акумулатор марки ?
- lavidaloca
- Мнения: 335
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
- Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
- Двигател:
- Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
kusho написа:Явно Монбат развалиха качеството.
Имал съм 3 стари монбата на различни коли без никакави ядове.Но много познати се оплакват от скоро купени монбати, из форумите също.
Никой никво качество не е развалил, но има една голяма тънкост. Ако акумолатора е правен зимата ВСИЧКИ производители гонят бройки и производството тръгва малко през просото. Поне на МОНБАТ мога да им чета призводствените кодове където пише коя седмица е сглобен акумолатора и кога е зареден та си взимам от летните.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
radi_nrj написа:kusho написа:Явно Монбат развалиха качеството.
....
Никой никво качество не е развалил, но има една голяма тънкост. Ако акумолатора е правен зимата ВСИЧКИ производители гонят бройки и производството тръгва малко през просото. Поне на МОНБАТ мога да им чета призводствените кодове където пише коя седмица е сглобен акумолатора и кога е зареден та си взимам от летните.
Ами колега имай добрината да дадеш подробна информация, за да не набутват хората. Къде е този код, коя цифра какво означава, още по-хубаво ще е да има и снимка

Иначе аз имах на старата си кола един страхотен Banner, който ми служи вярно ок 6 г. Та си спомням, ако се вярва на щампата(указваща дата, месец и година) до лепенката, би следвало да е изкарал ок 10 години

Имах на пасата един Искра 60 Аh, но не си спомням модела, той изкара ок 4 г.
Ето една друга тема за акумулаторите http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
jagler написа:и ако акумулатора ти пада от една аларма по-добре се замисли за нов за тези пари които си решил да даваш и не си мисли че Бош са голяма работа/тук са ментаци от Турция/jagler написа:абе колега ти какво мисли че има в едно зарядно -един траф с няколко извода само при някой, схема грец ,дори повечето са с два изправителни диода не с четири,предпазител, копче за вкл.,и една кутия от ламарина и индикатор /амперметър/ върви в Баумакс,Метро,Практикер там са около 50-60лв.Rumbata_1 написа:Аз имам два акумулатор - Бош силвър и един на Монбат. В голфа съм с бош силвъра и съм много доволен от него. В колата е от около 2 години и не беше мръднал до онзи ден когато някой тъпак е ритал колата и алармата е пищяла няколко часа... понеже съм на 16 - тия етаж не съм чул и сега е малко под 11 волта. Исках да ви попитам дали можете да ми препоръчате зарядно устройство до 130 лева да кажем. Като знам, че на някой отговора ще му е за тези пари да си купя акумулатор, но на мен в случая ми трябва зарядно. Харесал съм едно: http://batteryshop-bg.com/2/36/361.html , но бих бил благодарен ако някой сподели мнение за новите модели и марки (старо зарядно не искам, а и не знам кой луд ще се раздели с нещо вечно - руско/българско)
щом толкова искаш зарядно
1. Колата си дойде от Германия баш с този акумулатор и съм сигурен, че не е турски
2. Заредих го преди вече повече от месец и половина за няколко часа и сега не е мръднал..
3. Явно си прочел между редовете, защото казах, че падна на 11 волта, а не че се е изтощил напълно, но просто малко му трябваше, за да запали.
Основно пада заради забравени фарове един ден два ... или подобни неща в следствие от забравен включен някой от приборите за повече от ден понеже не се кара често колата.. Мисля, че спора е излишен. Айде весело посрещане на новата година на всички!

Поздрави
- lavidaloca
- Мнения: 335
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
- Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
- Двигател:
- Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Предишния ми акумулатор беше Монбат и лошо за него немога да кажа, купих колата с него, още тогава капачките му имаха следния цвят:
Така си го карах 2 години и 2 месеца, без някога да е дозареждан или да ми е правил каквито и да е ядове, до един прекрасен студен ден когато му укаси 4тата клетка, и въпреки това държеше заряд към 1 ден.
Та имам въпрос, някой може ли да ми каже кога е бил произведен акумулатора ,понеже като го знам как го взех си мисля сега е поне на 6-7години.
На Москвича монбата е 4 годишен, колата се припалва зимата 1път в месеца това от когато е купен, калата повече от час да е стояла запалена не е било, и чак онзи ден се наложи да го зареждам.
Старата искра на Москвича изкара 8 години по същея начин на експлоатация при положение, че беше 2 пъти прекипяван (смисъл електролита в акумолатора деше паднал до средата, релето беше залепнало и презареждаше)
Сега съм с искра и плътността на електролита му в момента е 1.23, правете сметка колко ще изкара.
На двама мои познати новите искри (на по 2 години) се предадоха, и на двамата окъсила клетка.
Та правете си изводи. Старите български акумулатори са бетон, новите ... кашкавал

Така си го карах 2 години и 2 месеца, без някога да е дозареждан или да ми е правил каквито и да е ядове, до един прекрасен студен ден когато му укаси 4тата клетка, и въпреки това държеше заряд към 1 ден.
Та имам въпрос, някой може ли да ми каже кога е бил произведен акумулатора ,понеже като го знам как го взех си мисля сега е поне на 6-7години.
На Москвича монбата е 4 годишен, колата се припалва зимата 1път в месеца това от когато е купен, калата повече от час да е стояла запалена не е било, и чак онзи ден се наложи да го зареждам.
Старата искра на Москвича изкара 8 години по същея начин на експлоатация при положение, че беше 2 пъти прекипяван (смисъл електролита в акумолатора деше паднал до средата, релето беше залепнало и презареждаше)
Сега съм с искра и плътността на електролита му в момента е 1.23, правете сметка колко ще изкара.
На двама мои познати новите искри (на по 2 години) се предадоха, и на двамата окъсила клетка.
Та правете си изводи. Старите български акумулатори са бетон, новите ... кашкавал
Последна промяна от Mapoka на Сря 31 дек 2008 17:51, променено общо 1 път.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Mapoka написа:Предишния ми акумулатор беше Монбат и лошо за него немога да кажа, купих колата с него, още тогава капачките му имаха следния цвят:
Така си го карах 2 години и 2 месеца, без някога да е дозареждан или да ми е правил каквито и да е ядове, до един прекрасен студен ден когато му укаси 4тата клетка, и въпреки това държеше заряд към 1 ден.
Та имам въпрос, някой може ли да ми каже кога е бил произведен акумулатора ,понеже като го знам как го взех си мисля сега е поне на 6-7години.
На Москвича монбата е 4 годишен, колата се припалва зимата 1път в месеца това от когато е купен, калата повече от час да е стояла запалена не е било, и чак онзи ден се наложи да го зареждам.
Старата искра на Москвича изкара 8 години по същея начин на експлоатация при положение, че беше 2 пъти прекипяван (смисъл електролита в акумолатора деше паднал до средата, релето беше залепнало и презареждаше)
Сега съм с искра и плътността на електролита му в момента е 1.23, правете сметка колко ще изкара.
На двама мои познати новите искри (на по 2 години) се предадоха, и на двамата окъсила клетка.
Та правете си изводи. Старите български акумулатори са бетон, новите ... кашкавал
Тоя е от сините High Power и е 2003, 50-та седмица(което можеби обяснява окъсената клетка), 5 ден(леле петък

Искра имаше един момент в, който си бяха объркали съотношенията на материалите от, коити се прави активната маса на плчоте и имаха много слаба серия.
Последна промяна от radi_nrj на Сря 31 дек 2008 17:22, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта