Passat B5, 1999г., 1.9 TDI, 110 к.с. - Смяна на съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pepster1980
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Passat B5, 1999г., 1.9 TDI, 110 к.с. - Смяна на съединител

Мнениеот pepster1980 » Вто 30 дек 2008 9:54


Здравейте, Колеги, притежавам Passat B5, 1999г., 1.9 TDI, 110 к.с.
Това лято по време на лятната почивка, при изкачване на голям наклон по черен път, в същото време и кален, задържах много колата на полусъединител и той "пребуксува" и се запали - замириса вътре в купето. След това си тръгнах нормално и оттогава не съм имал никакви проблеми. Въпреки това, наскоро майсторът който ми сменя маслото при каране на колата ме предупреди че е време да подменя съединителя - той наистина отделя на самата граница горе високо....
Ходих насам натам да проверя за цената и установих следното:

1. В един магазин за авточасти ми предлагат комплекта на Сакс за 360лв.
2. Имало и опция ако стария съединител е оригинален, ако го върна при офиц. представител на VW, да ми продадат новия комплект на много по-ниска цена, която в най-добрия случай ще е около 350-400лв.
В магазина обаче споделиха с мен, че при опция №2, ще ми продадат също комплект на Сакс, като в същото време той ще е рециклиран....
Въпросът ми е така ли стоят нещата и вие какво бихте ме посъветвали. Моля и за други предложения - други марки комплект, които да са качествени и съответната им цена. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Вто 30 дек 2008 10:14


Опция 2 ми е интересна заради цената, която си написал. На мен от Юнитрейд ми казаха за моя голф, че ще струва комплекта 260лв без да връщам нищо. Друг въпрос е обаче, че там за маховика ми обадиха 1800лв :shock


pepster1980
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот pepster1980 » Вто 30 дек 2008 10:18


хмм.... аз за маховик не съм питал.... по принцип не съм много технически грамотен, но трябва ли и него да сменя..... или как да позная дали е за смяна.....??

П.С. - обаждах се преди по телефона в унитрейд и порше бг - официални представители на ФВ, и оттам ми казаха че цената на комплекта е 700 лв., а при връщане на стар, оригинален, цената пада наполовина - т.е. около 350 лв....


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Вто 30 дек 2008 11:52


Взе да става интересна тема.
Аз имам проблем с маховика,та нали е демферен и сутрин си имам вибрации,но след загряване на мотора(90градуса),това потрепване изчезва.За пари не съм питал,но ми споделиха в Автотрейд ,да карам,докато започне и топла да му притръсва.

Поздрави


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Вто 30 дек 2008 18:13


Ето подобна тема малко по-долу от вашата.Там бях задал и аз въпрос ,но за Фиат,защото във Фиат-ския форум ни вопъл ни стон по въпроса :evil:... http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 3a4cf4d221


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Вто 30 дек 2008 20:01


http://www.valeoservice.com/html/bulagaria/en/products.focusdetail-new_clutches_range__3_&_4_pieces_kits-142795067943BBE9E8F1B3C.html
само че е на английски, долу е комплекта който си взех аз, точно с тази цел да замени двойно масовия маховик, пише какви са предимствата му....а те са: 30% по-ефтин комплект и после 25% по-ефтина подръжка( маховика повече не се подменя).


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Вто 30 дек 2008 20:32


какъв е оригиналния съединител на голф 4 ,каква марка


pepster1980
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот pepster1980 » Пет 02 яну 2009 21:19


ще ме прощавате, но нещо се пообърках..... как да разбера дали трябва да се подмени и маховика....?! какви са симптомите, или трябва да отида в сервиз.....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта