Проблем с охладителната с-ма и парно.Съвети,моля!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
newgeneration
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот newgeneration » Сря 15 фев 2006 20:46


Забравих да спомена,че днес мерих и компресията по друг повод:нема душа да катери баирите.Та компресията и на 4-те цилиндъра беше около 10 без разки колебания.
Ако предположението с издухала гарнитура на главата се потвърди,мога ли за сега/докато се подготвя $$$ за ремонт/ да я карам и може ли да има по-сериозни усложнения?
АААА забравих още нещо интересно.Имам газова уредба та едно от "техните" предположения е,че въздух в си-мата може да идва и от неисправен изпарител ама как не можаха да ми обяснат.




Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Сря 15 фев 2006 20:53


Не може гарнитурата и около 4-те цилиндъра да е заминале наведнъж!

А относно Неизправният Изпарител - не вкарва въздух, а ГАЗ!
Това се проверява още по-лесно :arrow: Сваляш капачката на разш.съд и палиш с една запалка. Газта ще пламне! Ако не пламне... проблема не е в газовото!
Пламне ли - мембрана и мембранки/клапани из газовото или спукан корпус... -> ще се търси.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 15 фев 2006 22:00


Ахам...
Значи отиваш на вариант или капачка или газова...

Газовата, имаш клапан, който прекъсва достъпа на газ до изпарителя..
спри го. да видим какво ще стане...
Или просто свържи маркучите, така, че да изолираш изпарителя..

Пак те питам.. нали не караш с чист антифриз?


Потребителски аватар
newgeneration
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот newgeneration » Сря 15 фев 2006 22:51


Сега като връщам лентата назад се сещам, че момчетата от сервиза ми казаха, че са ми доляли малко над 3 литра антифриз. А дали в момента не е 90% чист антифриз? Напълно е възможно. Не се бях замислял над това. А всъщност защо е от значение wili98?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 15 фев 2006 22:53


От чистия антифриз има големи проблеми.По-голям вискозитет и от там по голямо налягане от помпата. Ако караш с чист антифриз и не е потекло от някъде си е направо чудо!!!
Аз съм повече за капачка на разширителния съд.Ако го прави проблема и на бензин значи проблема не е от газовата.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 15 фев 2006 23:47


Антифриза е много гъст и има много по-лоши топлоотдаващи свойства....
Има едни джаджи дето ги продават по магазините, мерят на колко градуса е антифриза... ако е на > от -50 ясна е работата..
нагласи го на -25 и смени капачката временно..
И пак на проби...
пфух че не погледнах.. що не пробваш Ваското1 със сигурност може да ти помогне, ако не да го оправи, поне да го хване какво е....


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 16 фев 2006 12:49


Колега и аз имах проблем с охладителната система на колата. Смених термостат, радиатор, датчик на радиатора, радиатора вътре в копето/под таблото/ и какво ли още не. Маркучите ми баиа се одървяха като загрее, ставаха доста твърди. Оказа се 4е главата надува. Айде и глава правих. Смениха ми и всички гарнитури по главата, клапани и така на татък. Смених и някои маркучи, ама и дори сега подлизва от един маркуч. Нещо на тиа пасати не им е изкосурена охладителната система и парното. Карам Passat Combi 1991 1.8 mi RP двигател - автоматик.
Колкото и да я правя се отнякъде си намира път антифриза.


Потребителски аватар
newgeneration
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот newgeneration » Чет 16 фев 2006 21:01


Днес отидох и купих ново казанче за антифриза и го монтирах.Колегите бяха прави за антифриза:по уред показа замръзване на -45С.Разредих го до -25С.Доверен газаджия провери и установи,че нямам проблем с изпарителя,по негови думи в случая е невъзможно той да нагнетява газ в с-мата.
За мое огромно съжаление високото налягане в маркучите остана същото и пак е постоянно около 100С,а по инерция в наклон големия кораб показва лют характер почти 110С.
Ще ми се пръсне главата,ама видно и мойта колица има проблем с нея :twisted:
TO BE CONTINUE...


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 16 фев 2006 21:45


Колега капачката на казанчето смени ли я. И я погледни като работи джигателя през малкото маркучле дали излиза само вода или и балончета.Ако излизат и балончета не е надобре:(


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 16 фев 2006 21:47


Колега защо казанчето...!
капачката трябваше да взмеш от някой да проваш...


Потребителски аватар
newgeneration
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот newgeneration » Чет 16 фев 2006 21:56


Капачка+казанче-нови.Последното отвъртане на капачката на казанчето доста ме озадачи.След като си излезе налягането,в продължение на 30сек. от казанчето се чуваха някакви странни звуци като от канализацията,по скоро като сифона на мивката преди да глътне последната вода.Не смея да пипам прибързано по двигателя,защото съм карък.Предишните ми 2 коли им отваряха двигателите за нема нищо,та сега съм решил до последно да я мъча :x


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 16 фев 2006 22:01


нормално.... е да се чуват такива звуци...

Виж отиди до Ваското1 да я погледне...
ТОй обикновенно много добре улучва нещата..
Ще може и помпата да ти погледне ако трябва, и термостата и т.н.

И просто като показва 90 градуса, слез и виж дали долният маркуч който отива към радиатора е топъл.. ако е горещ добре..

За датчика на вентилатора нищо не казва..... работи ли въобще този вентилатор?>
100% съм сигуен, че ще се окаже някаква простотия....


Потребителски аватар
newgeneration
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот newgeneration » Чет 16 фев 2006 22:09


ОК Ще отида до него,дано след това да има повод за заключване на темата и отключване на бирения сезон!!! :lol:
Благодаря за съветите на всички!
Поздрави и безаварийно.
Долния маркуч/на радятора/ се затопля като мине малко 90С.
P.S. Ще драсна някой ред за развръската...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 16 фев 2006 22:48


не само да се затопли трябва да почне да пари, и да е един от най-горещите маркучи..

Само се готви хем да се чудиш да се смееш ли да псуваш ли..
пак ти казвам, че ще се окаже някоя изключителна простотия...


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пет 17 фев 2006 9:55


След описаните от мен ремонти колата ми държи около 75 градуса, ако кисна много в задъствания вдига до почти 90, но на 87 мисля че се включва перката и я охлажда до 80 градуса. Понеже видях че си с като моя двигател. ако не се лъжа 1.8mi RP 1991 затова ти споделям моя опит. Над 90 градуса водата почва да става на пара, над 100 е вече пара, а парата създава по-голямо налягане и маркуяите ти стават супер твърди. Според мен си е опасна тая работа затова гледай по скоро да отстраниш какъвто и да е проблема.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта