Малка справка Голф 3 !

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот houzeboy » Съб 03 яну 2009 20:05


Колеги капарирахме го тоя Пасат. Оказа се много хубав, ще видиме с времето какво ще покаже =)
Дано баща ми да остане доволен, до сега все Хонди е карал =)
Таааа кажете нещо повече за този двигател ?
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230893817894630




Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 03 яну 2009 20:13


houzeboy написа:Колеги капарирахме го тоя Пасат. Оказа се много хубав, ще видиме с времето какво ще покаже =)
Дано баща ми да остане доволен, до сега все Хонди е карал =)
Таааа кажете нещо повече за този двигател ?
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230893817894630


Пасата изглежда много добре ...
Баща ми има същият ... (цвят, комби, мотор, седалките са от същият плат даже)... Колата няма грешка (има опасност само да ти се стори, че не върви достатъчно, но това за по-улегнал човек може и да не е проблем).
Пасата на баща ми след 5 години равносметката е около 300 лв. за ремонти което не е много ...

Просторна и удобна кола с климатик ...


Потребителски аватар
Koto4ev
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Koto4ev » Съб 03 яну 2009 21:27


houzeboy написа:Mдаа копеленце е излезнал тоя. А иначе как ти се стори голфарата, читава ли беше ? И ти преди колко време си я гледал ?



ами горе доло беше добре голфарата като салон беше мн запазена и я гледах преди 4 месеца някаде колега ;)


Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот houzeboy » Съб 03 яну 2009 21:35


И последно да питам. Прави ми впечатление, че километражите на 99% от пасатите 95г са дигитални.
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=29736
А на този бяха механични.
http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1123 ... 4630_4.pic
Да не се окаже само, че е 75 магаренца вместо 90 !


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Съб 03 яну 2009 21:38


houzeboy написа:И последно да питам. Прави ми впечатление, че километражите на 99% от пасатите 95г са дигитални.
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=29736
А на този бяха механични.
http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1123 ... 4630_4.pic
Да не се окаже само, че е 75 магаренца вместо 90 !


Не мотора си е ABS - 1.8ми 90 к.с.
А защо е аналогов немога да ти кажа :roll:


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: колега

Мнениеот nikolai_an » Съб 03 яну 2009 21:40


libris написа:
webdude написа:
libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !


Ти затова ли си си сложил картинка на дебитормер ? Щото е гръмнал ...
да колега търся масметър!
добре бе колега,какво само ревеш за този дебитомер,пусни една тема в раздела купува или ходи си купи и готово,кои ти е виновен че не си сложил газов инжекцион?що се отнася по темата-колега вземаи си вазможно на по малко години кола и по вазможност да е запазено купето и боята-всичко друго е поправимо!успех!


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 04 яну 2009 1:48


houzeboy написа:И последно да питам. Прави ми впечатление, че километражите на 99% от пасатите 95г са дигитални.
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=29736
А на този бяха механични.
http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1123 ... 4630_4.pic
Да не се окаже само, че е 75 магаренца вместо 90 !


На баща ми също е аналогов ...
Според моите представи цифровите ги слагат на по-високо изпълнение (обикновено на коли с 2л мотор) ... поне така си мисля


Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот houzeboy » Нед 04 яну 2009 5:02


Благодаря за отговорите колеги =)
Уебдюд, а колко приблизително му е разхода на баща ти ?
Слаби места ? На мен лично ми изглежда много солидна кола.
Огромна е от вътре, дано му хареса на баща ми, че той дори на живо не я е виждал =)

Бтв сега се сетих. Като пуснахме климатика, компресора изобщо не се включи или поне аз не го чух.
При вкл/изкл изобщо двигателя не реагира на допълнителния агрегат.
И бившата Астра и сегашната ми Голфара като ги купувах бяха без фреон, обаче компресорите се включваха.
А тука човека каза, че най-вероятно фреон няма и за това компресора не тръгвал.
Има ли такава вероятност това да е истина или е джъст капут ?


Потребителски аватар
Koto4ev
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Koto4ev » Нед 04 яну 2009 9:15


колега ако компресора наистина не се е включил значи че климатика е издал багажа дори и да няма фреон трябва да се чува така че тоя педе*рас се опитва да те измами;)ако искаш му кажи да отиде да си го напълни и ако бачка наистина ще я вземеш и ще си му платиш и фреона.според мен така ще е най добре ;)


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 04 яну 2009 9:46


houzeboy написа:Благодаря за отговорите колеги =)
Уебдюд, а колко приблизително му е разхода на баща ти ?
Слаби места ? На мен лично ми изглежда много солидна кола.
Огромна е от вътре, дано му хареса на баща ми, че той дори на живо не я е виждал =)

Бтв сега се сетих. Като пуснахме климатика, компресора изобщо не се включи или поне аз не го чух.
При вкл/изкл изобщо двигателя не реагира на допълнителния агрегат.
И бившата Астра и сегашната ми Голфара като ги купувах бяха без фреон, обаче компресорите се включваха.
А тука човека каза, че най-вероятно фреон няма и за това компресора не тръгвал.
Има ли такава вероятност това да е истина или е джъст капут ?


Не бързай да отписваш климата ... при по-малко от 5 градуса външна температура компресора не се включва.
Слаби места са единствено дреболии ... както и при голфа ел. стъклата ...
Разхода на баща ми си е сериозен ... не смее да засича градско, но извънградско на газ е около 9.5 - 10 (струва ми се много обаче Б4-ката особено комби е доста по-тежка от предният модел пасат). На бензин разхода мисля е 7,5 - 8 (засичал го е преди 5 години като го купи). Баща ми рядко дига повече от 110 (предимног кара с 90).


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13567
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 04 яну 2009 11:41


houzeboy написа:И последно да питам. Прави ми впечатление, че километражите на 99% от пасатите 95г са дигитални.
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=29736
!


МИналата година за 2-3 месец а имах 11м 1995г комби бял с мотор ADY - 2l и той беше с механичен километраж. Май са слагали каквото има под ръка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13567
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 04 яну 2009 11:46


Каспър написа:
kris11 написа:...

Kriss не мисля, че проблема е неразбирателството. 1.4 AEX е със абсолютно същата клапа и компютър на Bosch. 1.6 AKL при Голф 4 пак е с Бошовска инжекция и такава клапа. Двата мотора имат същите проблеми с оборотите както при АЕЕ, както и доста други пълни инжекции монтирани от VW по това време. Минуса при италианския компир е, че при откачане на акумулатора клапата има нужда от последваща адаптация, докато при Бош не е така. По-скоро проблема е в устройството на самия дросел и управлението му.


Да ама на АЕЕ то компира не ще да се адаптира. Миналата година се видях в чудо , като се беше наумила клапата , че непременно трябва да стои отворена на 18 градуса. Палиш и реве на 3000 об. Гасиш даваш на контакт и гледаш клапата отворена на 18 гр. . Ни с VAG COM ни с Адия поиска да се адаптира. Ни с изкл на акумулатор . Без като магаре на мост "не ща и не ща."
Накрая по български успях да шашна компа с изключване на буксата на клапата при работещ двигател 2-3 пъти.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2229
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 04 яну 2009 18:04


kris11 написа:...

Ако беше пробвал с Bosch EsiTronic щеше да я адаптираш веднага. Този комп признава само тази програма, когато става въпрос за настройки. Vag-Com-а е безсилен пред гениалността на жабарските инжинери :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта