акумулатор марки ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Пон 22 дек 2008 18:22


аз мисля да взема един VARTA, 45Ah, цена 110лв - същата като на Monbat dynamic, и мисля да заложа на Varta-та!




Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Съб 27 дек 2008 18:10


3 година карам със акумулатор СТАРТ, разреждал съм го по неволя поне 5 пъти но забележки нямам.


Потребителски аватар
lavidaloca
Мнения: 335
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
Двигател:
Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria

Мнениеот lavidaloca » Съб 27 дек 2008 21:49


Аз съм с Бош Силвър 44ач и днес ми направи малък проблем... От 2 дни не бях изкарвал колата и днес не можах да я запаля. Сложих го за 15 минути на стабилизатор да се зареди и след това колата си запали. Съмняваме от студа да не се е получило така, защото тая сутрин беше -10 градуса в Елена.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Вто 30 дек 2008 16:03


Тез Silver-и и аз ги знам. Докато бях с Голфа, три пъти ми пада Silver-a, един път август месец. Писах вече за това някъде. Незнам цялата серия ли е калпава или аз съм бил случил, ама доста ядове брах с него.


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот eras3r » Вто 30 дек 2008 16:29


Малко ми е слабичък но е добър :) на няма и седмица е. Цена : 206 лева
Изображение


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Вто 30 дек 2008 16:47


kusho написа:Явно Монбат развалиха качеството.
Имал съм 3 стари монбата на различни коли без никакави ядове.Но много познати се оплакват от скоро купени монбати, из форумите също.


Никой никво качество не е развалил, но има една голяма тънкост. Ако акумолатора е правен зимата ВСИЧКИ производители гонят бройки и производството тръгва малко през просото. Поне на МОНБАТ мога да им чета призводствените кодове където пише коя седмица е сглобен акумолатора и кога е зареден та си взимам от летните.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Вто 30 дек 2008 16:49


passenger написа:3 година карам със акумулатор СТАРТ, разреждал съм го по неволя поне 5 пъти но забележки нямам.


Вече и Старт са Монбат :wink:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 30 дек 2008 20:23


eras3r написа:Изображение

От вчера и пасата е със същия тази сутрин стартера излезе да види кво е туй чудо м-у клемите и от де толкоз сила в него :P


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Вто 30 дек 2008 20:24


radi_nrj написа:
passenger написа:3 година карам със акумулатор СТАРТ, разреждал съм го по неволя поне 5 пъти но забележки нямам.


Вече и Старт са Монбат :wink:


да, зная, но момента в който го придобих си беше само Старт :)


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 30 дек 2008 21:05


radi_nrj написа:
kusho написа:Явно Монбат развалиха качеството.
....


Никой никво качество не е развалил, но има една голяма тънкост. Ако акумолатора е правен зимата ВСИЧКИ производители гонят бройки и производството тръгва малко през просото. Поне на МОНБАТ мога да им чета призводствените кодове където пише коя седмица е сглобен акумолатора и кога е зареден та си взимам от летните.


Ами колега имай добрината да дадеш подробна информация, за да не набутват хората. Къде е този код, коя цифра какво означава, още по-хубаво ще е да има и снимка :wink: .

Иначе аз имах на старата си кола един страхотен Banner, който ми служи вярно ок 6 г. Та си спомням, ако се вярва на щампата(указваща дата, месец и година) до лепенката, би следвало да е изкарал ок 10 години :idea: . Вече не ги правят с това качество. Добре е по възможност, ако акумулатора не е необслужваем(т.е. "гелосан") да се провери гъстотата на електролита и ако е под 1/27 не ви препоръчвам да го купувате.
Имах на пасата един Искра 60 Аh, но не си спомням модела, той изкара ок 4 г.

Ето една друга тема за акумулаторите http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=


Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Rumbata_1 » Сря 31 дек 2008 12:25


jagler написа:
jagler написа:
Rumbata_1 написа:Аз имам два акумулатор - Бош силвър и един на Монбат. В голфа съм с бош силвъра и съм много доволен от него. В колата е от около 2 години и не беше мръднал до онзи ден когато някой тъпак е ритал колата и алармата е пищяла няколко часа... понеже съм на 16 - тия етаж не съм чул и сега е малко под 11 волта. Исках да ви попитам дали можете да ми препоръчате зарядно устройство до 130 лева да кажем. Като знам, че на някой отговора ще му е за тези пари да си купя акумулатор, но на мен в случая ми трябва зарядно. Харесал съм едно: http://batteryshop-bg.com/2/36/361.html , но бих бил благодарен ако някой сподели мнение за новите модели и марки (старо зарядно не искам, а и не знам кой луд ще се раздели с нещо вечно - руско/българско :D )
абе колега ти какво мисли че има в едно зарядно -един траф с няколко извода само при някой, схема грец ,дори повечето са с два изправителни диода не с четири,предпазител, копче за вкл.,и една кутия от ламарина и индикатор /амперметър/ върви в Баумакс,Метро,Практикер там са около 50-60лв. :wink: щом толкова искаш зарядно :wink:
и ако акумулатора ти пада от една аларма по-добре се замисли за нов за тези пари които си решил да даваш и не си мисли че Бош са голяма работа/тук са ментаци от Турция/

1. Колата си дойде от Германия баш с този акумулатор и съм сигурен, че не е турски
2. Заредих го преди вече повече от месец и половина за няколко часа и сега не е мръднал..
3. Явно си прочел между редовете, защото казах, че падна на 11 волта, а не че се е изтощил напълно, но просто малко му трябваше, за да запали.
Основно пада заради забравени фарове един ден два ... или подобни неща в следствие от забравен включен някой от приборите за повече от ден понеже не се кара често колата.. Мисля, че спора е излишен. Айде весело посрещане на новата година на всички! :)
Поздрави


Потребителски аватар
lavidaloca
Мнения: 335
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
Двигател:
Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria

Мнениеот lavidaloca » Сря 31 дек 2008 13:47


Днес тоя БОШ СИЛВЪР пак ми направи проблем :mad: Плаче май за брадва :rocketwhore


Потребителски аватар
kriss4
Мнения: 176
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Мнениеот kriss4 » Сря 31 дек 2008 13:51


аз залагам на Варта,мисля и следващия да ми е пак такъв само нещо цената е малко висока 63 А ч силвър 192лв. до днес бях с такъв,но тази сутрин ме предаде след цели 8г. ...дори не завъртя


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Сря 31 дек 2008 14:11


Предишния ми акумулатор беше Монбат и лошо за него немога да кажа, купих колата с него, още тогава капачките му имаха следния цвят:
Изображение

Така си го карах 2 години и 2 месеца, без някога да е дозареждан или да ми е правил каквито и да е ядове, до един прекрасен студен ден когато му укаси 4тата клетка, и въпреки това държеше заряд към 1 ден.
Та имам въпрос, някой може ли да ми каже кога е бил произведен акумулатора ,понеже като го знам как го взех си мисля сега е поне на 6-7години.


На Москвича монбата е 4 годишен, колата се припалва зимата 1път в месеца това от когато е купен, калата повече от час да е стояла запалена не е било, и чак онзи ден се наложи да го зареждам.

Старата искра на Москвича изкара 8 години по същея начин на експлоатация при положение, че беше 2 пъти прекипяван (смисъл електролита в акумолатора деше паднал до средата, релето беше залепнало и презареждаше)

Сега съм с искра и плътността на електролита му в момента е 1.23, правете сметка колко ще изкара.

На двама мои познати новите искри (на по 2 години) се предадоха, и на двамата окъсила клетка.

Та правете си изводи. Старите български акумулатори са бетон, новите ... кашкавал

Последна промяна от Mapoka на Сря 31 дек 2008 17:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Мнениеот radi_nrj » Сря 31 дек 2008 17:15


Mapoka написа:Предишния ми акумулатор беше Монбат и лошо за него немога да кажа, купих колата с него, още тогава капачките му имаха следния цвят:


Така си го карах 2 години и 2 месеца, без някога да е дозареждан или да ми е правил каквито и да е ядове, до един прекрасен студен ден когато му укаси 4тата клетка, и въпреки това държеше заряд към 1 ден.
Та имам въпрос, някой може ли да ми каже кога е бил произведен акумулатора ,понеже като го знам как го взех си мисля сега е поне на 6-7години.


На Москвича монбата е 4 годишен, колата се припалва зимата 1път в месеца това от когато е купен, калата повече от час да е стояла запалена не е било, и чак онзи ден се наложи да го зареждам.

Старата искра на Москвича изкара 8 години по същея начин на експлоатация при положение, че беше 2 пъти прекипяван (смисъл електролита в акумолатора деше паднал до средата, релето беше залепнало и презареждаше)

Сега съм с искра и плътността на електролита му в момента е 1.23, правете сметка колко ще изкара.

На двама мои познати новите искри (на по 2 години) се предадоха, и на двамата окъсила клетка.

Та правете си изводи. Старите български акумулатори са бетон, новите ... кашкавал


Тоя е от сините High Power и е 2003, 50-та седмица(което можеби обяснява окъсената клетка), 5 ден(леле петък :lol: ) и последната петица е кода на смяната, която го е сглобила.


Искра имаше един момент в, който си бяха объркали съотношенията на материалите от, коити се прави активната маса на плчоте и имаха много слаба серия.

Последна промяна от radi_nrj на Сря 31 дек 2008 17:22, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта