въпрос за имобилайзер Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

въпрос за имобилайзер Г3

Мнениеот katcko » Сря 07 яну 2009 21:31


Колеги интересува ме,дали има някаква възможност да се запали колата с ключ без чип при положение,че колата има фабричен имобилайзер?колата е Г3 95г.(от гаража)




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: въпрос за имобилайзер Г3

Мнениеот andro_ » Сря 07 яну 2009 21:33


katcko написа:Колеги интересува ме,дали има някаква възможност да се запали колата с ключ без чип при положение,че колата има фабричен имобилайзер?колата е Г3 95г.(от гаража)

Пали за секунда,след това гасне.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: въпрос за имобилайзер Г3

Мнениеот Vladko » Сря 07 яну 2009 21:35


katcko написа:...,дали има някаква възможност да се запали колата с ключ без чип при положение,че колата има фабричен имобилайзер?...

Има.Зависи от какво точно имаш нужда :wink:


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Сря 07 яну 2009 21:43


Май не се изразих ясно,пали да,но изгасва-мисълта ми е дали може да запалиш и да стигнеш до някъде?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 07 яну 2009 21:56


Без допълнителен модул или допълнителна техническа намеса НЕ-нали това е смисъла на имобилайзера-да обездвижи колата. :wink:


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Сря 07 яну 2009 22:10


Ясно че тва е смисъла,целта е да не даваш 100кинта за ключ,а да се измисли некъв варянт.На колегата ми на Реното примерно,може да се запали и да работи с ключ без чип,като се въведе 6 цифрен код чрез даване на контакт и откл. и закл. на вратите.Или да речем губиш ключа,някъде си на майната си и нема ключар,алармаджия и т.н,кво може да се направи в такъв случай,за да я подкараш?


Потребителски аватар
gsimania
Мнения: 466
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир/Перник
Контакти:

Мнениеот gsimania » Сря 07 яну 2009 22:20


Vladko написа:Без допълнителен модул или допълнителна техническа намеса НЕ-нали това е смисъла на имобилайзера-да обездвижи колата. :wink:


Абе Владко човека пита как да спести 70 лева...
Човек,направи си втори ключ до като е време.После си го прибери у вас и си спи спокойно.Кво има толко да го мислиш.Ако изгубиш ключа и нямаш резервен,ти сам няма как да запалиш колата.Тогава вече цената за направата на ключ ще е коренно различна!!!

"Или да речем губиш ключа,някъде си на майната си и нема ключар,алармаджия и т.н,кво може да се направи в такъв случай,за да я подкараш? С две думи - "Ядеш дървото" :wink:

п.с.За да не я мислиш,не си купуваш кола.Така няма да даваш пари за ключове и каквото и да било.Айде бе,писна ми от такива като тебе.Имате пари за коли а после некви смешни 60-70 лева не ви се дават....


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 07 яну 2009 22:31


Има и при ФВ такъв вариант само че както при Реното твоя приятел не е знаел кода,така и при Голфа,ти не знаеш този код.А и при твоя Голф въвеждането става с лаптоп. :wink:
П.С. по повод какво става ако си на майната си и няма ключар и т.н.
в неделя ми се спука радиатора в апартамента,нямаше нито парнаджия нито водопроводчик наблизо и на никой не му пукаше за мен-с колите и с много други неща е същото.


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Сря 07 яну 2009 22:57


Доколкото знам при ФВ преди 97г трябва да се свали имобилайзера и да се разчете eeprom-a и тогава да се пресметне с програматор този код,а след 97г става през диагностичната букса с лаптопа.Тук не става въпрос само за парите,а дали можем да си помогнем сами по някакъв начин!

п.с.Колегата gsimania,ходи си избивай комплексите некъде другаде,ако можеш помогни,дай съвет,ако не просто си трай !


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 07 яну 2009 23:16


Значи горе долу правилно си ги разбрал нещата с изчитането на ПИН кода :wink: (Е много ако и дали ама...)Кажи точно какво искаш да ти се помогне и ще ти кажа дали може да стане или не може.Естествено е всеки човек да иска да му се помогне дистанционно и за без пари(нали за това сме тук) обаче също така понякога това е доста трудно или невъзможно.Кажи за колата никакъв ключ ли нямаш?Кутийката знаеш ли къде стои?Можеш ли да прочетеш процесора на имобилайзера(има със защита и без защита)?Ако свършиш това(ще се справиш да разпознаеш къде стои ПИН кода и да си го приведеш в нормален вид)но ако не можеш и ми пратиш файла ще ти кажа ПИН кода. :wink:
Това е безплатното.Ако не можеш мога да ти пратя една кутийка с която можеш да запалиш колата без ключ(тук идва момента че с нея можеш да запалиш всеки Голф и сие :wink: )затова за да ти се даде такъв инструмент(който не е безплатен) е редно поне някой да каже че си ОК да не стане после някой да плаче за колата си :wink:
П.С. Това достатъчно ли е като инфо засега?


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Сря 07 яну 2009 23:43


Значи ква е раотата,отивам да си направя резервен ключ(освен този който имам)ключаря обаче реши че е обикновен.Вчера обаче се опитвам да запаля с него и се сещаш кво се получава.Досега несъм се сблъсквал с имобилайзери,незнам точно как изглежда,несъм разглабял из колата и несъм го виждал с очите си!На работа имаме програматор с който разчитаме и препрограмираме чиповете на копирни машини които са от типа eprom,но незнам дали ще може да се разчете.Стана ми интересно какви са варянтите да се изолира,дали има някаква възможност колата ти да работи без истински ключ.Ако с това се занимаваш и си изкарваш прехраната разбирам ако неискаш да споделиш неква информация,несъм измикярин,нито ще тръгна да крада нечия кола,искам да имам няква лична представа.
ааааа и от време на време явно не се изкл.имобилайзера и тряа да вадя ключа пак да въртя докато стане


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 08 яну 2009 0:09


Да занимавам се с това,но въпреки това всичко съм ти обяснил подробно :wink: Значи щом имаш ключ работещ -ПИН кода може да се изчете през ОБД.Ходи при някой да ти го изчете и после ако си загубиш ключовете ще е много по лесно направата на резервен(не че иначе няма да стане,но е по трудно)
П.С. С епром програматора няма да можеш да прочетеш процесора в иммото.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 08 яну 2009 0:33


Vladko написа:Да занимавам се с това,но въпреки това всичко съм ти обяснил подробно :wink: Значи щом имаш ключ работещ -ПИН кода може да се изчете през ОБД.Ходи при някой да ти го изчете и после ако си загубиш ключовете ще е много по лесно направата на резервен(не че иначе няма да стане,но е по трудно)
П.С. С епром програматора няма да можеш да прочетеш процесора в иммото.

Спомняш ли си какъв вариант обсъждахме преди време, за изолиране на имото- Работи


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Чет 08 яну 2009 1:05


Винаги съществува варианта да извадиш чипа от "работещия" ключ и да го залепиш с едно тиксо от вътрешната страна на пластмасата около волана, някъде близо до контакта и си палиш с който ключ си искаш...


Потребителски аватар
gsimania
Мнения: 466
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир/Перник
Контакти:

Мнениеот gsimania » Чет 08 яну 2009 9:10


katcko написа:Доколкото знам при ФВ преди 97г трябва да се свали имобилайзера и да се разчете eeprom-a и тогава да се пресметне с програматор този код,а след 97г става през диагностичната букса с лаптопа.Тук не става въпрос само за парите,а дали можем да си помогнем сами по някакъв начин!

п.с.Колегата gsimania,ходи си избивай комплексите некъде другаде,ако можеш помогни,дай съвет,ако не просто си трай !


Първо не си ти човека който ще ми каже да си трая!!!
Реагирам така защото аз съм ключар и всеки ден слушам думи от сорта на"ти луд ли си ,70 лева за ключ"Това не съм го измислил аз.Мисля че е по-удачно да си извадиш дубликат на твоя ключ и да се приключи.А за другото Владко ти го обясни.
Ще ти дам цена за ключ при мен на л.с.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта