам си карам само на бензин.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 28 дек 2008 18:41


aitapeapea написа:Дано не ми се смеете, но възможно ли е част от проблема да се дължи на факта , че един маркуч който влиза отззад на двигателя и който по всичко личи е за топъл въздух, при мен е изваден. Мисля че газаджията последно барника там, но аз от дълго време насам си карам само на бензин.
Много е възможно този "газаджия" да ти е застопорил клапата да дърпа само топъл въздух.
Свали си въздушния филтър и погледни от къде дърпа въздух...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 28 дек 2008 18:46


vasstop написа:
aitapeapea написа:Дано не ми се смеете, но възможно ли е част от проблема да се дължи на факта , че един маркуч който влиза отззад на двигателя и който по всичко личи е за топъл въздух, при мен е изваден. Мисля че газаджията последно барника там, но аз от дълго време насам си карам само на бензин.
Много е възможно този "газаджия" да ти е застопорил клапата да дърпа само топъл въздух.
Свали си въздушния филтър и погледни от къде дърпа въздух...

E като свали въздушния филтър няма как да разбере....просто се нарушава вакуума и клапата ще е все затворена....
По-добре да порвери цялостта на магистралата за вакуума на клапата.....


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 28 дек 2008 18:48


joker написа:
vasstop написа:
aitapeapea написа:Дано не ми се смеете, но възможно ли е част от проблема да се дължи на факта , че един маркуч който влиза отззад на двигателя и който по всичко личи е за топъл въздух, при мен е изваден. Мисля че газаджията последно барника там, но аз от дълго време насам си карам само на бензин.
Много е възможно този "газаджия" да ти е застопорил клапата да дърпа само топъл въздух.
Свали си въздушния филтър и погледни от къде дърпа въздух...
E като свали въздушния филтър няма как да разбере....просто се нарушава вакуума и клапата ще е все затворена....
По-добре да порвери цялостта на магистралата за вакуума на клапата.....
Бъркаш, те я застопоряват в положение за отворен топъл въздух (към купето навътре), а по подразбиране клапата седи отворена и дърпа въздух отпред, освен когато е студена и ако не са му разкачени вакуумите.


Потребителски аватар
aitapeapea
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот aitapeapea » Нед 28 дек 2008 19:13


Утре ще проверя, но и топъл и студен да дърпа, този въздух не стига до двигателя. Въпроса беше този маркуч да го вкарам ли в двигателя или да го оставя отвън, и дали вобще това може да има нещо общо с проблема че колата не иска да загрее когато е в движение.


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот pesho_sl » Нед 28 дек 2008 19:38


Колеги
Що е то - двата маркуча (доло и горе) са топли а не е стигнала 70:
а) термодатчик;
б) термостат;
в) и двата отговора.

Моля помогнете!!!


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Нед 28 дек 2008 19:39


pesho_sl написа:Колеги
Що е то - двата маркуча (доло и горе) са топли а не е стигнала 70:
а) термодатчик;
б) термостат;
в) и двата отговора.

Моля помогнете!!!


:lol: термостат



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта