Здравейте, Честита Нова Година на всички във форума. Имам проблем с Поло 1.4 AEX 1996г. , от няколко дни не иска да пали сутрин ( или по-точно по всяко време- щом му е първо палене за деня). Щом запали ведниж,вече няма проблем,но лошото е ,че няколко пъти пали само на бутане. Акумолатора си върти като откачен,смених свещите, филтрите също. И забравих нещо, след като запали за известно време прекъсва и пуши черен пушек от ауспуха (няколко секунди).
Надявам се някой от вас, да може да даде поне идея,защото ние се изчерпахме. Благодаря предварително.
Полото не иска да пали
Колеги,благодаря за отговорите. Свещите са сменени,кабелите са проверени,акумолатора е замерен, т.е. тези неща са в час,сега сме в дилема дали в действителност не е от някой датчик,по компютъра. Т.е. да отида на компютърна диагностика,нали? Моля, кажете къде са читави (диагностиката) и колко парички да си приготвя ориентировъчно.
Имам още ново инфо по проблема,ако оставя колата за по-малко от 12 часа,без да я паля,няма проблем с паленето,но ако седи примерно от днес на обяд до утре сутринта,няма шанс да запали.Това дали може да е от компютъра?
Имам още ново инфо по проблема,ако оставя колата за по-малко от 12 часа,без да я паля,няма проблем с паленето,но ако седи примерно от днес на обяд до утре сутринта,няма шанс да запали.Това дали може да е от компютъра?
- stanimir_st
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 16 юли 2008 23:30
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
аз имах почти същия проблем , оказа се че компютъра ми е пълен с вода , като го отворихме , цялата платка беше мокра, в дъното на кутията имаше и лед ...вода към 10-15гр. изкарах от кутията. Взимаш една четка за зъби и чист сприт, и минаваш цялата платка от всякъде. Спирта се смесва с водата и се изпарява по бързо. За сега колата е добре, пали винаги безотказно успех !!!
Относно педала на газта,да си призная пробвах без да го натискам,след това да го задържам на половина и на края естествно натиснат до дупка.
Единствено по този начин 1-2 успя да запали. Нямам идея защо.
Stanimir_st можеш ли да ме упътиш от къде точно се отваря компютъра и къде се намира тази платка,та да проверим дали идва от там проблема. (извинявам се ако смятате,че въпросът ми е глупав)
Stanimir_st можеш ли да ме упътиш от къде точно се отваря компютъра и къде се намира тази платка,та да проверим дали идва от там проблема. (извинявам се ако смятате,че въпросът ми е глупав)
-
Citoject
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Полото не иска да пали
Имах същият проблем....постепенно зимата започна да пали все по-трудно първия път...Накрая съвсем отказа...Стартера върти,а запалване няма...Сменихме температурен датчик и се оправи.В кварталния гараж я водих...Момчето замери нещо и каза,че е или бобина или датчик...и няма как да разберем,без да ги сменим.Добре,че имаше познати в един магазин и взе бобина и делко та ги сменя последователно,докато се изясни,че е от температурния датчик на делкото.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Полото не иска да пали
Citoject написа:..............докато се изясни,че е от температурния датчик на делкото.

- Angel Stavrev
- Мнения: 1830
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
- Автомобил: VW Polo 86c 2f
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Хасково
Re: Полото не иска да пали
Всеки казва че е патил от едно или друго и аз съм съгласен но... не подценяваите че изпушва черно а то ще рече едно... БЕНЗИН утиди при някои маистор които почиства диузи(може и да не я пиша правилно но се сещаи)и даи да я почисти не е много скапо кам 20-сетина лева почти сам сигорен че диузата ти пикаи или пак като си на газ е 80% понеже се замарсява и спира да затваря.И ако си наясно инжексиона няма бензинов клапан а само газон и когато почне да изтарва така става или пикаи.Лекиа вариант е да си земиш една добавка за бензин и да я сложиш НО... ако пише примерно за 40литра и я сложи за 20 или я раздели на половина аз мисля че е от диузата че пикаи и прави тежак старт.Аааа има и още един вариант МАП сензор но.. там вече не знам.
П.С Надявам се да сам бил полезен.
П.С Надявам се да сам бил полезен.

Re: Полото не иска да пали
Здравейте,имам ново инфо по въпроса. Ходих на диагностика и според майстора имало проблем с фланеца ( бил леко пукнат) и иска да го смени целия,а термостата и датчика са на по 1 месец. Другото, което имало проблем било дроселовата клапа - също за смяна. Интересното е че,от фланеца капе съвсем малко,т.е. за около 4-5 месеца съм доляла под половин литър вода. Лошото е, че ми заявиха цени от 170 лв. за фланец и 500лв. за дроселовата клапа (в цените не е вкючена работата) ,за да са сигурни че проблема щял да се оправи. Смятате ли че това са реални цени и , че найстина може проблема да идва от тези елементи. помогнете,хванала съм се за главата. 

Re: Полото не иска да пали
Забравих да кажа,свалихме компютъра ,проверихме платката,беше напълно суха, само там където седи компютъра беше леко влажо,но мисля че просто такова си е мястото. Т.е. този вариант отпадна според мен.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Полото не иска да пали
Къде си ходила на диагностика?Записа ли си кодовете на грешките след диагностиката?В Сервиза пробваха ли да "Обучат" Дроселната клапа?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта