Бoбина и комутатор ?
Бoбина и комутатор ?
Значи един път сменях бубинка с комутатор. Тази вечер както си карах и на едно крастовище колата изгасна и повече не можа да запали (нито на газ нито на бензин) и ме довежда на мисълта че пак бубинка трябва да сменям. За новата година нов късмет ... та искам да попитам бубината и комутатора от 1.8 ли трябва да е че да го сложа на моя Голф или от всякакъв става ? И съм я оставил пред един блок дано да си намеря здрава количката 
Последна промяна от xP_NiRee на Съб 03 яну 2009 14:42, променено общо 1 път.
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бoбина и комутатор ?
Точно това стана и при мен вчера,xP_NiRee написа:.. Тази вечер както си карах и на едно крастовище колата изгасна и повече не можа да запали (нито на газ нито на бензин)..
1.6 карбуратор-рф газ(lovato)/бензин. Ток има свещите дават искра, но не пали. Също забелязах че са черни на полюсите (3 полюсни са)
Какъв би могъл да е проблема? Комутатор (надали все пак има ток) ? Прехвърлил ангренажен ремък?

- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rudoni написа: Ток има свещите дават искра, но не пали. Също забелязах че са черни на полюсите
правилно ли да разбираме ,че в свещите прескача искра ? във всички свещи или с някаква друга без да се свалят тези от мотора? защото ,ако е така се тръгва в друга посока :
- горива
информирай ни докъде си стигнал.
Ами смъквах ги от двигателя и дават искра!
гориво:
-ГАЗ имах около 10литра в бутилката заредих още 20
-Бензин имах около 15литра и заредих още 10
заредих преди да ида на работа, а проблема възникна след работа на пък към вкъщи. Имам изминати около 15километра след зареждането!
Възможно ли е да е нещо в самия карбуратор?
( забелязах нещо подобно като че ми свършва газта нали се сещате когато подавате газ, а колата забива нос. Но все пак бях с почти пълна бутилка.. Дори и да е свършила/изтекла или не знам какво, защо не иска да пали на бензин?
edit: п.п. аз лично мисля че може да е от ангренажния ремък да се е охлабил и да е прескочил с малко. Видях няколко потвърждаващи тезата ми постове на колегата dobrin
dobrin написа:Ако са объркали зацепването на ремъка - напълно възможно. Липса на мощност? Трудно палене?
dobrin написа:Напълно е възможно да се прецака нещо, ако центровката бяга с много ... Ако е така, нямаше да пали изобщо.
От скоро палеше трудно и наистина имаше липса на мощност.. тия дни почивам и мисля да му пръсна китарата и да видя ремъка! Като установя причината за проблемното палене ще споделя.
borooo написа:xP_NiRee написа:Днес купих, сложих я и като тръгнах да въртя да видя дали ще запали на акумулатора не му се пускаше токи го сложих да се зарежда, ще видя като го сложа дали ще запали пущината
Колега на каква цена я взе бобината.нова ли е или втора употреба
Взех я от Морга понеже предпочитам от там да си купя отколкото турските боклуци ! 50 лева бобина+комутатор за 2-ри път сменям. Заредих акумулатора за 6 часа закачих го и завъртях ключа и бръмна
- valka
- Мнения: 304
- Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
- Автомобил: поцинкован танк
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз имах проблем с гаснене на колата. Купих делко втора ръка с датчика на Хол дето давал същите симптоми като си заминавал, смених свещите, бензиновия филтър. Купих и чистак бърсак нова бобина (бабуна) заедно с комутатора. И пак ми гаснеше колата.
След тримесечни мъки, диагностики, гадатели, колата даже 1 месец седеше при един познат майстор аджеба да си покаже...най-накрая на 23 декември се предаде. Оказа се, че бензиновата помпа ми е правила проблеми.
Имайте я и нея в предвид!
За колегата дето питаше за цена на комутатор и бобина...Аз моята я взех нова, Beru за 98 лева. Имаше и по-евтини.
След тримесечни мъки, диагностики, гадатели, колата даже 1 месец седеше при един познат майстор аджеба да си покаже...най-накрая на 23 декември се предаде. Оказа се, че бензиновата помпа ми е правила проблеми.
Имайте я и нея в предвид!
За колегата дето питаше за цена на комутатор и бобина...Аз моята я взех нова, Beru за 98 лева. Имаше и по-евтини.
xP_NiRee написа:borooo написа:xP_NiRee написа:Днес купих, сложих я и като тръгнах да въртя да видя дали ще запали на акумулатора не му се пускаше токи го сложих да се зарежда, ще видя като го сложа дали ще запали пущината
Колега на каква цена я взе бобината.нова ли е или втора употреба
Взех я от Морга понеже предпочитам от там да си купя отколкото турските боклуци ! 50 лева бобина+комутатор за 2-ри път сменям. Заредих акумулатора за 6 часа закачих го и завъртях ключа и бръмнадоволен съм щото имах възможност да се порадвам на пресния сняг
Успех и на вас дано скоро да отстраните проблемите
вярно ,че е проблем бобината на Г 3 ! аз ги заменям с по старите модели от преди 15-20 години . преправям само комутатора. в по-старите /цилиндричните/ има охладително масло и работят по- дълго, докато в новите заради икономии на материал или друго изолацията между намотките е много тънка и от там при загряване бързо избиват !
вярно , не се връзват с интериора на моторния отсек но са вечни ! няма рекламации!
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Днес се рових под капака ... НЕ е ангренажния ремък
единствено бобината и комутатора не съм сменил ..
утре мисля да го направя и ще напиша резултата
едит:
Смених комутатора и бобината, но резултат нямаше. В крайна сметка смених всички кабели от бобината и дистрибуторната капачка, целия комплект и се оправи проблема ми.Имаше искра и преди, но явно е била слаба.. после пляскаше искри да убие човек
Благодаря на всички помогнали!
утре мисля да го направя и ще напиша резултата
едит:
Смених комутатора и бобината, но резултат нямаше. В крайна сметка смених всички кабели от бобината и дистрибуторната капачка, целия комплект и се оправи проблема ми.Имаше искра и преди, но явно е била слаба.. после пляскаше искри да убие човек
Благодаря на всички помогнали!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта