колата ми не върви-решението!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
branco1
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: свищов

колата ми не върви-решението!

Мнениеот branco1 » Сря 15 фев 2006 18:18


здравеите на всички за първи път пиша тема в този форум и искрено се надявам че много от вас могат да ми помогнат.колата ми е пасат 1.9тди 110коня 98год. купих я преди 4 месеца и тогава вдигаше 180 на много доляма права отсечка и постепено тази скорос намалява сега повече от 140/ 150 не иска възможно ли е това да е от въздушния дебитомер.защото в моя град маисторите така казват без да имат някакъв опит в това.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 15 фев 2006 18:23


Поръзтърси се..
имаше много доскоро един пич с твоите проблеми...
може и без търсачка да го намериш..


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 15 фев 2006 18:26




Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Сря 15 фев 2006 20:37


Здрасти колега.
Като рязко дадеш газ на първа и втора след 3 000 оборота изпушва ли нещо отзад и ако да какъв цвят е?
Като седи на едно място студена пуши ли синьо?
Като дадеш газ чуваш ли турбото да "свири"?
И в раздела за Голф скоро също имаше колега точно със същия проблем пак с AFN двигател.


branco1
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: свищов

Мнениеот branco1 » Сря 15 фев 2006 23:47


при мен не се получава тово един път да а друг не.
Като рязко дам газ на първа и втора след 3 000 оборота не изпушва нищо отзад
Като седи на едно място студена не пуши синьо а бяло
Кагато дам газ чувам турбото да свири но слабо


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 16 фев 2006 10:25


branco1 написа:при мен не се получава тово един път да а друг не.
Като рязко дам газ на първа и втора след 3 000 оборота не изпушва нищо отзад
Като седи на едно място студена не пуши синьо а бяло
Кагато дам газ чувам турбото да свири но слабо
Що ми се струва, че проблема е в турбото. :roll: Но и дебитомера може да е заминал. Най-вероятно е да ти е заминал уейст гейта на турбото- на високите предавки остава постоянно отворен и вместо турбината ти да надува на 0,8-0,9 бара, тя примерно надува на 0,4-0,5.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Чет 16 фев 2006 13:02


Моето скромно мнение е че е дебитомера. Щом не ти изпушва след 3 000 оборота, занчи турбото ти е ок. В противен случай ако турбото беше аут, ECU ще пълни нафта а няма да стига въздух за да изгори и щеше да пуши отзад.

А забравих да питал масло гори ли ти?


branco1
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: свищов

Мнениеот branco1 » Чет 16 фев 2006 18:05


и на мен така ми се струва, че проблема е в турбото.защото другата ми кола също е тди и като подам газ над 3 000 оборота маркуча които идва от турбото става много твърд а на пасата когато правя същото маркуча се втвардява много малко. какво по точно е уейст гейта.
масло не гори грам


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 16 фев 2006 20:18


Passat_bs написа:Най-вероятно е да ти е заминал уейст гейта на турбото- на високите предавки остава постоянно отворен и вместо турбината ти да надува на 0,8-0,9 бара, тя примерно надува на 0,4-0,5.


:да: На Б5 дебитометъра изкарва кодове и светва лампата на таблото като се развали. Моят макар и да не е дизел, вече съм сменил два та знам от личен опит.

На моделите преди 2000 като се развали уейст гейта не изкарва код просто спира да надува.


branco1
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: свищов

Мнениеот branco1 » Съб 18 фев 2006 11:54


да ще взема да отида до някои сервис за турбо.някои от вас знае ли каде има в ПЛЕВЕН или РУСЕ и в кои по точно е по добре да отида


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 18 фев 2006 18:28


180... Къде ги вдигате тея високи скорости бе, хора... мене ме е страх 110 да направя... пича си бичел със 180... Ебаси държавата, ебаси чудото... До колкото си спомням, най-голямата скорост беше разрешена на магистрала и тя е към 130 км/ч... Е то ясно, че сте тръгнали на война, ама поне не завличайте други хора с вас. Абе просто се стъписвам от удивление кълко луд народ има в тая държава... един направил 250, друг редовно си бичи с 220... трети направил 180... Е, добре, тея ограничения са сложени е така, само за майтап, да пречат на шофьорите, нали... Нямам думи направо... :?


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 19 фев 2006 1:32


VW_FEN написа:180... Къде ги вдигате тея високи скорости бе, хора... мене ме е страх 110 да направя... пича си бичел със 180... Ебаси държавата, ебаси чудото... До колкото си спомням, най-голямата скорост беше разрешена на магистрала и тя е към 130 км/ч... Е то ясно, че сте тръгнали на война, ама поне не завличайте други хора с вас. Абе просто се стъписвам от удивление кълко луд народ има в тая държава... един направил 250, друг редовно си бичи с 220... трети направил 180... Е, добре, тея ограничения са сложени е така, само за майтап, да пречат на шофьорите, нали... Нямам думи направо... :?
Тези ограничения са за колоездачите и скейтбордистите. :lol:


Потребителски аватар
maverick
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 26 дек 2004 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

проблем?

Мнениеот maverick » Нед 19 фев 2006 15:28


преди да си тръгнал по майстори нека ти разкажа и аз едни слу4ки които имах и с пежо 307 дизел и с шкода октавия пак дизел.та на пежото беха казали "майстори",че турбото е заминало и треа нова турбина/прави са колегите дето ти казват,че турбината или работи или не.неможе ту да работи ту да неработи.../да ама не.оказа се нафинала че е просто един клапан за принудително пълнене на турбината и с/у 70лв. го смениха и то в софия франс ауто дето взимат майка си и баша си.и втория проблем с октавията дето пак бяха стигнали до мъдрия извод,че треа да се сменя турбина се оказа само смяна на горивен филтър/а тя също като твойта нещеше да върви повече от 140-150.и в двата случая повредите са от гадна нафта.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: проблем?

Мнениеот Passat_bs » Нед 19 фев 2006 20:57


maverick написа:преди да си тръгнал по майстори нека ти разкажа и аз едни слу4ки които имах и с пежо 307 дизел и с шкода октавия пак дизел.та на пежото беха казали "майстори",че турбото е заминало и треа нова турбина/прави са колегите дето ти казват,че турбината или работи или не.неможе ту да работи ту да неработи.../да ама не.оказа се нафинала че е просто един клапан за принудително пълнене на турбината и с/у 70лв. го смениха и то в софия франс ауто дето взимат майка си и баша си.и втория проблем с октавията дето пак бяха стигнали до мъдрия извод,че треа да се сменя турбина се оказа само смяна на горивен филтър/а тя също като твойта нещеше да върви повече от 140-150.и в двата случая повредите са от гадна нафта.
На Пежото ти е бил заминал точно Уейст- гейта на турбото.


branco1
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: свищов

Мнениеот branco1 » Пон 20 фев 2006 16:05


Колеги благодаря на всички ви за отговорите.До сега събирах информациа за проблема с колата ми.И до като си чакам пасата вече не може да вдигне 100км/ч като достигне 3000 оборота веднага влиза в авариен режим.днес почнах с наи евтините ремонти смених горивния филтър колата не се оправи сега отивам да махнат катализатора после от един магазин ми обещаха да ми дадът за малко нов въздушен дебитомер за проба и ако все пак не се оправи колата ще трябва да се обърна към някои сервиз за турбокомпресори.Проблема е че съм от Cвищов и тука няма такъв сервиз незнам в Русе да ли има.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 63 госта