asv на ибиза (кордоба)НЕ МОЖЕ да се прекодира за автомат,може само от 5 на 2 като на голф ,но светва аbs-а
при голфа си се прекодира без проблем с тоя мотор
там има други операции ,но не е стабилен резултата-8от10 паления е както трябва



топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 29 авг 2008 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с Паленето 1.9 тди
Проблема е ,че трудно паля.Въртя около 10 секунди.Като загася колата и веднага тръгна да паля отново пали без проблем.Направо незнам какво и стана...
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
SACHO7803 написа:е явно и при а3--ауди ASV--пак няма проблеми.моя курник го бяхме прекодирали за проба----палеше като кибрит.сега пали след 10 секунди въртене топла---студена--както си реши-или от раз или от 5-тия път.явно тия тди-та са голям ташак.живи кочини![]()
Незнам за кои ТДИ-та казваш,че са кочини,но явно повредата е в твоя телевизор.Моята кочина,дали ще е студена или топла все от четвърт пали.Ако не вярваш ела ще ти покажа.
rosen79 написа:SACHO7803 написа:е явно и при а3--ауди ASV--пак няма проблеми.моя курник го бяхме прекодирали за проба----палеше като кибрит.сега пали след 10 секунди въртене топла---студена--както си реши-или от раз или от 5-тия път.явно тия тди-та са голям ташак.живи кочини![]()
Незнам за кои ТДИ-та казваш,че са кочини,но явно повредата е в твоя телевизор.Моята кочина,дали ще е студена или топла все от четвърт пали.Ако не вярваш ела ще ти покажа.
И аз така и аз така

Бе тия първите ТДИ - 1З и АФН са най-добре - нямат много електроники като новите, а нямат и недостатъците на предкамерните дизеляци

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ми то като погледнеш логично,дадена кола излиза от завода с едни настройки.И с тези настройки е палила и работила Х на брой години и Х на брой километри.И в следващия момент със същите тези настройки отказва да запали,и то топла.Аз никога не бих се сетил да променям настройките, а бих търсил каква е причината да не пали.Ама българина е по-хитър от целия свят,и все преправя.И после ама защо тва се прецака защо онова.Това е моето мнение по въпроса.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Много неща имат значение, понякога даже и износването на хардуера не е единствената причина. Едно нещо се набива на очи на всеки, който използва Ваг-Ком - уж един и същ мотор 1,9 ТДИ примерно АФН и AHF с едни и същи коне и въртящ момент, с едни и същи турбини и ако не едни и същи почти идентични дюзи, с една и съща помпа, само АФН е евро 2, а
AHF евро 3. Разликата в софтуера не е никак малка, а уж резултата един и същ. Колегата Брезел се надявам да се включи и да постне съответните карти на горивоподаване и най-вече на аванса при палене и в движение на заводските чипове.
AHF евро 3. Разликата в софтуера не е никак малка, а уж резултата един и същ. Колегата Брезел се надявам да се включи и да постне съответните карти на горивоподаване и най-вече на аванса при палене и в движение на заводските чипове.
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
А как става обратното - от автоматична на ръчна кутия?
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
GodLike написа:А как става обратното - от автоматична на ръчна кутия?
00002
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
00002 или 00005
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
Според мен разликата не е в генерацията модели ТДИ 1Z,AFN,AHF, електроника и т.н.Подобен проблем си се проявява и при предшното поколение дизели.
Моя Пасат 1Z пали на четвърт при -10 и при 90 градуса загрял, каран примерно продъжително със 140-150 по магистралата при над 30 градуса навън жега.На баща ми Пасата Б5 АФН - се държи по същия начин.
Обаче имам и голф 2 ТДИ 80 к.с. SB мотора, което студено пали четвърт , загрее ли - мъка мъка.
Аванса му е в горния край на границата и въпреки това върти ли върти докато запали загрял.
Акумулатор 6, стартер 6, разпръсквачи БОШ - нови.Принуждавам се да му дърпам ръчния аванс като е топъл та да пали по леко.Иначе запали ли , лети.
Консултирах се с майстор(имам му доверие) който се занимава само с дизели от старичките и каза, че това се получава от помпен елемент, главата на помпата, онова от което излизат тръбичките.Като е топла се получавало температурно разширение там и не знам си какво ставало с нафтата и не можело тя да се нагнети докато върти на стартер.Запали ли, оборотите са високи и нямало проблем.
Тъпо го обясних ама аз толкова и му вниквах тогава.Но съм склонен да вярвам защото и от другаде съм го чувал.
Та човека ми каза - ако не те притеснява, че пали така, карай си.
Това си мисля, че е проблема но може и да греша...Но със сигурност като нови са палили топли.
Но щом с чип с друга карта се оправя още по-добре.
Моя Пасат 1Z пали на четвърт при -10 и при 90 градуса загрял, каран примерно продъжително със 140-150 по магистралата при над 30 градуса навън жега.На баща ми Пасата Б5 АФН - се държи по същия начин.
Обаче имам и голф 2 ТДИ 80 к.с. SB мотора, което студено пали четвърт , загрее ли - мъка мъка.
Аванса му е в горния край на границата и въпреки това върти ли върти докато запали загрял.
Акумулатор 6, стартер 6, разпръсквачи БОШ - нови.Принуждавам се да му дърпам ръчния аванс като е топъл та да пали по леко.Иначе запали ли , лети.
Консултирах се с майстор(имам му доверие) който се занимава само с дизели от старичките и каза, че това се получава от помпен елемент, главата на помпата, онова от което излизат тръбичките.Като е топла се получавало температурно разширение там и не знам си какво ставало с нафтата и не можело тя да се нагнети докато върти на стартер.Запали ли, оборотите са високи и нямало проблем.
Тъпо го обясних ама аз толкова и му вниквах тогава.Но съм склонен да вярвам защото и от другаде съм го чувал.
Та човека ми каза - ако не те притеснява, че пали така, карай си.
Това си мисля, че е проблема но може и да греша...Но със сигурност като нови са палили топли.
Но щом с чип с друга карта се оправя още по-добре.
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
Такааа почти година карах с прекодирани на автоматик скорости до преди 2 дни когато пак го направих на ръчка. Паленето си беше ОК, но не получи страничен ефект - придърпване на ниски обороти. Най-много се осещаше на 2-ра и 3-та предавка. При превкючване на горна скорост имаше някакво замисляне преди да започне да се наема. Също така и темпомата не се изключва при натискане на съединител и колата се форсира до 4500. В момента съм на ръчни скорости и всички тези проблеми ги няма, освен топлото палене
.
Само аз при мен ли ги има всички тези аномалии или и други имате такива оплаквания?

Само аз при мен ли ги има всички тези аномалии или и други имате такива оплаквания?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: buhata84 и 13 госта