Забравих да спомена,че днес мерих и компресията по друг повод:нема душа да катери баирите.Та компресията и на 4-те цилиндъра беше около 10 без разки колебания.
Ако предположението с издухала гарнитура на главата се потвърди,мога ли за сега/докато се подготвя $$$ за ремонт/ да я карам и може ли да има по-сериозни усложнения?
АААА забравих още нещо интересно.Имам газова уредба та едно от "техните" предположения е,че въздух в си-мата може да идва и от неисправен изпарител ама как не можаха да ми обяснат.
Проблем с охладителната с-ма и парно.Съвети,моля!
- newgeneration
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Не може гарнитурата и около 4-те цилиндъра да е заминале наведнъж!
А относно Неизправният Изпарител - не вкарва въздух, а ГАЗ!
Това се проверява още по-лесно
Сваляш капачката на разш.съд и палиш с една запалка. Газта ще пламне! Ако не пламне... проблема не е в газовото!
Пламне ли - мембрана и мембранки/клапани из газовото или спукан корпус... -> ще се търси.
А относно Неизправният Изпарител - не вкарва въздух, а ГАЗ!
Това се проверява още по-лесно

Пламне ли - мембрана и мембранки/клапани из газовото или спукан корпус... -> ще се търси.
- newgeneration
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Антифриза е много гъст и има много по-лоши топлоотдаващи свойства....
Има едни джаджи дето ги продават по магазините, мерят на колко градуса е антифриза... ако е на > от -50 ясна е работата..
нагласи го на -25 и смени капачката временно..
И пак на проби...
пфух че не погледнах.. що не пробваш Ваското1 със сигурност може да ти помогне, ако не да го оправи, поне да го хване какво е....
Има едни джаджи дето ги продават по магазините, мерят на колко градуса е антифриза... ако е на > от -50 ясна е работата..
нагласи го на -25 и смени капачката временно..
И пак на проби...
пфух че не погледнах.. що не пробваш Ваското1 със сигурност може да ти помогне, ако не да го оправи, поне да го хване какво е....
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега и аз имах проблем с охладителната система на колата. Смених термостат, радиатор, датчик на радиатора, радиатора вътре в копето/под таблото/ и какво ли още не. Маркучите ми баиа се одървяха като загрее, ставаха доста твърди. Оказа се 4е главата надува. Айде и глава правих. Смениха ми и всички гарнитури по главата, клапани и така на татък. Смених и някои маркучи, ама и дори сега подлизва от един маркуч. Нещо на тиа пасати не им е изкосурена охладителната система и парното. Карам Passat Combi 1991 1.8 mi RP двигател - автоматик.
Колкото и да я правя се отнякъде си намира път антифриза.
Колкото и да я правя се отнякъде си намира път антифриза.
- newgeneration
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Днес отидох и купих ново казанче за антифриза и го монтирах.Колегите бяха прави за антифриза:по уред показа замръзване на -45С.Разредих го до -25С.Доверен газаджия провери и установи,че нямам проблем с изпарителя,по негови думи в случая е невъзможно той да нагнетява газ в с-мата.
За мое огромно съжаление високото налягане в маркучите остана същото и пак е постоянно около 100С,а по инерция в наклон големия кораб показва лют характер почти 110С.
Ще ми се пръсне главата,ама видно и мойта колица има проблем с нея
TO BE CONTINUE...
За мое огромно съжаление високото налягане в маркучите остана същото и пак е постоянно около 100С,а по инерция в наклон големия кораб показва лют характер почти 110С.
Ще ми се пръсне главата,ама видно и мойта колица има проблем с нея

TO BE CONTINUE...
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- newgeneration
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Капачка+казанче-нови.Последното отвъртане на капачката на казанчето доста ме озадачи.След като си излезе налягането,в продължение на 30сек. от казанчето се чуваха някакви странни звуци като от канализацията,по скоро като сифона на мивката преди да глътне последната вода.Не смея да пипам прибързано по двигателя,защото съм карък.Предишните ми 2 коли им отваряха двигателите за нема нищо,та сега съм решил до последно да я мъча 

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
нормално.... е да се чуват такива звуци...
Виж отиди до Ваското1 да я погледне...
ТОй обикновенно много добре улучва нещата..
Ще може и помпата да ти погледне ако трябва, и термостата и т.н.
И просто като показва 90 градуса, слез и виж дали долният маркуч който отива към радиатора е топъл.. ако е горещ добре..
За датчика на вентилатора нищо не казва..... работи ли въобще този вентилатор?>
100% съм сигуен, че ще се окаже някаква простотия....
Виж отиди до Ваското1 да я погледне...
ТОй обикновенно много добре улучва нещата..
Ще може и помпата да ти погледне ако трябва, и термостата и т.н.
И просто като показва 90 градуса, слез и виж дали долният маркуч който отива към радиатора е топъл.. ако е горещ добре..
За датчика на вентилатора нищо не казва..... работи ли въобще този вентилатор?>
100% съм сигуен, че ще се окаже някаква простотия....
- newgeneration
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
След описаните от мен ремонти колата ми държи около 75 градуса, ако кисна много в задъствания вдига до почти 90, но на 87 мисля че се включва перката и я охлажда до 80 градуса. Понеже видях че си с като моя двигател. ако не се лъжа 1.8mi RP 1991 затова ти споделям моя опит. Над 90 градуса водата почва да става на пара, над 100 е вече пара, а парата създава по-голямо налягане и маркуяите ти стават супер твърди. Според мен си е опасна тая работа затова гледай по скоро да отстраниш какъвто и да е проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта