Голфа не пали ПОМОЩ!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
konov_kmk
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голфа не пали ПОМОЩ!!!!

Мнениеот konov_kmk » Нед 04 яну 2009 13:01


Здравейте на всички, преди две седмици си купих GOLF 3 GTI 2.E двг.Колата е пуканка обаче след като се позастуди сутрин няма палене.Колата е на бензин и никога не е карана на газ (мн скъп газовия инжекцион), след първото палене сутрин, което става с пускане по един мн услужлив наклон :evil:, пали буквално от първото завъртане, цял ден си пали на стартер без никакви проблеми.Проблема идва като преспи.Признавам си че акумулатора си е за смяна като завърти пет пъти и е до там и доста мудно върти.Друго ковто ми направи впечатление е че след като съм я завъртял на стартер (надеждата умира последна) и видя че не пали и я пуснат по баира изпушва и мирише на суров бензин. След няколко минути си се нормализира и си работи като часовник пали сичко точно но сутрин ми е АД.Нямам представа от какво може да е само се надявам да е от акумулатора и да мина само със това.Ако някои е имал подобен проблем да пише ще съм благодарен :patriot




Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Нед 04 яну 2009 13:07


Като за начало защо не пробваш с някой читав акумулатор?


Потребителски аватар
libris
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

:

Мнениеот libris » Нед 04 яну 2009 13:08


колега виж всичките консумативи ,свещи;въздушен филтър; наи вече свещи и кабели двигателя как ти е ?


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Нед 04 яну 2009 13:10


Температурен датчик може да е. Сменял ли си го?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голфа не пали ПОМОЩ!!!!

Мнениеот morfei1 » Нед 04 яну 2009 13:14


konov_kmk написа:Признавам си че акумулатора си е за смяна като завърти пет пъти и е до там и доста мудно върти.


Колега, ти май сам си си отговорил на въпроса. Явно не е толкова зле акумулатора и след първото палене възбужда и си пали нормално през деня. Ако е от тези обслужваемите, провери нивото на електролита в клетките, ако има нужда долей дестилирана вода. Няма да е зле да заредиш акумулатора, също. Ако започне да си пали нормално, то е ясно...., ако се предаде след няколко дни, явно вече му е дошло времето. Отиваш и си вземш един нов акумолатор и си свиркаш :)


konov_kmk
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот konov_kmk » Нед 04 яну 2009 14:01


Свещите са нови, проверих ги всичките след работа са с керемиден цвят няма нагар няма нищо, кабелите сички са препипани с уред няма проблем при тях.Но този температурен датчик май ще да е разковничето освен акумулатора, щото на градско едва стига 80 C а на дълго си е кимизарник студ няма загряване ма доколкото почетох май е от термостата този проблем и скоро ще го отстраня.Инак двг е пушка смених ангренажен и за водната помпа и хидравликата ремъци, въздушен и маслен филтри масло всичко както си е по протокол за кола втора ръка. Остана само едно тампонче щото като върна газта на малка предавка има едно придърпване и съответно като подам газ го има но това е почти сигурно тампон щото каретата са оган няма чукане няма пукане. А като цяло от Golfa съм страшно доволен.Не ми е първа кола, ма то първата беше ебаси бараката на дъртия (баща ми;) ) мерцедес 200 Е и сега е в морга изкара буталото на първи цилиндър през блока пък и беще катакомби. Golfa мн ми харесва като возия и комфорт няма какво да си кривя душата няма място за сравнение ама като вървене на Golfa ще му дръпна ръчната и ще вържа още един да го дърпам и пак ще върви повече от мерцедеса :):):):):):):):):)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 04 яну 2009 14:32


От акумулатора ще е! Споко! ;)
Още като дадеш контакт, горивната помпа развърта да вдигне необходимото налягане (3 бара без да е запалил мотора- т.е. без вакуум към регулатора). При всяко завъртане на делкото на 45* се отварят и дюзите и впръскват бензин преди смукателните клапи. Същевремено през цялото време, докато си на стартер, е сработила и 5-ата дюза, за 'студен старт', която се намира в дясно на смукателния колектор и служи да обогати горивото.
При цялото това чудо, заради ниското напрежение в бордовата мрежа, не успява да се подаде искра, която да запали сместа и реално цилиндрите ти се пълнят с неизгоряло гориво!
Щом успява да се възбуди акумулатора при движение през деня, но вечер отново пада- просто е свършил курса! Необратима сулфатизация, педизвикана от падане на напрежението му докато е чакал да го купиш! :lol:
Сменяй акумулатора и (цитирам) 'си капитан!'


konov_kmk
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот konov_kmk » Нед 04 яну 2009 14:45


radotom написа:От акумулатора ще е! Споко! ;)
Още като дадеш контакт, горивната помпа развърта да вдигне необходимото налягане (3 бара без да е запалил мотора- т.е. без вакуум към регулатора). При всяко завъртане на делкото на 45* се отварят и дюзите и впръскват бензин преди смукателните клапи. Същевремено през цялото време, докато си на стартер, е сработила и 5-ата дюза, за 'студен старт', която се намира в дясно на смукателния колектор и служи да обогати горивото.
При цялото това чудо, заради ниското напрежение в бордовата мрежа, не успява да се подаде искра, която да запали сместа и реално цилиндрите ти се пълнят с неизгоряло гориво!
Щом успява да се възбуди акумулатора при движение през деня, но вечер отново пада- просто е свършил курса! Необратима сулфатизация, педизвикана от падане на напрежението му докато е чакал да го купиш! :lol:
Сменяй акумулатора и (цитирам) 'си капитан!'





Благодарско за компетентния отговор, гледам сега акумулатори утре да ходя да зема един ам се чудя като старя ли да зема 60 Ah или по голям щото се пак е 2.0 Л двигателя не е малко.Пък и благодарение на VW форума понаучих това онова, За акумулатор от по голям глава не боли пък и повече ще изкара.А за марка не знам хич. http://www.elven-bg.net/batteries/batteries.html е тези не знам какви са но май ще скоча на 72 Ah пък ще питам Гошко дали няма да пали сутин :):):):):):)


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Голфа не пали ПОМОЩ!!!!

Мнениеот mariovasi » Нед 04 яну 2009 15:44





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта