Колеги капарирахме го тоя Пасат. Оказа се много хубав, ще видиме с времето какво ще покаже =)
Дано баща ми да остане доволен, до сега все Хонди е карал =)
Таааа кажете нещо повече за този двигател ?
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230893817894630
Малка справка Голф 3 !
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
houzeboy написа:Колеги капарирахме го тоя Пасат. Оказа се много хубав, ще видиме с времето какво ще покаже =)
Дано баща ми да остане доволен, до сега все Хонди е карал =)
Таааа кажете нещо повече за този двигател ?
http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11230893817894630
Пасата изглежда много добре ...
Баща ми има същият ... (цвят, комби, мотор, седалките са от същият плат даже)... Колата няма грешка (има опасност само да ти се стори, че не върви достатъчно, но това за по-улегнал човек може и да не е проблем).
Пасата на баща ми след 5 години равносметката е около 300 лв. за ремонти което не е много ...
Просторна и удобна кола с климатик ...
- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И последно да питам. Прави ми впечатление, че километражите на 99% от пасатите 95г са дигитални.
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=29736
А на този бяха механични.
http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1123 ... 4630_4.pic
Да не се окаже само, че е 75 магаренца вместо 90 !
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=29736
А на този бяха механични.
http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1123 ... 4630_4.pic
Да не се окаже само, че е 75 магаренца вместо 90 !
houzeboy написа:И последно да питам. Прави ми впечатление, че километражите на 99% от пасатите 95г са дигитални.
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=29736
А на този бяха механични.
http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1123 ... 4630_4.pic
Да не се окаже само, че е 75 магаренца вместо 90 !
Не мотора си е ABS - 1.8ми 90 к.с.
А защо е аналогов немога да ти кажа
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: колега
добре бе колега,какво само ревеш за този дебитомер,пусни една тема в раздела купува или ходи си купи и готово,кои ти е виновен че не си сложил газов инжекцион?що се отнася по темата-колега вземаи си вазможно на по малко години кола и по вазможност да е запазено купето и боята-всичко друго е поправимо!успех!libris написа:да колега търся масметър!webdude написа:libris написа:колега ако ще слагаш газ вземи си 75к.с моното защото аз съм с 1,6 101к.с и ми издумка масметъра заради газовата оредба пък и 75к.с е по икономичен и да знаеш маи няма голфове 98 така поне четох в нета !
Ти затова ли си си сложил картинка на дебитормер ? Щото е гръмнал ...
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
houzeboy написа:И последно да питам. Прави ми впечатление, че километражите на 99% от пасатите 95г са дигитални.
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=29736
А на този бяха механични.
http://www.mobilen.bg/photos/1/big/1123 ... 4630_4.pic
Да не се окаже само, че е 75 магаренца вместо 90 !
На баща ми също е аналогов ...
Според моите представи цифровите ги слагат на по-високо изпълнение (обикновено на коли с 2л мотор) ... поне така си мисля
- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря за отговорите колеги =)
Уебдюд, а колко приблизително му е разхода на баща ти ?
Слаби места ? На мен лично ми изглежда много солидна кола.
Огромна е от вътре, дано му хареса на баща ми, че той дори на живо не я е виждал =)
Бтв сега се сетих. Като пуснахме климатика, компресора изобщо не се включи или поне аз не го чух.
При вкл/изкл изобщо двигателя не реагира на допълнителния агрегат.
И бившата Астра и сегашната ми Голфара като ги купувах бяха без фреон, обаче компресорите се включваха.
А тука човека каза, че най-вероятно фреон няма и за това компресора не тръгвал.
Има ли такава вероятност това да е истина или е джъст капут ?
Уебдюд, а колко приблизително му е разхода на баща ти ?
Слаби места ? На мен лично ми изглежда много солидна кола.
Огромна е от вътре, дано му хареса на баща ми, че той дори на живо не я е виждал =)
Бтв сега се сетих. Като пуснахме климатика, компресора изобщо не се включи или поне аз не го чух.
При вкл/изкл изобщо двигателя не реагира на допълнителния агрегат.
И бившата Астра и сегашната ми Голфара като ги купувах бяха без фреон, обаче компресорите се включваха.
А тука човека каза, че най-вероятно фреон няма и за това компресора не тръгвал.
Има ли такава вероятност това да е истина или е джъст капут ?
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
houzeboy написа:Благодаря за отговорите колеги =)
Уебдюд, а колко приблизително му е разхода на баща ти ?
Слаби места ? На мен лично ми изглежда много солидна кола.
Огромна е от вътре, дано му хареса на баща ми, че той дори на живо не я е виждал =)
Бтв сега се сетих. Като пуснахме климатика, компресора изобщо не се включи или поне аз не го чух.
При вкл/изкл изобщо двигателя не реагира на допълнителния агрегат.
И бившата Астра и сегашната ми Голфара като ги купувах бяха без фреон, обаче компресорите се включваха.
А тука човека каза, че най-вероятно фреон няма и за това компресора не тръгвал.
Има ли такава вероятност това да е истина или е джъст капут ?
Не бързай да отписваш климата ... при по-малко от 5 градуса външна температура компресора не се включва.
Слаби места са единствено дреболии ... както и при голфа ел. стъклата ...
Разхода на баща ми си е сериозен ... не смее да засича градско, но извънградско на газ е около 9.5 - 10 (струва ми се много обаче Б4-ката особено комби е доста по-тежка от предният модел пасат). На бензин разхода мисля е 7,5 - 8 (засичал го е преди 5 години като го купи). Баща ми рядко дига повече от 110 (предимног кара с 90).
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
houzeboy написа:И последно да питам. Прави ми впечатление, че километражите на 99% от пасатите 95г са дигитални.
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=29736
!
МИналата година за 2-3 месец а имах 11м 1995г комби бял с мотор ADY - 2l и той беше с механичен километраж. Май са слагали каквото има под ръка.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Каспър написа:kris11 написа:...
Kriss не мисля, че проблема е неразбирателството. 1.4 AEX е със абсолютно същата клапа и компютър на Bosch. 1.6 AKL при Голф 4 пак е с Бошовска инжекция и такава клапа. Двата мотора имат същите проблеми с оборотите както при АЕЕ, както и доста други пълни инжекции монтирани от VW по това време. Минуса при италианския компир е, че при откачане на акумулатора клапата има нужда от последваща адаптация, докато при Бош не е така. По-скоро проблема е в устройството на самия дросел и управлението му.
Да ама на АЕЕ то компира не ще да се адаптира. Миналата година се видях в чудо , като се беше наумила клапата , че непременно трябва да стои отворена на 18 градуса. Палиш и реве на 3000 об. Гасиш даваш на контакт и гледаш клапата отворена на 18 гр. . Ни с VAG COM ни с Адия поиска да се адаптира. Ни с изкл на акумулатор . Без като магаре на мост "не ща и не ща."
Накрая по български успях да шашна компа с изключване на буксата на клапата при работещ двигател 2-3 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта