Това е ИСТИНСКИЯ Сервиз за VW

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 04 яну 2009 16:56


°niksi° написа:
Tomcat написа:Аз малко да оправдая Вентомана, той е само приемчик. Нито прави коли, .....


Дали е така, извинявам се ако не съм доразбрал нещо, но: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=69085

Само не разбрах от цялата работа защо така скочи Вальо, без да е казано някъде че разбираш ли той е виновен или оплют.


Скочих, защото освен това че се занимавам с ремонти (по специално на дизелови двигатели от ваг групата и турбини, помпи и дюзи, давам и най-добри цени за нови турбини помпи и дюзи и всякакви други части ) работя като приемчик и в един не малък сервиз.

Работата ми е свързана с това поцял ден да работя с клиента, да организирам работния процес и още много други.....(който иска ще му обясня на лично).

От собствен интерес съм се научил и вадя части за автомобилите и се справям по-добре от момчето на което е възложена задачата.

Трябва да има човек който да определя нормо времената и да предвижда какво би изисквал ремонта и да можеш да калкулираш крайната сума на клиента. Това в нашия сервиз не ми е работа, за даден ремонт трябва да смята частите колегата , но примерно за пассата съм сигурен че нямаше да сметне антифриза, маслото и масления филтър най-малкото. Аз всичкото това го мога.

А съм човека ПРИЯТЕЛ на всеки клиент в сервиза, аз преценявам по коя патека да потегли автомобила за да остане доволен клиента, като време, цена и отлично свършена работа. Знам на кого да подам автомобила, майстора да е специалист в ремонта.

Та прочитам една тема в която. се споменава един човек отремонтирал даден автомобил (че колко минават на ден през мен :D ) и са оплюти клубните майстори (написано с главни букви). По специално Софийските и Варненските. Виждам и моя ник сред тях. Лично ви разказах подробно моята среща със собственика на пассата. Като пак подчертавам, преди да му се отвори мотора сам ме пита " НЕ МОЖЕ ЛИ ДА СМЕНИМ НА РИСК САМО ГАРНИТУРАТА НА ГЛАВАТА" като му бях казал че предполагам че проблема е в блока. Тук сами виждата защо ви разказах за поведението на клиента!

А клубните майстори даже не съм се писал и аз като такъв сме :

Аз .
Ваското.
Никси (ама той е от герман)
и за Варна знам за
Ифидик

От цялата ми практика в сервиза до момента съм загубил само един клиент с Фиат Брава с пробила гарнитура на главата който искаше само да надигнем главата и да сменим само гарнитурата :lol: е такава услуга не извършваме. И несъм продал едни части. Калкулирах една ходова част и клиента не се върна да я направим. Мисля че и вдвата случая проблема е бил че клиента е нямал пари.

Третия случай е този пассат. За това искам и да попитам!

Колко пари ти взеха за труд да ти отремонтират колата?

Ядосах се защото колегата е оплюл най-ценните майстори който със сигурност щяха да му свършат работа и то качествено, а реално са натоварени с работа и просто може да са нямали възможност. Въпросът е принципен. Можеше колегата да добави в списъка още един качествен майтор (за който съм убеден че не ме познава) , а не да се исказва по този начин. За което отбелязах че може и да е въпрос на словоред.

Пак да се върнем на въпроса за разликата в цените.

Наемите в София са много по-високи. По скъпи са ток, вода и топлофикация. Всички сме на трудови договори. Стандарта на живот е по-скъп. От там по-висока цена за трудов час.

На село има и знаещи хора , който са безработни, имат 31 свободни дни в месеца , могат да вземат една кола и да си разцъкват на час по лъжичка и да вземат 5лв.

Докато в София (все пак всеки ден с това се сблъсквам), идва клиента в понеделник за смяна гарнитура глава, свършвам си работата и накрая ме пита (като тайничко ми поставя и условие) "до утре слетобяд или до сряда сутринта ще е готова колата нали" .Тогава аз почвам да му обяснявам че и деветте подемника с който работиме са заети, навън има около 20 чакащи автомобила, колата ще влезе на подемника най рано слетобяд и че в шлайф базата ще задърйат главата поне два дена и че практически е невъзможно колата да излезе преди четвъртък. Тогава клиента почва да ми обяснява колко му е нужна колата и да ми предлага пари да предреди някого.

Успешна година на всички , не съм обиден нито ядосан на някого просто съм човек който обича да сподели своето виждане на нещата .

За финал имам и едно предложение .

Колегата със спукания блок, нека донесе блока в София, ще отидем в най-добрата шлайф база за блокове в София . Ще плата за всички проведени проучвания симки и каквото са направили и да видим още колко пукнатини и на кое място има блока. Ако се окаже че са само на шпилките, автоматично ще се сеглася че е спукан и това може да е само от не почистени резби на блока. Условно в задачата имаме и външно лепене, ще направим една снимка и на него да видим дали отдоту има пукнатина да разберем дали не са го лъгали колегата от още по отдавна, а майсторите да са знаели за пукнатините на резбите на шпилките. Тамън ще се видим да побърборим :D




Audi A8
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 22 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Vw Passat , G60 , 1992 г.

Мнениеот Audi A8 » Нед 04 яну 2009 21:24


Vaskoto1 е най-добрия.Някои работи по колата ми направи БЕЗ пари. От Niksi-Герман не съм доволен.При него бях специално за турбото и каза,че работи.Излъга ме.Пратиха ме при 1bar и той каза,че турбото е за ремонт.И започнах да продавам колата на части.


Потребителски аватар
Dasti
Мнения: 388
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Това е ИСТИНСКИЯ Сервиз за VW

Мнениеот Dasti » Нед 04 яну 2009 22:32


kondzhagyulo написа:Изскренно ви препоръчвам сервиза на Ивайло от Ботевгад!
Преминах през ада с моя PASSAT заради няколко " РЕНОМИРАНИ" сервиза и "клубни МАЙСТОРИ" на VW ( във Варна и София ). А той ( Ивайло ) от всичко нагоре ми е бил и съсед - живеел на петия етаж в моя вход. Имах проблем с двигатела и той го разреши на пук на всички други.

Браво много точен адрес
Ботевград
Ивайло
Оня дето е работил в "Ауто Плюс"
Живее на 5 етаж
Любимата му марка автомобили е VW


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Това е ИСТИНСКИЯ Сервиз за VW

Мнениеот Теодор » Нед 04 яну 2009 23:17


kondzhagyulo написа:Изскренно ви препоръчвам сервиза на Ивайло от Ботевгад!
Преминах през ада с моя PASSAT заради няколко " РЕНОМИРАНИ" сервиза и "клубни МАЙСТОРИ" на VW ( във Варна и София ). А той ( Ивайло ) от всичко нагоре ми е бил и съсед - живеел на петия етаж в моя вход. Имах проблем с двигатела и той го разреши на пук на всички други.
    Следих с интерес темата от любопитство но накрая не издържах да не взема отношение :twisted:
    Към автора на темата/въздържам се да го нарека колега/ Господине/чо/ ние тук си познаваме клубните майстори и знаеме какви са им способностите и отзивчивостта към проблемите на колегите във форума и клуба :idea: Така че постове от лайци като тебе пълнещи джобовете на недобросъвестните автоджамбази и жалващи се от всички но не и от своето невежество изобщо няма да разклатят доверието ни в тях :!: Така че не ни занимавай повече с проблемите и комплексите си а се обръщай към Ивайло от Ботевград :wink:


Потребителски аватар
pavlin-gt
Мнения: 188
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Vw Passat , G60 , 1992 г.

Мнениеот pavlin-gt » Пон 05 яну 2009 0:51


Audi A8 написа:Vaskoto1 е най-добрия.Някои работи по колата ми направи БЕЗ пари. От Niksi-Герман не съм доволен.При него бях специално за турбото и каза,че работи.Излъга ме.Пратиха ме при 1bar и той каза,че турбото е за ремонт.И започнах да продавам колата на части.


А ще споделиш ли по подробно с какво те е излъгал niksi,че нещо не ми се вярва...


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Това е ИСТИНСКИЯ Сервиз за VW

Мнениеот kondzhagyulo » Пон 05 яну 2009 2:54


Теодор"]
kondzhagyulo написа:Изскренно ви препоръчвам сервиза на Ивайло от Ботевгад!
Преминах през ада с моя PASSAT заради няколко " РЕНОМИРАНИ" сервиза и "клубни МАЙСТОРИ" на VW ( във Варна и София ). А той ( Ивайло ) от всичко нагоре ми е бил и съсед - живеел на петия етаж в моя вход. Имах проблем с двигатела и той го разреши на пук на всички други.
    Следих с интерес темата от любопитство но накрая не издържах да не взема отношение :twisted:
    Към автора на темата/въздържам се да го нарека колега/ Господине/чо/ ние тук си познаваме клубните майстори и знаеме какви са им способностите и отзивчивостта към проблемите на колегите във форума и клуба :idea: Така че постове от лайци като тебе пълнещи джобовете на недобросъвестните автоджамбази и жалващи се от всички но не и от своето невежество изобщо няма да разклатят доверието ни в тях :!: Така че не ни занимавай повече с проблемите и комплексите си а се обръщай към Ивайло от Ботевград :wink:

Пич, ( макар че ми е трудно да се обрна към теб с "пич", заради написаното по-горе от теб ) много си самоуверен в преценката си!!! Много е лесно да си доволен от много майстори, когато имаш Пасат от 1992 г. С колегата "niksi" разговаряхме, когато си търсех клубни майстори да ми ремонтират Пасата, имаше честа да си каже, че не е отварял такъв двигател. Много просто от гордост не биха си го признали. Защо ли? Новите коли са в гаранция и се ремонтират в оторизираните сервизи, поради факта, че ако се пипнат на друго място - гаранцията пада. И за малко по-старите ( като моята примерно )ремонта не е ефтин и повечето части, ако иска да му са оригинални, са с поръчка от чужбина и пак минават през оторизирания дилър и сервиз за съответната марка. И човек си казва, че като дава повече пари за части, ще даде и повече и за труда, но да бъде в оторизиран или реномиран сервиз и ......в повечето случаи - "изодзадзе".
А по репликата за това, че съм лаик - " Всички в този живот са лаици" - макар че досега съм се занимавал само с бензинови автомобили ( не съм писал досега с какво се занимавам и като не знаеш - не се изказвай неподготвен ) и "Vaskoto 1" се занимава само с бензинови - това прави ли и него" комплексар" и "лаик" - Господине/чо ? Или като не сме от София и Ивайло е от Ботевград (на 60 км. от София ) и аз от провинцията - пасем трева?(след като си ми видял профила, че съм от Балчик, но няма как да знаеш, че от 11г. бизнеса и 95% от клиентите ми са в София )


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 05 яну 2009 9:55


винаги и на наи добрия професионалист се слу4ват рекламации(просто се слу4ва) за мен по интересното е 4е сервизите с ИМЕ избягват сериозни ремонти-поне според мен е то4но за да не си злепоставят репутацията,а не заради прото4еното време за ремонтна деиност;всеки в ремонтния бранш знае 4е аутодатата е ориентировъ4на програма за трудо4асове (а ако се скъса някои болт или шпилка на кофти място -времето отива на ххххх 4аса в пове4е)само не можах да разбера пове4ето излишни коментари по темата...... :roll:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vw Passat , G60 , 1992 г.

Мнениеот °niksi° » Пон 05 яну 2009 10:04


Audi A8 написа:От Niksi-Герман не съм доволен.При него бях специално за турбото и каза,че работи.Излъга ме.Пратиха ме при 1bar и той каза,че турбото е за ремонт.И започнах да продавам колата на части.


Тук ще се обадя и аз защото Стефане не ти прави чест да говориш така. Първо ти дойде на репатрак и 1 цял ден само не можахме да запалим колата защото кой ли не се беше мъчил на нея, като питах какво е правено преди това нямаше точен отговор и нямаше никаква насока накъде да тръгнем.
Да ти кажа честно още като дойде ми направи не добро впечатление това че погледна и каза: "Е че аз очаквах някакъв голям сервиз да е"
Та да се върнем на темата колата беше тотално умряла без никакви изгледи на запали. След сума ти мерене и проби хванахме част от приблемите и я запалихме /темп датчик, спукана дистрибуторна капачка, неправилен аванс./
Колата запали и работи около час на една място и в момента в който тръгнахме да я изкарваме загасна и пак никакъв шанс да запали. В краен случай се оказа че е превъртяло зъбното колело на коляновия вал, сменихме го, както и болта.
Ти ми каза следното като дойде - вижте как е турбото и ако не е ОК ще я продавам на части. Как да видим как е турбото при положение че не палеше.
Също така около дросела имаше една лостова система която служи за управление на компресора /Г60/ - едната част беше разтопена защото не беше оригинална, а приспособена от ЛАДА - това ти го казах че сме го закрепили докато се намери по-добро решение /а лично според мен там ти беше проблема/. И хайде обясни ми като не работи компресора защо ми изхвърляше маркуча като го задействах на ръка това лостче.
И кой те прати при Волен - аз ако не се лъжа, ако исках да те излъжа щях ли да го правя.

И защо в обявата пишеш че я даваш на части заради проблем в окачването, защо не се обади още тогава да ти сваля тази част от някой друг за проба и да ти докажа къде е проблема и че компресора си е ОК.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 05 яну 2009 11:51


Ние пък гледаме да имаме поне по една кола за по-сериозен ремонт, но не да си заемем всички подемници и да не можем да си работим дреболиите.

В момента

Изображение

Изображение

Изображение

колата е Мерцедес 250ТД, семейството е от Благоевград. Хората са били в София по не хубав повод. Колата е прегряла, в близост до сервиза и се отзоваха при нас. Колата надуваше водната система. Ние направихме диагностика на проблема, и остановихме че е духнала гарнитурата на главата. Тогава клиента ми обясни, че тя е сменена една седмица преди да тръгнат поради същия проблем.

Нужни ми бяха 20 минтути да поговоря с клиента, и решиха да оставят колата. Поръчаха си такси за автогарата.

Свалихме главата и я закарахме в шлайф базата.

Някой ще си каже "че какъв сервиз сте като не можете да си я обслужите сами".

За всяко нещо си има специалист. Още при свалянето видяхме че има скъсан болт в главата.

От шлайф базата се обадиха и казаха че главата е пукната, подлежи на ремонт (заварка а и не е първата която са ни оправяли ) но е хубаво да се види първо дали може да се извади шпилката.

От там сме закарали главата да изкарат шпилката на ерозия, скоро я очакваме и от шлайф базата.

Тук се сетих как на една голф 4'ка, някой специалист беше отварял турбината, беше скъсал едно от болчетата на геометрията и я беше стегнал на две. По този начин геометрията притискаше перките и тя беше като заварена. Евала на пичовете в ЗММ'то, извадиха шпилката, а пича с голфа си се кефи на колата.

Много пъти ми се е налагало да ползвам услугите на други специалисти!


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Пон 05 яну 2009 12:09


Има една поговорка-"Това което сам си направиш,и Господ не може да ти го причини!!!!!"Гледай какво си писал:"Ами проблема се появи точно след закупуването - средата на Август, тази година. Започна се с едно прегряване на 16-я км. след излизане от Автокъщата, не беше останал антифриз в разширителния съд."
От този малък цитат излиза,че си си купил кочинка и после обвиняваш хората,че не могат да я оправят.Дизел лятото купува ли се...Ами като ти прегрее след 16-тия км връщаш колата просто,а ти сам си станал главен герой,т.е сам си избрал да си мъченик!А за клубните майстори лоша дума не може да се каже!!!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 05 яну 2009 12:15


Как не ви е срам да плювате клубните майстори - новобранци :evil:


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Мнениеот kondzhagyulo » Пон 05 яну 2009 13:32


BastunSelski написа:Има една поговорка-"Това което сам си направиш,и Господ не може да ти го причини!!!!!"Гледай какво си писал:"Ами проблема се появи точно след закупуването - средата на Август, тази година. Започна се с едно прегряване на 16-я км. след излизане от Автокъщата, не беше останал антифриз в разширителния съд."
От този малък цитат излиза,че си си купил кочинка и после обвиняваш хората,че не могат да я оправят.Дизел лятото купува ли се...Ами като ти прегрее след 16-тия км връщаш колата просто,а ти сам си станал главен герой,т.е сам си избрал да си мъченик!А за клубните майстори лоша дума не може да се каже!!!

Да, прав си!
Но преди да купя колата я тествах и с VAG.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Passat , G60 , 1992 г.

Мнениеот myrshavija » Пон 05 яну 2009 14:30


Audi A8 написа:Vaskoto1 е най-добрия.Някои работи по колата ми направи БЕЗ пари. От Niksi-Герман не съм доволен.При него бях специално за турбото и каза,че работи.Излъга ме.Пратиха ме при 1bar и той каза,че турбото е за ремонт.И започнах да продавам колата на части.

Мислех да не те плюя, ама ти направо се осра. Как можа да кажеш, че Никси те е излъгал? На Никси проблемът му е, че е много мек и ни оставя да му се казчваме на главата. А да излъже някого в очите - хайде нема нужда!
Не знам дали си спомняш добре първата ни и последна среща и коя беше грешката, която направи, за да загубя веднага доверите, което гласувам по подразбиране на всеки член на този форум. Каза ми "ти и преди си искал да ги купиш тия джанти, но може да не се сещаш, защото аз тогава бях с друг ник". Само не ми казвай, че си сменил ника, защото си забравил паролата или нещо друго толкова плоско. Мислех си, че си сериозен, защото тръгна посред нощ в студа да пробваме джантите на гумаджийница, но се разочаровах като видях как си ги прибра без да кажеш дума, когато се оказа че са криви. И пак ги пусна за продажба на същата цена като за прави. Това всичко го пиша за да стане ясно колко доверие може да ти се има.
Никси не е съвършен - като всички нас, но да излъже - просто няма как да стане.

А на многострадалната Геновева - ако ще препоръчваш някого, направи го както трябва. Ако пък ще плюеш клубните майстори - нека да е с имена и факти.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 05 яну 2009 15:26


Леле, лелеееее..... :eyecrazy
Вече взе да ми идва множко, да ви кажа...
Позволявам си да заключа темата, щото почна да става мазало!
Никси винаги може да я отключи, ако прецени, че има нещо за допълване, Вентоман, ако реши, драсва ми и я отключвам, а и който и да е друг от модераторите може да го направи. Нямам нищо против, ако се напишат някакви конструктивни няща, ама почнахме вече да се оплюваме като на махленска седянка!


Към kondzhagyulo:
Колега, дай, моля те, точни координати и телефон на този Ивайло в една нова темичка. Може да бъде полезен и на други хора.
Но нека спестим излишните нападки!
Благодаря на всички!



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта