обогатител

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
zasu
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стрелча

обогатител

Мнениеот zasu » Пет 02 яну 2009 17:20


имам поло 1.9 дизел AEF двигател искам да попитам трябва ли винаги дизела да се пали с обогатител и има ли начин да се изолира и какъв е той. при мен обогатителя е автоматичен и когато е включен оборотите на двигателя са ниски и имам чувството че се дави това е при всяко палене в продължение на 2 минути




Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пет 02 яну 2009 17:29


здравей колега май тази тема е за раздел дизели :roll:
аз също имам такова поло и при всяко палене на колата ако е под 75 градуса някъде се включва този обогатител и оборотите са някъде около 1200 а след 3 - 4 минути се изключва и си стават малко под хиляда оборотите та и мен това много ме дразнеше и охлабих там едно винче та като запалех оборотите ми ставаха пак 1200 обаче след една секунда някъде падаха на около 800 и наистина много тресеше та в крайна сметка го върнах както беше :lol:
ти казваш че и на теб ти тресе а колко са ти оборотите като запалиш колата :?:
а относно самия обогатител мисля че е на вакумен принцип :roll:


zasu
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стрелча

ью

Мнениеот zasu » Пет 02 яну 2009 17:39


да обогатителя е на вакум но аз имам климатик присаден в Италия и при него има една ролка която свири при ниски обороти когато е включен обогатителя относно оборотите когато е включен обогатителя оборотомера показва 550 а като се изключи стават 950


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пет 02 яну 2009 17:47


ами ако искаш ще снимам това винче за което ти казах и ти ще видиш на твоята кола дали не е въртяно понеже моето беше намазано с боя и си личи ако е въртяно ако и твоето е въртяно може би от там идва проблема :roll:


zasu
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стрелча

ью

Мнениеот zasu » Пет 02 яну 2009 18:13


ок :D


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пет 02 яну 2009 18:37


http://www.snimka.bg/album.php?album_id=324983
на втората снимка първата стрелка сочи към гайката която законтря винта първо тя се охлабва и после за да вдигнеш оборотите според мен трябва да отвиваш винта ако проблема е от там де :D

Последна промяна от Milanski на Пет 02 яну 2009 18:49, променено общо 1 път.


zasu
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стрелча

az

Мнениеот zasu » Пет 02 яну 2009 18:49


това според мен е за оборотите на празен ход


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пет 02 яну 2009 18:51


и аз така си мислех отначало ама се оказа че за оборотите има друг винт ако те е страх не го пипай нека някой по - вещ колега да предложи нещо :lol:


Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот eras3r » Пет 02 яну 2009 19:53


Това нещо не трябва ли да върши работата на смукача?при по старите коли си има "ръчен" смукач, а при по новите автоматичен...при студена кола подава повече гориво и когато стопли автоматично се прекъсва и подава по малко гориво...при мен като е студена е на 1100 оборота и след 2-3 минути като загрее смъква на 950-1000 оборота и чувствително усещам намалянето на оборотите...и...това е за смукача и мисля, че не трябва да се бута :>
А защо ти е да го изолираш?ако го изолираш има два варианта...или сутрин да даваш като луд газ, че да не угасне...или пък да ти гори повече като е с вдигнати обороти :idea: но..все пак аз идея си нямам от двигатели и това ти го пиша ей така от обща култура...някой който разбира повече да каже...
и моя двигател и същият 1.9D AEF и тресеше като луд на 850-900 оборота но се оправи като дигнахме малко оборотите


zasu
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стрелча

az

Мнениеот zasu » Пет 02 яну 2009 21:51


а от къде ги дигнахте тези обороти????



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта