Колеги здравейте!
Имам следното питане към Вас:
Километража ми не се осветява на всякъде с еднаква интензивност-ако някой е имал подобен проблем да го сподели.Не зная как се сваля самото табло а и как се сменят самите диоди или крушки/незная/?Давайте съвет ако обичате!
Светлини на таблото на Г4-частично не светят
- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Hi
Благодаря на колегите които се отзоваха за помоща!!! Няма проблем от копчето защото е на максимално вкл. а само един участък не свети добре!
- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и моето си е така откакто я купих, не свети навсякъде с еднаква интензивност, свалял съм го 2-3 пъти, последния път го занесох в един сервиз за гсми, казаха че всички диоди си работят, но имало някви интерграли които управляват уж подсветката и единия бил изгорял, така и не намериха такъв да го сменят и още си карам така. иначе се сваля елементарно, на 2 звезди се държи и като се издърпа се откачват отзад кабелаците и се вади.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така значи таблото се сваля като: отстранява се декорация която скрива захващащите винтове-тя се намира точно под таблото-издърпва се волана напред и надолу,хващаш пластмасата с ръце и я дърпаш към теб.Като я свалиш виждаш двата винта с които е захванато таблото.При Голф 4 оригинално са Т20 ако някой не ги е сменил с други
Като ги развиеш издърпваш леко лявата част на таблото напред докато не се получи достатъчно разстояние да можеш да видиш/откачиш синята (първата) букса.Тя си има контричка,повдига се една пластмаска(като лостче) и се освобождава от контричката и с тази пластмаска като лостче се изважда самата букса от леглото й.После таблото вече има достатъчно ход да излезе още по навън и да даде достъп до зелената(втората) букса-тя се сваля по същия начин.Освободеното вече табло се изважда.В зависимост от марката си задната му част се разглабя на щипки или на винтчета,но и двата варианта са елементарни.След като се разглоби от таблото се отделят предната част(стъклото с пластмасата) и задната част (черна пластмаса) и остава самото табло лицето му е с километража и оборотомера,а гърба е платка с електронни компоненти.Внимателно се изваждат стрелките(това е финна работа и ако не сте сигурни в уменията си по добре отидете някъде да ви го направят-защото после можете да имате некоректни показания)и се махат плаките на километраж оборотомер и т.н. Под тях остава една бяла пластмаса и като се махне и тя остава само платката и диодите се виждат без проблем.Оттам нататък успех.

- egoist_ok
- Мнения: 485
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
- Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Троян
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 4283126e89
ето линк където е показано как се сваля таблото, а аз да попитам - забелязвал ли е някой да има разлика в светенето на таблото на бензинов и дизелов Г4? / имам няколко познати с дизелови и при тях свети много по слабо от моето което е бензин/
ето линк където е показано как се сваля таблото, а аз да попитам - забелязвал ли е някой да има разлика в светенето на таблото на бензинов и дизелов Г4? / имам няколко познати с дизелови и при тях свети много по слабо от моето което е бензин/
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта