Ксенон и смущения?!- радиото се побърква

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 09 дек 2008 18:42


Акумулатора не може да кляка,защото баласта на ксенона служи точно за това---той е буфер за по-голямото работно напрежение а не ТОК.Каква честота на тока говорим при източник на право напрежение???
Освен това един HID комплект обикновено черпи около 35 W,а не както обикновената крушка с нажежаема жичка 55W че даже и 100W,зависи кой какво си е сложил.А акумулатора и алтернатора се интересуват от мощността на товара.35w е по-малко от 55w и още по-малко от 100w.




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 09 дек 2008 21:03


2-та баласта в началото лапкат 20А, което не е товар за подценяване и проблема е всъщност падането на волтовете с малко но за много кратко време - акумулатора не може да се разреди толкова бързо, той е ОК като мощност но не и като бързина за това трептене.
За да качи тока от 12В на няколко хиляди се ползвало нещо променливо - повече няма да се мъча да обяснявам нещо, което не ми е ясно mhihi
Мога само да кажа, че откакто сложих кондензатора, проблем с ксенона нямам 8)


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 09 дек 2008 22:38


За да се повиши пиково напрежение се използва дросел--подобен е начина на палене при луминесцентната лампа в комбинация със стартер,същото е при ксенона.
20 ампера за един годен акумулатор при работещ двигател на автомобил са нищо,една добра и мощна баскаса лапа толкова,а освен нея има и фарове,климатик,задни светлини,поддръжка на ел. системата на автомобила........Отделно че самия HID комплект преди постоянен монтаж се пробва директно на акумулатор и без да е работещ двигателя или на външен такъв.Като е читав могат да се правят достатъчно на брой проби.
Аз лично не виждам проблем в самия HID комлпект--едва ли всеки колега от форума си е сложил кондензатор,по скоро си вижте за евентуален проблем в ел. системата на колите или при самия монтаж на псевдоксенона.


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот passat123 » Сря 10 дек 2008 3:40


И аз да кажа доста хора познавам с ксенони и се оплакват със същия проблем ацки много !
Не знам и аз защо така става при мене го нямам това !


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 10 дек 2008 9:32


lyubobg написа:... Причината е при генерирането на високото напрежение, тока почва да се смуче на импулси от акумулатора, тези импулси предизвикват смущенията. ...



Дрън дрън са тези импулси . Това означава,че за поевтина изработка на баластите са спестени входните му филтри и от там влизат смущенията.Ако ти е ясно как става това повишаване на напрежението ще се изчервиш от срам.


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Сря 10 дек 2008 13:48


абе, сигурно са пестили откъм филтри, ама за грош петел, толкоз пее- все пак тия ксенони са мерцедеса на китайските си мисля... както и да е, взех едно друго радио за проба и се оказа, че при него смущенията са малки и си намираше станциите без проблем или по-точно не се бъркаше между станциите, че има някаква станция, а да изкарва шум, от което отсъдих, че ми е прекалено чувствително радиото. Поогледах го и видях едни 3 тримерчета, които поне от кутията като гледах отвън бяха откъм входа за антената и си викам сигурно са за антенния тракт- и се оказах прав- с връткане си намалих чувствителността и проблема смятам че е решен (или поне може да се пренебрегне!)...

Последна промяна от DimoNN на Сря 10 дек 2008 19:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 10 дек 2008 16:42


Vasseto написа:
lyubobg написа:... Причината е при генерирането на високото напрежение, тока почва да се смуче на импулси от акумулатора, тези импулси предизвикват смущенията. ...



Дрън дрън са тези импулси . Това означава,че за поевтина изработка на баластите са спестени входните му филтри и от там влизат смущенията.Ако ти е ясно как става това повишаване на напрежението ще се изчервиш от срам.


Не знам как става повишаването на напрежението, ама мога да се обзаложа и без да знам, че със сигурност ксеноните са правени с иконимии, спрямо 1 оригинален ксенон на ХЕЛА :wink:


Потребителски аватар
GREEN_lADY
Мнения: 3094
Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GREEN_lADY » Съб 20 дек 2008 18:56


И трептенията ли от това се получават?Само лявата крушка трепти и мн ме дразни.Дори си променя цвета...от кво може да е?? :roll:


vwww.golf.
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 8:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vwww.golf. » Съб 03 яну 2009 14:01


DimoNN написа:абе, сигурно са пестили откъм филтри, ама за грош петел, толкоз пее- все пак тия ксенони са мерцедеса на китайските си мисля... както и да е, взех едно друго радио за проба и се оказа, че при него смущенията са малки и си намираше станциите без проблем или по-точно не се бъркаше между станциите, че има някаква станция, а да изкарва шум, от което отсъдих, че ми е прекалено чувствително радиото. Поогледах го и видях едни 3 тримерчета, които поне от кутията като гледах отвън бяха откъм входа за антената и си викам сигурно са за антенния тракт- и се оказах прав- с връткане си намалих чувствителността и проблема смятам че е решен (или поне може да се пренебрегне!)...


Защо си мислиш това?Въобще не са от скъпите в Китай даже,просто рекламата в бг им е доста голяма.На 40 долара мога да взема 30к-кта.Представи си какво става на поръчка от 2 контейнера..


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Съб 03 яну 2009 14:20


ами прав си- рекламата им е голяма, но мисля, че рекламацията им е малка, това заедно с приемливата цена и 24м. гаранция натежа и си взех и аз... не че не можеше да си поръчам по и-нет и по евтини или да си намеря и в бг по-евтини... както и да е- не това е въпроса, който се разисква в тая тема :!:


vwww.golf.
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 8:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vwww.golf. » Съб 03 яну 2009 21:43


ами не съм сигурен ,че рекламацията им е малка.А за цената която се плаща,всеки би могъл да даде такава гаранция.


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Нед 04 яну 2009 14:26


Тука в тази тема забелязвам много смели изказвания за електронните баласти и електрониката от колеги които грам не отбират. Това, че са успели да вържат една две музики хич не ги прави специалисти. Колегата lyubobg си признава, че не разбира, но като му следя обясненията явно черпи информация от много грамотни хора.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Ксенон и смущения?!- радиото се побърква- решение стр.3

Мнениеот GodLike » Пет 16 окт 2009 16:49


Тия дни и аз установих, че ксенона ми смущава радиото. Като пусна фаровете започва да пращи и само най-силните станции се ловят. Спирам фаровете и пращенето спира :| От обяснението на колегата по-горе нищо не разбрах. Давайте идеи, че иде зима, а зимата се кара постоянно на фарове и ще трябва да избирам м/у радио и фарове mhihi


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ксенон и смущения?!- радиото се побърква- решение стр.3

Мнениеот santo_trafficante » Пет 16 окт 2009 17:10


купвайте си ксенон със слим баласт който изобщо не прави смущения :wink: :wink:
наще слим и премиум нямат никакви смущения.

п.с. смущенията при дебелия баласт не се получаваха при всички


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Ксенон и смущения?!- радиото се побърква- решение стр.3

Мнениеот GodLike » Пет 16 окт 2009 17:19


В обявата ти не пишеше да дадват смущения. Ико имаш някаква идея за решаване на проблема ще се радвам да споделиш. И следващия път като си избирам кола ще гледам да е с оригинален ксенон :wink:



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта