Акумулатор за дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Сря 15 фев 2006 20:01


Няма нищо по хубаво от ВАРТА сух без подръжка. повечко пари е но си заслужава.





П.с. ДОЛУ МЕНТЕТАТА ДОЛУ БОШ




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Акумулатор за дизел

Мнениеот Stivi » Сря 15 фев 2006 20:27


imedarov написа: и върти до 4 сек преди да запали (само когато е топла колата). След като подадоха на колата принудително повче ток си пали съвсем нормално и казаха че проблема е в акумулатора (СуперДизел).

.


Малко извън темата за избор на акумулатор,но ми направи впечатление това с повечето въртене при топъл двигател! Забелязвам че и при мен е така,като е добре загрял двигателя и постой изгасен 5мин и после върти доста 3-4сек /все едно обезвъздушаваш след сваляне на маркучетата/ а при -15 пали без да се замисля. Възможно ли е да е от акумулатора както са му казали на него понеже нещо не виждам връзката?

Последна промяна от Stivi на Сря 15 фев 2006 20:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Сря 15 фев 2006 20:33


И аз не я виждах, но след 1000 теста че всичко е наред отидох в Супер Дизел. Там приемчика Бисер .... каза като чу как пали че проблема е в стартера. Механика ми разглоби стратера почисти, смени втулки, но проблема остана. Пак тестове, пак диагностики и отово отивам в Супер Дизел. И Бисер пак вика не е от горивната система. Проблема е в стартера. След като не се съгласих с него вкара колата в халето и закачиха устройство за подаване на ток. Врътвам пали перфектно. Разкачват върта 3-4 сек, задъхва се нещо, мъчи се и тогава пали. Погледна ми акумулатора и вика тоя е за бензинова кола момче, смени го и всичко ще ти е ок. Сега като го сменя ще кажа прав ли е бил. :-)

Според него, стартера черпи много по-малко ток, когато автомобила е студен. Незнам вярно ли е.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 15 фев 2006 20:42


Ами тогава остава да изчакам да си избереш акумулатор и да не забравиш да споделиш има ли резултат! Макар че това дето го казваш за задъхването и други екстри преди да запали при мен не присъства просто върти по-дълго и си пали? Един майстор каза че най-вероятно връща нафтата или нещо такова но защо тогава ако поистине до към 50 градуса пали нормално :roll:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 15 фев 2006 22:36


imedarov написа:...Според него, стартера черпи много по-малко ток, когато автомобила е студен. Незнам вярно ли е.
Вероятно е прав защото моя Монбат неразбира кога е зима / кога е лято , винаги пали от раз. От година и 2 месеца никакви дертове , само ония ден дето го бутнахме докато връзвахме едно копче за халогените , но ако ми направи още веднъж тоя номер и ще го сменя за нов :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 15 фев 2006 23:01


Има полски по лиценз на Шнайдер с голям пусков ток при - 18 градуса и сребро. на Голфретата взех за 78 лв -55 Аh. Има и чешки по лиценз на Бош ама?? Няма наблюдение и изминала употреба за да знаем как се държат.


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Сря 15 фев 2006 23:11


и на мен не искаше да пали както трябва тия дни. въртеше доста докато запали. и онзи ден почна да гасне и видях че тоя прозрачния маркуч е влажен и как го пипнах почна да си тече нафта. смених го и сега пали страшно бързо. незнаех че и дизел може така да пали :) иначе и аз съм с EXIDE 100Ah си върти здраво.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 16 фев 2006 7:24




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 16 фев 2006 8:28


На въпроса ти .... според мен отговора е Варта!
А за стартера - обяснението е логично - при топла кола втулките се разширяват и доста по-трудно превърта оста(и затова има лек, ама е друг майстор!). Аналогично при студена - обратното -> има по-малко триене.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 16 фев 2006 8:43


Благодаря на всички за отговорите. Имам още малко време да избирам. Ще пиша за резултата от умуването :-)


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Чет 16 фев 2006 9:00


ПРИВЕТ И ОТ МЕН!!! Аз съм с АЦ Делко и в големите студове останах мног доволен от него-72 Аh, необслужваем е !!! Все пак късмет в избора !!! :) :) :)


Потребителски аватар
daskal
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот daskal » Съб 18 фев 2006 15:47


Май малко късно се включвам , но да споделя и аз . Пасат TDI купих го преди 1,5 г. с акумулатор Volvo (за първи път виждам такъв ) най интересното е че е 55Ah ,a за Пасат TDI трябва да бъде 80Ah . Година и половина нямам проблеми с паленето и при - 18 въпреки ниския ампераж


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Съб 18 фев 2006 15:50


То не е от акумулатора, то е от колата!!! Каквото и да й сложиш - все ще запали!


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Акумулатор за дизел

Мнениеот gergeto » Пон 02 ное 2015 20:24


Много стара тема ,но е точно по моя въпрос:Тая зима няма вече да ми се размине купуване на нов акумулатор.Колата е 1.9 ТДИ ASV .Колеги,моля за компетентен съвет относно марката Stormbatt.В момента е на промо цена в Кауфланд- 50 лв.надолу.
80Ah. стартов ток 720 ЕN.цена промо-149,90лв.
72Ah старт.ток-680ЕN.-промо цена -124.90лв.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Акумулатор за дизел

Мнениеот samo_pechka » Пон 02 ное 2015 21:16


В Кауфланд и акумулатори ли продават :biggrin Сега сериозно: нямам мнение за марката, но има един плюс. Ако нещо се "издъни" аку-то го връщаш без проблем ( както и всичко докато е в гаранция ) . За разлика ако си го купиш от магазин за акумулатори .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта