колата ми не върви-решението!
колата ми не върви-решението!
здравеите на всички за първи път пиша тема в този форум и искрено се надявам че много от вас могат да ми помогнат.колата ми е пасат 1.9тди 110коня 98год. купих я преди 4 месеца и тогава вдигаше 180 на много доляма права отсечка и постепено тази скорос намалява сега повече от 140/ 150 не иска възможно ли е това да е от въздушния дебитомер.защото в моя град маисторите така казват без да имат някакъв опит в това.
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Що ми се струва, че проблема е в турбото.branco1 написа:при мен не се получава тово един път да а друг не.
Като рязко дам газ на първа и втора след 3 000 оборота не изпушва нищо отзад
Като седи на едно място студена не пуши синьо а бяло
Кагато дам газ чувам турбото да свири но слабо

- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Passat_bs написа:Най-вероятно е да ти е заминал уейст гейта на турбото- на високите предавки остава постоянно отворен и вместо турбината ти да надува на 0,8-0,9 бара, тя примерно надува на 0,4-0,5.

На моделите преди 2000 като се развали уейст гейта не изкарва код просто спира да надува.
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
180... Къде ги вдигате тея високи скорости бе, хора... мене ме е страх 110 да направя... пича си бичел със 180... Ебаси държавата, ебаси чудото... До колкото си спомням, най-голямата скорост беше разрешена на магистрала и тя е към 130 км/ч... Е то ясно, че сте тръгнали на война, ама поне не завличайте други хора с вас. Абе просто се стъписвам от удивление кълко луд народ има в тая държава... един направил 250, друг редовно си бичи с 220... трети направил 180... Е, добре, тея ограничения са сложени е така, само за майтап, да пречат на шофьорите, нали... Нямам думи направо... 

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Тези ограничения са за колоездачите и скейтбордистите.VW_FEN написа:180... Къде ги вдигате тея високи скорости бе, хора... мене ме е страх 110 да направя... пича си бичел със 180... Ебаси държавата, ебаси чудото... До колкото си спомням, най-голямата скорост беше разрешена на магистрала и тя е към 130 км/ч... Е то ясно, че сте тръгнали на война, ама поне не завличайте други хора с вас. Абе просто се стъписвам от удивление кълко луд народ има в тая държава... един направил 250, друг редовно си бичи с 220... трети направил 180... Е, добре, тея ограничения са сложени е така, само за майтап, да пречат на шофьорите, нали... Нямам думи направо...

- maverick
- Мнения: 167
- Регистриран на: Нед 26 дек 2004 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
проблем?
преди да си тръгнал по майстори нека ти разкажа и аз едни слу4ки които имах и с пежо 307 дизел и с шкода октавия пак дизел.та на пежото беха казали "майстори",че турбото е заминало и треа нова турбина/прави са колегите дето ти казват,че турбината или работи или не.неможе ту да работи ту да неработи.../да ама не.оказа се нафинала че е просто един клапан за принудително пълнене на турбината и с/у 70лв. го смениха и то в софия франс ауто дето взимат майка си и баша си.и втория проблем с октавията дето пак бяха стигнали до мъдрия извод,че треа да се сменя турбина се оказа само смяна на горивен филтър/а тя също като твойта нещеше да върви повече от 140-150.и в двата случая повредите са от гадна нафта.
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: проблем?
На Пежото ти е бил заминал точно Уейст- гейта на турбото.maverick написа:преди да си тръгнал по майстори нека ти разкажа и аз едни слу4ки които имах и с пежо 307 дизел и с шкода октавия пак дизел.та на пежото беха казали "майстори",че турбото е заминало и треа нова турбина/прави са колегите дето ти казват,че турбината или работи или не.неможе ту да работи ту да неработи.../да ама не.оказа се нафинала че е просто един клапан за принудително пълнене на турбината и с/у 70лв. го смениха и то в софия франс ауто дето взимат майка си и баша си.и втория проблем с октавията дето пак бяха стигнали до мъдрия извод,че треа да се сменя турбина се оказа само смяна на горивен филтър/а тя също като твойта нещеше да върви повече от 140-150.и в двата случая повредите са от гадна нафта.
Колеги благодаря на всички ви за отговорите.До сега събирах информациа за проблема с колата ми.И до като си чакам пасата вече не може да вдигне 100км/ч като достигне 3000 оборота веднага влиза в авариен режим.днес почнах с наи евтините ремонти смених горивния филтър колата не се оправи сега отивам да махнат катализатора после от един магазин ми обещаха да ми дадът за малко нов въздушен дебитомер за проба и ако все пак не се оправи колата ще трябва да се обърна към някои сервиз за турбокомпресори.Проблема е че съм от Cвищов и тука няма такъв сервиз незнам в Русе да ли има.