Колеги какво знаете за тези 2 автомобила =)
На едното не са ли му малко 75 магаренца ?
Как са като двигатели, разход, поддръжка ?
Предварително Ви благодаря =]
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230204264542978
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230415970335103
Малка справка Голф 3 !
- libris
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
колега
колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !
- Koto4ev
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 20:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
колега тоя дето е 98година е барутник сигурно от една година седи там аз като си търсих голфче този ми направи впечатление и го гледам на табела 4890 а в мобилето пуснат на 4000 и звънкам аз и питам тоя нали на кви пари го дава и оня за 4000 няма проблем и след един ден палим и от бургас за софия да гледаме голфа пък и други коли нали и отивм на място и тоя п*едерас като тръгнахме да са пазарим вика на по малко от 4700 няма да ти го дам и аз нали са разбрахме по тела че за 4000 го даваш и оня почна да ми са прай теглихме му по една с приятелчето малко остана да не го приспим до голфа ще го е*а и скъперника
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: колега
libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !
Ти затова ли си си сложил картинка на дебитормер ? Щото е гръмнал ...
Re: колега
libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !
Е да не мислиш, че тоя дето го дават за 1.6, 101к.с. е 1.6, 101к.с.
- libris
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: колега
да колега търся масметър!webdude написа:libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !
Ти затова ли си си сложил картинка на дебитормер ? Щото е гръмнал ...
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: колега
blinder написа:libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !
Е да не мислиш, че тоя дето го дават за 1.6, 101к.с. е 1.6, 101к.с.![]()
Това е честа практика макар, че двигателите се различават страшно много на външен вид
- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Koto4ev написа:колега тоя дето е 98година е барутник сигурно от една година седи там аз като си търсих голфче този ми направи впечатление и го гледам на табела 4890 а в мобилето пуснат на 4000 и звънкам аз и питам тоя нали на кви пари го дава и оня за 4000 няма проблем и след един ден палим и от бургас за софия да гледаме голфа пък и други коли нали и отивм на място и тоя п*едерас като тръгнахме да са пазарим вика на по малко от 4700 няма да ти го дам и аз нали са разбрахме по тела че за 4000 го даваш и оня почна да ми са прай теглихме му по една с приятелчето малко остана да не го приспим до голфа ще го е*а и скъперника
Mдаа копеленце е излезнал тоя. А иначе как ти се стори голфарата, читава ли беше ? И ти преди колко време си я гледал ?
- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги отивам след малко да гледам тоя Пасат.
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230893817894630
Мнения ?
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230893817894630
Мнения ?
- Каспър
- Мнения: 2229
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
И двата голфа са 1.6, 75кс., пълна инжекция (mpi), код АЕЕ. Двигателя е предшественик на твоя AKL и проблемите с дроселовата клапа и оборотите на празен ход са същите. АЕЕ-то също като AKL-a е с пластмасови колектори, така че забравяш за обикновена газова. Втория е с допълнително слаган климатик (Diavia). Конете са достатъчни за градско, но за извънградско са малко. Харча около 10 в София и 7-8 извънградско. Вървежа е горе-долу като при AKL-а.
- Каспър
- Мнения: 2229
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
kris11 написа:...
Kriss не мисля, че проблема е неразбирателството. 1.4 AEX е със абсолютно същата клапа и компютър на Bosch. 1.6 AKL при Голф 4 пак е с Бошовска инжекция и такава клапа. Двата мотора имат същите проблеми с оборотите както при АЕЕ, както и доста други пълни инжекции монтирани от VW по това време. Минуса при италианския компир е, че при откачане на акумулатора клапата има нужда от последваща адаптация, докато при Бош не е така. По-скоро проблема е в устройството на самия дросел и управлението му.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта
