
Голфа не пали ПОМОЩ!!!!
-
konov_kmk
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 11:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голфа не пали ПОМОЩ!!!!
Здравейте на всички, преди две седмици си купих GOLF 3 GTI 2.E двг.Колата е пуканка обаче след като се позастуди сутрин няма палене.Колата е на бензин и никога не е карана на газ (мн скъп газовия инжекцион), след първото палене сутрин, което става с пускане по един мн услужлив наклон
, пали буквално от първото завъртане, цял ден си пали на стартер без никакви проблеми.Проблема идва като преспи.Признавам си че акумулатора си е за смяна като завърти пет пъти и е до там и доста мудно върти.Друго ковто ми направи впечатление е че след като съм я завъртял на стартер (надеждата умира последна) и видя че не пали и я пуснат по баира изпушва и мирише на суров бензин. След няколко минути си се нормализира и си работи като часовник пали сичко точно но сутрин ми е АД.Нямам представа от какво може да е само се надявам да е от акумулатора и да мина само със това.Ако някои е имал подобен проблем да пише ще съм благодарен 

- libris
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
:
колега виж всичките консумативи ,свещи;въздушен филтър; наи вече свещи и кабели двигателя как ти е ?
Re: Голфа не пали ПОМОЩ!!!!
konov_kmk написа:Признавам си че акумулатора си е за смяна като завърти пет пъти и е до там и доста мудно върти.
Колега, ти май сам си си отговорил на въпроса. Явно не е толкова зле акумулатора и след първото палене възбужда и си пали нормално през деня. Ако е от тези обслужваемите, провери нивото на електролита в клетките, ако има нужда долей дестилирана вода. Няма да е зле да заредиш акумулатора, също. Ако започне да си пали нормално, то е ясно...., ако се предаде след няколко дни, явно вече му е дошло времето. Отиваш и си вземш един нов акумолатор и си свиркаш
-
konov_kmk
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 11:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Свещите са нови, проверих ги всичките след работа са с керемиден цвят няма нагар няма нищо, кабелите сички са препипани с уред няма проблем при тях.Но този температурен датчик май ще да е разковничето освен акумулатора, щото на градско едва стига 80 C а на дълго си е кимизарник студ няма загряване ма доколкото почетох май е от термостата този проблем и скоро ще го отстраня.Инак двг е пушка смених ангренажен и за водната помпа и хидравликата ремъци, въздушен и маслен филтри масло всичко както си е по протокол за кола втора ръка. Остана само едно тампонче щото като върна газта на малка предавка има едно придърпване и съответно като подам газ го има но това е почти сигурно тампон щото каретата са оган няма чукане няма пукане. А като цяло от Golfa съм страшно доволен.Не ми е първа кола, ма то първата беше ебаси бараката на дъртия (баща ми;) ) мерцедес 200 Е и сега е в морга изкара буталото на първи цилиндър през блока пък и беще катакомби. Golfa мн ми харесва като возия и комфорт няма какво да си кривя душата няма място за сравнение ама като вървене на Golfa ще му дръпна ръчната и ще вържа още един да го дърпам и пак ще върви повече от мерцедеса
:):):):):):):):)
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
От акумулатора ще е! Споко!
Още като дадеш контакт, горивната помпа развърта да вдигне необходимото налягане (3 бара без да е запалил мотора- т.е. без вакуум към регулатора). При всяко завъртане на делкото на 45* се отварят и дюзите и впръскват бензин преди смукателните клапи. Същевремено през цялото време, докато си на стартер, е сработила и 5-ата дюза, за 'студен старт', която се намира в дясно на смукателния колектор и служи да обогати горивото.
При цялото това чудо, заради ниското напрежение в бордовата мрежа, не успява да се подаде искра, която да запали сместа и реално цилиндрите ти се пълнят с неизгоряло гориво!
Щом успява да се възбуди акумулатора при движение през деня, но вечер отново пада- просто е свършил курса! Необратима сулфатизация, педизвикана от падане на напрежението му докато е чакал да го купиш!
Сменяй акумулатора и (цитирам) 'си капитан!'
Още като дадеш контакт, горивната помпа развърта да вдигне необходимото налягане (3 бара без да е запалил мотора- т.е. без вакуум към регулатора). При всяко завъртане на делкото на 45* се отварят и дюзите и впръскват бензин преди смукателните клапи. Същевремено през цялото време, докато си на стартер, е сработила и 5-ата дюза, за 'студен старт', която се намира в дясно на смукателния колектор и служи да обогати горивото.
При цялото това чудо, заради ниското напрежение в бордовата мрежа, не успява да се подаде искра, която да запали сместа и реално цилиндрите ти се пълнят с неизгоряло гориво!
Щом успява да се възбуди акумулатора при движение през деня, но вечер отново пада- просто е свършил курса! Необратима сулфатизация, педизвикана от падане на напрежението му докато е чакал да го купиш!
Сменяй акумулатора и (цитирам) 'си капитан!'
-
konov_kmk
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 11:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:От акумулатора ще е! Споко!
Още като дадеш контакт, горивната помпа развърта да вдигне необходимото налягане (3 бара без да е запалил мотора- т.е. без вакуум към регулатора). При всяко завъртане на делкото на 45* се отварят и дюзите и впръскват бензин преди смукателните клапи. Същевремено през цялото време, докато си на стартер, е сработила и 5-ата дюза, за 'студен старт', която се намира в дясно на смукателния колектор и служи да обогати горивото.
При цялото това чудо, заради ниското напрежение в бордовата мрежа, не успява да се подаде искра, която да запали сместа и реално цилиндрите ти се пълнят с неизгоряло гориво!
Щом успява да се възбуди акумулатора при движение през деня, но вечер отново пада- просто е свършил курса! Необратима сулфатизация, педизвикана от падане на напрежението му докато е чакал да го купиш!![]()
Сменяй акумулатора и (цитирам) 'си капитан!'
Благодарско за компетентния отговор, гледам сега акумулатори утре да ходя да зема един ам се чудя като старя ли да зема 60 Ah или по голям щото се пак е 2.0 Л двигателя не е малко.Пък и благодарение на VW форума понаучих това онова, За акумулатор от по голям глава не боли пък и повече ще изкара.А за марка не знам хич. http://www.elven-bg.net/batteries/batteries.html е тези не знам какви са но май ще скоча на 72 Ah пък ще питам Гошко дали няма да пали сутин
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 48 госта