към колегите с ААМ мотори
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Aко към мен е въпроса, да ти кажа не съм проверявал, че е доста студено и не ми се виси навън. Просто ми направи впечатление че наскоро като патувах извън града и колата държеше 70-80 градуса в зависимост от юркането. После като спрях , дигна си 90, пак като тръгнах и пак паднаха м/у 70-80. Погледнах само че перките не се бяха включили, а другото което забелязох е че антифриза ми е малко над максимума в казанчето (не знам дали има връзка просто казвам).
За разхода също не съм засичал скоро.
За разхода също не съм засичал скоро.
След като цяло лято голфа ми не вдига температурата повече от 75 градуса каране на дълък път реших да го сменя преди 3 дена.
снощи при минус 5 на магистралата температурата ми беше около 87 - 88 градуса.
В моя случай си струваше да го смена.
Като го купуваш гледай да има 2 гумени уплътнения в кутията.
Успех
снощи при минус 5 на магистралата температурата ми беше около 87 - 88 градуса.
В моя случай си струваше да го смена.
Като го купуваш гледай да има 2 гумени уплътнения в кутията.
Успех
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
караш колата и като спреш не я гасиш и гледаш дали ще стигне 90 градуса до 3-4 мин трябва да стигне.ако не стигне значи датчика за температура ти е прецакан.16 лв съм купил моя и над година не мръднал.дръгия вариант ако ти стигне 90-92 градуса и ти се включи перката на 1-ва степен значи термостата ти е за смяна..препоръчвам ти 87 градусов термостата едно че го дават по книга и оргоналното е такова другото 92 градуса са много защото перката ти включва на 92 градуса (ако е оргиналния датчик) и ще има едно включване изкючванр и т.н. а 82 градуса според мен са ниска температура за нашите двигатели(поне за мен са малко)
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Много е възможно този "газаджия" да ти е застопорил клапата да дърпа само топъл въздух.aitapeapea написа:Дано не ми се смеете, но възможно ли е част от проблема да се дължи на факта , че един маркуч който влиза отззад на двигателя и който по всичко личи е за топъл въздух, при мен е изваден. Мисля че газаджията последно барника там, но аз от дълго време насам си карам само на бензин.
Свали си въздушния филтър и погледни от къде дърпа въздух...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
vasstop написа:Много е възможно този "газаджия" да ти е застопорил клапата да дърпа само топъл въздух.aitapeapea написа:Дано не ми се смеете, но възможно ли е част от проблема да се дължи на факта , че един маркуч който влиза отззад на двигателя и който по всичко личи е за топъл въздух, при мен е изваден. Мисля че газаджията последно барника там, но аз от дълго време насам си карам само на бензин.
Свали си въздушния филтър и погледни от къде дърпа въздух...
E като свали въздушния филтър няма как да разбере....просто се нарушава вакуума и клапата ще е все затворена....
По-добре да порвери цялостта на магистралата за вакуума на клапата.....
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Бъркаш, те я застопоряват в положение за отворен топъл въздух (към купето навътре), а по подразбиране клапата седи отворена и дърпа въздух отпред, освен когато е студена и ако не са му разкачени вакуумите.joker написа:E като свали въздушния филтър няма как да разбере....просто се нарушава вакуума и клапата ще е все затворена....vasstop написа:Много е възможно този "газаджия" да ти е застопорил клапата да дърпа само топъл въздух.aitapeapea написа:Дано не ми се смеете, но възможно ли е част от проблема да се дължи на факта , че един маркуч който влиза отззад на двигателя и който по всичко личи е за топъл въздух, при мен е изваден. Мисля че газаджията последно барника там, но аз от дълго време насам си карам само на бензин.
Свали си въздушния филтър и погледни от къде дърпа въздух...
По-добре да порвери цялостта на магистралата за вакуума на клапата.....
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта