Голф 1.6 --> 1.8 100 коня
Голф 1.6 --> 1.8 100 коня
На мотора 1.6 ПН 70 коня могат ли да му се сложат мотовилки от 1.8 мотор...? Поради факта, че и на двата мотора диаметъра на цилиндрите е еднакъф 81мм и според книгата разликата е в хода на буталата... та ако се сложат тези мотовилки ще стане ли 1.8...? и каква ще стане компресията ...? и какво още трябва да му се направи да стане около 100 коня... Мерси предварително
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
До знам коляновия вал пасва. Инжинерите на VW използват колкото се може повече части в колкото се може повече двигатели. Поради тази причина разликата между 1,6 и 1,8 е само в коляновия вал. (Ако греша някой да ме поправи). Разлика има и в разпределителния вал, при 1,8 моментите на отваряне и затваряне на клапаните са малко по-различни. Но и с оригиналния разпределителен вал пак ще си бачка.
Степента на сгъстяване се очаква да стане 10:1 както е при 1,8 след цялата работа горна мъртва точка на буталото ще е с 4,5мм по-високо а долна мъртва точка ще е с 4,5мм по-ниско от колкото са били с оригиналния колянов вал.
Степента на сгъстяване се очаква да стане 10:1 както е при 1,8 след цялата работа горна мъртва точка на буталото ще е с 4,5мм по-високо а долна мъртва точка ще е с 4,5мм по-ниско от колкото са били с оригиналния колянов вал.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ice_bg написа:ако правилно съм разбрал факта, че горна мъртва точка се качва с 4,5 мм по нагоре прави компресията по голяма... а да попитам какъф ще е ефекта във варвенето?
Тя компресията не е проблема, а сгъстяването, защото ако хода на буталата се увеличи с 4,5мм. степента на сгъстяване ще стане като на дизел и главата и буталата ти няма да издържат или клапаните ще опрът в буталото, за да се оправиш ще трябва да овеличиш горивната камера, при голфа май има 2 начина, да подложиш нещо м-у главата и цилиндрите или да сложиш по-къси бутала...
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Най-лесния вариант е да се сложи целия блок и глава от 1,8
ама тогава отива на кино номера на двигателя и трябва да си регистрираш колата наново в КАТ.
Моята информация е, че главите на 1,6 и 1,8 са еднакви.
Даже в раздел "продава" има една обява части от Г2 в която пише "Глава от Г2 1,6 става и за 1,8".


Моята информация е, че главите на 1,6 и 1,8 са еднакви.
Даже в раздел "продава" има една обява части от Г2 в която пише "Глава от Г2 1,6 става и за 1,8".
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта