обогатител
обогатител
имам поло 1.9 дизел AEF двигател искам да попитам трябва ли винаги дизела да се пали с обогатител и има ли начин да се изолира и какъв е той. при мен обогатителя е автоматичен и когато е включен оборотите на двигателя са ниски и имам чувството че се дави това е при всяко палене в продължение на 2 минути
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
здравей колега май тази тема е за раздел дизели
аз също имам такова поло и при всяко палене на колата ако е под 75 градуса някъде се включва този обогатител и оборотите са някъде около 1200 а след 3 - 4 минути се изключва и си стават малко под хиляда оборотите та и мен това много ме дразнеше и охлабих там едно винче та като запалех оборотите ми ставаха пак 1200 обаче след една секунда някъде падаха на около 800 и наистина много тресеше та в крайна сметка го върнах както беше
ти казваш че и на теб ти тресе а колко са ти оборотите като запалиш колата
а относно самия обогатител мисля че е на вакумен принцип
аз също имам такова поло и при всяко палене на колата ако е под 75 градуса някъде се включва този обогатител и оборотите са някъде около 1200 а след 3 - 4 минути се изключва и си стават малко под хиляда оборотите та и мен това много ме дразнеше и охлабих там едно винче та като запалех оборотите ми ставаха пак 1200 обаче след една секунда някъде падаха на около 800 и наистина много тресеше та в крайна сметка го върнах както беше
ти казваш че и на теб ти тресе а колко са ти оборотите като запалиш колата
а относно самия обогатител мисля че е на вакумен принцип
ью
да обогатителя е на вакум но аз имам климатик присаден в Италия и при него има една ролка която свири при ниски обороти когато е включен обогатителя относно оборотите когато е включен обогатителя оборотомера показва 550 а като се изключи стават 950
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=324983
на втората снимка първата стрелка сочи към гайката която законтря винта първо тя се охлабва и после за да вдигнеш оборотите според мен трябва да отвиваш винта ако проблема е от там де
на втората снимка първата стрелка сочи към гайката която законтря винта първо тя се охлабва и после за да вдигнеш оборотите според мен трябва да отвиваш винта ако проблема е от там де
Последна промяна от Milanski на Пет 02 яну 2009 18:49, променено общо 1 път.
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Това нещо не трябва ли да върши работата на смукача?при по старите коли си има "ръчен" смукач, а при по новите автоматичен...при студена кола подава повече гориво и когато стопли автоматично се прекъсва и подава по малко гориво...при мен като е студена е на 1100 оборота и след 2-3 минути като загрее смъква на 950-1000 оборота и чувствително усещам намалянето на оборотите...и...това е за смукача и мисля, че не трябва да се бута :>
А защо ти е да го изолираш?ако го изолираш има два варианта...или сутрин да даваш като луд газ, че да не угасне...или пък да ти гори повече като е с вдигнати обороти
но..все пак аз идея си нямам от двигатели и това ти го пиша ей така от обща култура...някой който разбира повече да каже...
и моя двигател и същият 1.9D AEF и тресеше като луд на 850-900 оборота но се оправи като дигнахме малко оборотите
А защо ти е да го изолираш?ако го изолираш има два варианта...или сутрин да даваш като луд газ, че да не угасне...или пък да ти гори повече като е с вдигнати обороти
и моя двигател и същият 1.9D AEF и тресеше като луд на 850-900 оборота но се оправи като дигнахме малко оборотите
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта