Проблеми с дизела :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vesko
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Проблеми с дизела :)

Мнениеот Vesko » Вто 14 фев 2006 22:19


Относно повечето инфо за предната тема.Имам предвид(по повод придърпването) че колата докато я карам все едно че изведнъж свършва горивото но за секунди и то няколко пъти .Някои каза да отпусна газта и после пак да я натисна .Не става!!Колата е минала преглед на компютър но не дава резултат.Сменяна е горивна помпа и филтър.Няма резултат.Единственото което помага е обогатител за дизел,но ми е скъпо да го купувам тоя обогатител постоянно.Ако някои има друга идея моля споделете.Благодаря предварително!!!




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 15 фев 2006 10:51


Сменил си горивна помпа ей така, просто за да видиш дали ще се оправи, и не се е оправило?! :shock :shock :shock
Че тя помпата е от 300лв нагоре! Доколкото помня двигателя беше 90к.с. ТДИ?
Да не бъркаш нещо?


Потребителски аватар
Vesko
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Vesko » Сря 15 фев 2006 13:15


:oops: sorry само филтър наистина объркал съм а може ли да е от помпата?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 15 фев 2006 13:28


Не, не мисля.
Симптомите на преебана помпа са други - когато загрее колата няма празни обороти, понякога дори загасва, а ако опиташ да запалиш загряла кола паленето е трудно, понякога почти невъзможно при по-тежките случаи.
А при теб има някакво прекъсване, и то докато караш, прави го случайно,а не постоянно - следователно е някой датчик, или нещо по кабелите, или нещо по компютъра - абе нещо по електрониката на колата, жичкаджийска история най-вероятно. Просто трябва да си провериш всички връзки, датчици, и едно по едно да изключваш нещата, можеш да пробваш и с друг компютър.


Потребителски аватар
Vesko
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Vesko » Сря 15 фев 2006 15:26


Мерси за отговора. Но защо с обогатител за горивото няма проблем?!? :?:
И като свърши пак същото:) не знам вече какво да я правя


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 15 фев 2006 15:49


Luftmengemesser, на български мисля се казява дебитомер, имам предвид датчика за въздуга след горивния филтър, това ми се струва като симпром за неправилно контролиране на горивото, което е функция на количеството въздух за ТДИ


Потребителски аватар
Vesko
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Vesko » Сря 15 фев 2006 21:36


rusty случайно да знаеш колко струва тоя датчик?


Потребителски аватар
Vesko
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Vesko » Сря 15 фев 2006 22:10


и случаино да знаеш дали може и без него да се кара колата?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 16 фев 2006 10:35


Без него не е възможно да се кара, това е един от главните датчици на двигателя, на базата на показанията на който се определя горивната смес. Не е евтин.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 16 фев 2006 11:00


50 Евро тука 2ра ръка му искаха в моргата миналия месец мамка им!!!


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 16 фев 2006 11:36


Vesko, аз за това ти казах да почнеш първо от дребните неща - да си направиш сам една диагностика, на кабелчета, другите датчици и т.н., за да си сигурен 100% преди да купиш нещо, защото не са евтини. Ако не можеш сам, отиди на майстор който да ти направи проверка на датчиците, но не действай по схемата: "ще сменим тва, па ше видим дали ше се оправи". Така може и 1000лв да дадеш, и да смениш сума ненужни неща, преди да откриеш къде е проблема. По-добре дай 30лв на майстор да ти изолира проблемния датчик, но проверката по кабелите можеш и сам да я направиш.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 16 фев 2006 11:39


Гледам и в другата тема са ти писали. Действай, открий кое е точно от тези предположения, и смени каквото трябва, а после сподели какво е било :wink:


Потребителски аватар
Vesko
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Vesko » Чет 16 фев 2006 16:58


Мерси все пак за съветите и непременно ще ви кажа кво е станало защото чувам че не е само при мене тоя проблем :)


Bary
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Bary » Чет 16 фев 2006 22:19


ACCELERATOR как да изолирам и проверявям си4ки дат4ици и от къде да разбера дали изоб6о работят както трябва.аз даже незнам дебитомера ми дали то4но работи.зака4ах я на комп и няма6е гре6ки никакви,само дето мом4етата от bosh сервиза бяха толкова пекани,4е 4ак ми кастрираха един марку4 около турбото без даже да ми кажат.единственият проблем бе 4е клапата на турбото се бе скапала.нова от варна-60лв,след 3 месеца е пак за кофата маи.тея дни пак 6е ходя до ТУ-Варна на сервис 4е маи те в на6ия раион са наи в 4ас.писна ми от многоразбира6и маистори!!!! rocketwhore


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пет 17 фев 2006 9:54


Vesko написа:Мерси за отговора. Но защо с обогатител за горивото няма проблем?!? :?:
И като свърши пак същото:) не знам вече какво да я правя
значи не бих казал че е обогатител а просто дава малко предварение на помпата имам същия проблем когато е много студено и върна ;обогатителя;по рано и си мисля че недостига гориво в нужното количество според мен си провери центровката и специалист да провери дали нее намалено горивото с цел икономии



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 69 госта