Оборотите почнаха да се качват сами.помогнете моля?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
DMX
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Оборотите почнаха да се качват сами.помогнете моля?

Мнениеот DMX » Вто 06 яну 2009 10:52


От студа ли е незнам.на свободна или като си карам усещам как сама колата почва да си качва оборотите,като я изключа и вклщча колата се оправя но не винаги го прави това от време на време.от какво може да е?поло 1.6 96г.преди ми падаха оборотите продухаха ми дросела и се оправи а сега се качват,ще съм благодарен ако някой помогне или даде съвет.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 06 яну 2009 11:35


Какъв е кода на двигателя?Колко се вдигат оборотите?


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 06 яну 2009 11:41


на загрял двигател прави ли го?


Потребителски аватар
DMX
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DMX » Вто 06 яну 2009 11:58


кода май е АЕЕ,иначе това го прави като я запали в началото 1вия път и то не винаги.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 06 яну 2009 13:59


Нормално е докато е студен мотора... Особено сега Зимата при тез температури

На мен не самo при запалването но и след като съм тръгнал, го прави.... 2-3 минути докато се измъкна от квартала.
Примерно карам едвам едвам и натискам съединителя за да мина през легнал полицай, но оборотите си остават на 1300 - 1400 за няколко секунди...

Според мен е напълно нормално, компа се мъчи да помпенсира.
1-во Много му е студено на моторя
2-ро капацитета на акумолатора е паднал заради минусувите температури и след старта направо душа бере. А ти/аз сме пуснали:
- Фарове (задължени сме)
- парното да духа на джамовете (потят се)
- евентуално награватела на задния джам
- радио
.....
В тез първите 500 метра - 1 км сутрин сигорно харчи 20/100


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Вто 06 яну 2009 19:22


Lizard написа:Нормално е докато е студен мотора... Особено сега Зимата при тез температури

На мен не самo при запалването но и след като съм тръгнал, го прави.... 2-3 минути докато се измъкна от квартала.
Примерно карам едвам едвам и натискам съединителя за да мина през легнал полицай, но оборотите си остават на 1300 - 1400 за няколко секунди...

Според мен е напълно нормално, компа се мъчи да помпенсира.
1-во Много му е студено на моторя
2-ро капацитета на акумолатора е паднал заради минусувите температури и след старта направо душа бере. А ти/аз сме пуснали:
- Фарове (задължени сме)
- парното да духа на джамовете (потят се)
- евентуално награватела на задния джам
- радио
.....
В тез първите 500 метра - 1 км сутрин сигорно харчи 20/100


Колега, що не я оставяш за поне 3-4 мин. запалена на място?


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Вто 06 яну 2009 23:33


в тоя студ навънка,има смисъл да се подгрява колата несъмнено,и 5 минутки да е все е добре,
иначе за оборотите е нормално да са високи докато не е загряла,а дори и при изключване от скорост в движение след натискането на съединителя се покачват и се чува едно лекинко изфорсирване все едно леко си пипнал газта,нормално е! ;),някой го беше обяснил защо точно се случва,но и при мен е така..


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Сря 07 яну 2009 10:16


Когато имам време я оставям да работи на място около 5 минути.
Но най-често, не седя повече от минута - две преди да тръгна.
Смятам, че дори и студена като се движа бавно и не форсирам мотора, няма проблеми. То и точно тогава най-силно се усеща тази корекция на газта от компютъра, като я караш бавно на 1-ва / 2-ра без много да подаваш газ.


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Сря 07 яну 2009 10:25


Да, прав си. И минута две са достатъчни. Въпроса е да не запалиш и да тръгнеш веднага. Със сигурност е много вредно за двигателя. Разход, износване и т.н. аз също по 2-3 мин. чакам и после лекичко. До 2000 об/мин макс.
И за компютъра си прав. Като само долепя крака до педала на газта и усещам как се движи сам.
А за студена кола...
Това е все едно някой да те събуди в 5 сутринта, да ти бие 2 шамара и да те пусне да тичаш спринт 100 метра без дори да си си отворил очите. Дали ще знаеш къде вървиш? :lol:


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Сря 07 яну 2009 10:44


Абе тва за потегляне без да е подгрята колата в една друга тема го бяха разнищили, че не е точно така. Въпреки това аз все пак си я оставя да поработи 2-3 мин на място. :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта