Оборотите почнаха да се качват сами.помогнете моля?
Оборотите почнаха да се качват сами.помогнете моля?
От студа ли е незнам.на свободна или като си карам усещам как сама колата почва да си качва оборотите,като я изключа и вклщча колата се оправя но не винаги го прави това от време на време.от какво може да е?поло 1.6 96г.преди ми падаха оборотите продухаха ми дросела и се оправи а сега се качват,ще съм благодарен ако някой помогне или даде съвет.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Нормално е докато е студен мотора... Особено сега Зимата при тез температури
На мен не самo при запалването но и след като съм тръгнал, го прави.... 2-3 минути докато се измъкна от квартала.
Примерно карам едвам едвам и натискам съединителя за да мина през легнал полицай, но оборотите си остават на 1300 - 1400 за няколко секунди...
Според мен е напълно нормално, компа се мъчи да помпенсира.
1-во Много му е студено на моторя
2-ро капацитета на акумолатора е паднал заради минусувите температури и след старта направо душа бере. А ти/аз сме пуснали:
- Фарове (задължени сме)
- парното да духа на джамовете (потят се)
- евентуално награватела на задния джам
- радио
.....
В тез първите 500 метра - 1 км сутрин сигорно харчи 20/100
На мен не самo при запалването но и след като съм тръгнал, го прави.... 2-3 минути докато се измъкна от квартала.
Примерно карам едвам едвам и натискам съединителя за да мина през легнал полицай, но оборотите си остават на 1300 - 1400 за няколко секунди...
Според мен е напълно нормално, компа се мъчи да помпенсира.
1-во Много му е студено на моторя
2-ро капацитета на акумолатора е паднал заради минусувите температури и след старта направо душа бере. А ти/аз сме пуснали:
- Фарове (задължени сме)
- парното да духа на джамовете (потят се)
- евентуално награватела на задния джам
- радио
.....
В тез първите 500 метра - 1 км сутрин сигорно харчи 20/100
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Lizard написа:Нормално е докато е студен мотора... Особено сега Зимата при тез температури
На мен не самo при запалването но и след като съм тръгнал, го прави.... 2-3 минути докато се измъкна от квартала.
Примерно карам едвам едвам и натискам съединителя за да мина през легнал полицай, но оборотите си остават на 1300 - 1400 за няколко секунди...
Според мен е напълно нормално, компа се мъчи да помпенсира.
1-во Много му е студено на моторя
2-ро капацитета на акумолатора е паднал заради минусувите температури и след старта направо душа бере. А ти/аз сме пуснали:
- Фарове (задължени сме)
- парното да духа на джамовете (потят се)
- евентуално награватела на задния джам
- радио
.....
В тез първите 500 метра - 1 км сутрин сигорно харчи 20/100
Колега, що не я оставяш за поне 3-4 мин. запалена на място?
в тоя студ навънка,има смисъл да се подгрява колата несъмнено,и 5 минутки да е все е добре,
иначе за оборотите е нормално да са високи докато не е загряла,а дори и при изключване от скорост в движение след натискането на съединителя се покачват и се чува едно лекинко изфорсирване все едно леко си пипнал газта,нормално е!
,някой го беше обяснил защо точно се случва,но и при мен е така..
иначе за оборотите е нормално да са високи докато не е загряла,а дори и при изключване от скорост в движение след натискането на съединителя се покачват и се чува едно лекинко изфорсирване все едно леко си пипнал газта,нормално е!
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Когато имам време я оставям да работи на място около 5 минути.
Но най-често, не седя повече от минута - две преди да тръгна.
Смятам, че дори и студена като се движа бавно и не форсирам мотора, няма проблеми. То и точно тогава най-силно се усеща тази корекция на газта от компютъра, като я караш бавно на 1-ва / 2-ра без много да подаваш газ.
Но най-често, не седя повече от минута - две преди да тръгна.
Смятам, че дори и студена като се движа бавно и не форсирам мотора, няма проблеми. То и точно тогава най-силно се усеща тази корекция на газта от компютъра, като я караш бавно на 1-ва / 2-ра без много да подаваш газ.
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Да, прав си. И минута две са достатъчни. Въпроса е да не запалиш и да тръгнеш веднага. Със сигурност е много вредно за двигателя. Разход, износване и т.н. аз също по 2-3 мин. чакам и после лекичко. До 2000 об/мин макс.
И за компютъра си прав. Като само долепя крака до педала на газта и усещам как се движи сам.
А за студена кола...
Това е все едно някой да те събуди в 5 сутринта, да ти бие 2 шамара и да те пусне да тичаш спринт 100 метра без дори да си си отворил очите. Дали ще знаеш къде вървиш?
И за компютъра си прав. Като само долепя крака до педала на газта и усещам как се движи сам.
А за студена кола...
Това е все едно някой да те събуди в 5 сутринта, да ти бие 2 шамара и да те пусне да тичаш спринт 100 метра без дори да си си отворил очите. Дали ще знаеш къде вървиш?
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта