Малка справка Голф 3 !

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Малка справка Голф 3 !

Мнениеот houzeboy » Съб 03 яну 2009 1:32


Колеги какво знаете за тези 2 автомобила =)
На едното не са ли му малко 75 магаренца ?
Как са като двигатели, разход, поддръжка ?
Предварително Ви благодаря =]

http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230204264542978

http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230415970335103




Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4438
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Съб 03 яну 2009 1:33


Хахаха :lol:


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Съб 03 яну 2009 3:58


големи кочини.земи си едно фиатче и не се занимавай :)


Потребителски аватар
libris
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

колега

Мнениеот libris » Съб 03 яну 2009 10:56


колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !


Потребителски аватар
Koto4ev
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Koto4ev » Съб 03 яну 2009 11:10


колега тоя дето е 98година е барутник сигурно от една година седи там аз като си търсих голфче този ми направи впечатление и го гледам на табела 4890 а в мобилето пуснат на 4000 и звънкам аз и питам тоя нали на кви пари го дава и оня за 4000 няма проблем и след един ден палим и от бургас за софия да гледаме голфа пък и други коли нали и отивм на място и тоя п*едерас като тръгнахме да са пазарим вика на по малко от 4700 няма да ти го дам и аз нали са разбрахме по тела че за 4000 го даваш и оня почна да ми са прай теглихме му по една с приятелчето малко остана да не го приспим до голфа ще го е*а и скъперника


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Re: колега

Мнениеот webdude » Съб 03 яну 2009 11:56


libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !


Ти затова ли си си сложил картинка на дебитормер ? Щото е гръмнал ...


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Re: колега

Мнениеот blinder » Съб 03 яну 2009 12:36


libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !


Е да не мислиш, че тоя дето го дават за 1.6, 101к.с. е 1.6, 101к.с. :lol: :lol:


Потребителски аватар
libris
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: колега

Мнениеот libris » Съб 03 яну 2009 12:45


webdude написа:
libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !


Ти затова ли си си сложил картинка на дебитормер ? Щото е гръмнал ...
да колега търся масметър!


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Re: колега

Мнениеот webdude » Съб 03 яну 2009 13:13


blinder написа:
libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !


Е да не мислиш, че тоя дето го дават за 1.6, 101к.с. е 1.6, 101к.с. :lol: :lol:


Това е честа практика макар, че двигателите се различават страшно много на външен вид ;) (те нямат почти нищо общо).


Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот houzeboy » Съб 03 яну 2009 14:28


Koto4ev написа:колега тоя дето е 98година е барутник сигурно от една година седи там аз като си търсих голфче този ми направи впечатление и го гледам на табела 4890 а в мобилето пуснат на 4000 и звънкам аз и питам тоя нали на кви пари го дава и оня за 4000 няма проблем и след един ден палим и от бургас за софия да гледаме голфа пък и други коли нали и отивм на място и тоя п*едерас като тръгнахме да са пазарим вика на по малко от 4700 няма да ти го дам и аз нали са разбрахме по тела че за 4000 го даваш и оня почна да ми са прай теглихме му по една с приятелчето малко остана да не го приспим до голфа ще го е*а и скъперника


Mдаа копеленце е излезнал тоя. А иначе как ти се стори голфарата, читава ли беше ? И ти преди колко време си я гледал ?


Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот houzeboy » Съб 03 яну 2009 15:21


Колеги отивам след малко да гледам тоя Пасат.
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230893817894630

Мнения ?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2229
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 03 яну 2009 15:39


И двата голфа са 1.6, 75кс., пълна инжекция (mpi), код АЕЕ. Двигателя е предшественик на твоя AKL и проблемите с дроселовата клапа и оборотите на празен ход са същите. АЕЕ-то също като AKL-a е с пластмасови колектори, така че забравяш за обикновена газова. Втория е с допълнително слаган климатик (Diavia). Конете са достатъчни за градско, но за извънградско са малко. Харча около 10 в София и 7-8 извънградско. Вървежа е горе-долу като при AKL-а.


bak6i6a
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bak6i6a » Съб 03 яну 2009 16:38


Като гледам снимките ми се струва че първия голф е даже 1,4 МИ,а не 1,6


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13567
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 03 яну 2009 17:26


bak6i6a написа:Като гледам снимките ми се струва че първия голф е даже 1,4 МИ,а не 1,6


Точно си е АЕЕ 1,6 МPI -75к.с. и както писа Каспър е с пластмасови колектори. Проблемна му е дроселовата клапа и рзбирателството м/у немската клапа и италианския комп Магнети Марели :wink:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2229
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 03 яну 2009 19:45


kris11 написа:...

Kriss не мисля, че проблема е неразбирателството. 1.4 AEX е със абсолютно същата клапа и компютър на Bosch. 1.6 AKL при Голф 4 пак е с Бошовска инжекция и такава клапа. Двата мотора имат същите проблеми с оборотите както при АЕЕ, както и доста други пълни инжекции монтирани от VW по това време. Минуса при италианския компир е, че при откачане на акумулатора клапата има нужда от последваща адаптация, докато при Бош не е така. По-скоро проблема е в устройството на самия дросел и управлението му.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта