Голф 1.6 --> 1.8 100 коня

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
ice_bg
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 21:49
Автомобил:
Двигател:

Голф 1.6 --> 1.8 100 коня

Мнениеот ice_bg » Чет 16 фев 2006 19:40


На мотора 1.6 ПН 70 коня могат ли да му се сложат мотовилки от 1.8 мотор...? Поради факта, че и на двата мотора диаметъра на цилиндрите е еднакъф 81мм и според книгата разликата е в хода на буталата... та ако се сложат тези мотовилки ще стане ли 1.8...? и каква ще стане компресията ...? и какво още трябва да му се направи да стане около 100 коня... Мерси предварително




Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Чет 16 фев 2006 19:52


а хода на единия и другия двигател?ще има май буфффффффф


ice_bg
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 21:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ice_bg » Чет 16 фев 2006 19:56


хода на 1.8 е 86,4 а на 1.6 е 77,4 , коет ще рече, че мотовилките на 1.8 са по къси... или поне така си мисля...


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Чет 16 фев 2006 20:06


а кво ще кажеш блока на 1,6 да е по-къс


ice_bg
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 21:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ice_bg » Чет 16 фев 2006 20:11


разликата е по 50 кубически сантиментра... вижда ми се малко и сметнах че няма да има разлика в блока


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Чет 16 фев 2006 20:59


Темата е дъФкана по-рано, разликата е в КОЛЯНОВИЯ ВАЛ.
Буталата, главите и блоковете са едникви. По-дългия ход на буталото не е от мотовилката а от "коляното" на коляновия вал. От по-дългия ход идва и по-високата степен на сгъстяване при 1,8 10:1 а при 1,6 е 9:1


ice_bg
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 21:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ice_bg » Чет 16 фев 2006 21:10


а коляновия вал ще пасне ли на 1.6 мотора... и какво ще се случи със степента на сгъстяване


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Чет 16 фев 2006 21:37


До знам коляновия вал пасва. Инжинерите на VW използват колкото се може повече части в колкото се може повече двигатели. Поради тази причина разликата между 1,6 и 1,8 е само в коляновия вал. (Ако греша някой да ме поправи). Разлика има и в разпределителния вал, при 1,8 моментите на отваряне и затваряне на клапаните са малко по-различни. Но и с оригиналния разпределителен вал пак ще си бачка.
Степента на сгъстяване се очаква да стане 10:1 както е при 1,8 след цялата работа горна мъртва точка на буталото ще е с 4,5мм по-високо а долна мъртва точка ще е с 4,5мм по-ниско от колкото са били с оригиналния колянов вал.


ice_bg
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 21:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ice_bg » Чет 16 фев 2006 21:54


ако правилно съм разбрал факта, че горна мъртва точка се качва с 4,5 мм по нагоре прави компресията по голяма... а да попитам какъф ще е ефекта във варвенето?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 16 фев 2006 22:36


ice_bg написа:ако правилно съм разбрал факта, че горна мъртва точка се качва с 4,5 мм по нагоре прави компресията по голяма... а да попитам какъф ще е ефекта във варвенето?

Тя компресията не е проблема, а сгъстяването, защото ако хода на буталата се увеличи с 4,5мм. степента на сгъстяване ще стане като на дизел и главата и буталата ти няма да издържат или клапаните ще опрът в буталото, за да се оправиш ще трябва да овеличиш горивната камера, при голфа май има 2 начина, да подложиш нещо м-у главата и цилиндрите или да сложиш по-къси бутала...


ice_bg
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 21:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ice_bg » Чет 16 фев 2006 23:00


а ако сложа гарнитура 3мм какво ще стане... и каква мощност се очаква да изкара ако изобщо стане..?


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Пет 17 фев 2006 13:17


не е ли по лесния вариант направо да се сложи глава от 1.8


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 17 фев 2006 13:40


Най-лесния вариант е да се сложи целия блок и глава от 1,8 :lol: 8) ама тогава отива на кино номера на двигателя и трябва да си регистрираш колата наново в КАТ.
Моята информация е, че главите на 1,6 и 1,8 са еднакви.
Даже в раздел "продава" има една обява части от Г2 в която пише "Глава от Г2 1,6 става и за 1,8".


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Пет 17 фев 2006 13:47


абе знаете ли за какво служат свещите :lol:

отговор: Да светят на буталото да не се удари горе хихихихи :)))))))


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Пет 17 фев 2006 15:20


Моят двигател е без номер :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта