°niksi° написа:Tomcat написа:Аз малко да оправдая Вентомана, той е само приемчик. Нито прави коли, .....
Дали е така, извинявам се ако не съм доразбрал нещо, но: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=69085
Само не разбрах от цялата работа защо така скочи Вальо, без да е казано някъде че разбираш ли той е виновен или оплют.
Скочих, защото освен това че се занимавам с ремонти (по специално на дизелови двигатели от ваг групата и турбини, помпи и дюзи, давам и най-добри цени за нови турбини помпи и дюзи и всякакви други части ) работя като приемчик и в един не малък сервиз.
Работата ми е свързана с това поцял ден да работя с клиента, да организирам работния процес и още много други.....(който иска ще му обясня на лично).
От собствен интерес съм се научил и вадя части за автомобилите и се справям по-добре от момчето на което е възложена задачата.
Трябва да има човек който да определя нормо времената и да предвижда какво би изисквал ремонта и да можеш да калкулираш крайната сума на клиента. Това в нашия сервиз не ми е работа, за даден ремонт трябва да смята частите колегата , но примерно за пассата съм сигурен че нямаше да сметне антифриза, маслото и масления филтър най-малкото. Аз всичкото това го мога.
А съм човека ПРИЯТЕЛ на всеки клиент в сервиза, аз преценявам по коя патека да потегли автомобила за да остане доволен клиента, като време, цена и отлично свършена работа. Знам на кого да подам автомобила, майстора да е специалист в ремонта.
Та прочитам една тема в която. се споменава един човек отремонтирал даден автомобил (че колко минават на ден през мен

А клубните майстори даже не съм се писал и аз като такъв сме :
Аз .
Ваското.
Никси (ама той е от герман)
и за Варна знам за
Ифидик
От цялата ми практика в сервиза до момента съм загубил само един клиент с Фиат Брава с пробила гарнитура на главата който искаше само да надигнем главата и да сменим само гарнитурата

Третия случай е този пассат. За това искам и да попитам!
Колко пари ти взеха за труд да ти отремонтират колата?
Ядосах се защото колегата е оплюл най-ценните майстори който със сигурност щяха да му свършат работа и то качествено, а реално са натоварени с работа и просто може да са нямали възможност. Въпросът е принципен. Можеше колегата да добави в списъка още един качествен майтор (за който съм убеден че не ме познава) , а не да се исказва по този начин. За което отбелязах че може и да е въпрос на словоред.
Пак да се върнем на въпроса за разликата в цените.
Наемите в София са много по-високи. По скъпи са ток, вода и топлофикация. Всички сме на трудови договори. Стандарта на живот е по-скъп. От там по-висока цена за трудов час.
На село има и знаещи хора , който са безработни, имат 31 свободни дни в месеца , могат да вземат една кола и да си разцъкват на час по лъжичка и да вземат 5лв.
Докато в София (все пак всеки ден с това се сблъсквам), идва клиента в понеделник за смяна гарнитура глава, свършвам си работата и накрая ме пита (като тайничко ми поставя и условие) "до утре слетобяд или до сряда сутринта ще е готова колата нали" .Тогава аз почвам да му обяснявам че и деветте подемника с който работиме са заети, навън има около 20 чакащи автомобила, колата ще влезе на подемника най рано слетобяд и че в шлайф базата ще задърйат главата поне два дена и че практически е невъзможно колата да излезе преди четвъртък. Тогава клиента почва да ми обяснява колко му е нужна колата и да ми предлага пари да предреди някого.
Успешна година на всички , не съм обиден нито ядосан на някого просто съм човек който обича да сподели своето виждане на нещата .
За финал имам и едно предложение .
Колегата със спукания блок, нека донесе блока в София, ще отидем в най-добрата шлайф база за блокове в София . Ще плата за всички проведени проучвания симки и каквото са направили и да видим още колко пукнатини и на кое място има блока. Ако се окаже че са само на шпилките, автоматично ще се сеглася че е спукан и това може да е само от не почистени резби на блока. Условно в задачата имаме и външно лепене, ще направим една снимка и на него да видим дали отдоту има пукнатина да разберем дали не са го лъгали колегата от още по отдавна, а майсторите да са знаели за пукнатините на резбите на шпилките. Тамън ще се видим да побърборим
