Здравейте.
Аз страдах също като момчето което опитва многото варианти.Ето моето мнение:
1-Изгасих след като паркирах.По-късно опитах да запаля но колата отказа категорично.Оказа се Комутатор!!Оправи се.
2-Пребирам се от Пирогов и преди Красно село ми изгасна.На дърпане палеше но на стартер не искаше.
3-Смених тампон на моно-инжекциона,нова дистрибуторна капачка и не искаше пак.
4-Днес я откарах на майстор и момчето смени горивен филтър и свещите.Оправи се но за малко.На бензин е супер но на газ като подам и притреперва леко.Ще ходя сега при момчето което я е слагало газовата да я погледне пали си сега без грижи.Повече от 3 месеца не знаех какво и е.Чак днес видях(разбрах).
Надявам се да има резултат при колегата.
Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС - катализатор - Решено!
Здравейте.
Аз страдах също като момчето което опитва многото варианти.Ето моето мнение:
1-Изгасих след като паркирах.По-късно опитах да запаля но колата отказа категорично.Оказа се Комутатор!!Оправи се.
2-Пребирам се от Пирогов и преди Красно село ми изгасна.На дърпане палеше но на стартер не искаше.
3-Смених тампон на моно-инжекциона,нова дистрибуторна капачка и не искаше пак.
4-Днес я откарах на майстор и момчето смени горивен филтър и свещите.Оправи се но за малко.На бензин е супер но на газ като подам и притреперва леко.Ще ходя сега при момчето което я е слагало газовата да я погледне пали си сега без грижи.Повече от 3 месеца не знаех какво и е.Чак днес видях(разбрах).
Надявам се да има резултат при колегата.
Аз страдах също като момчето което опитва многото варианти.Ето моето мнение:
1-Изгасих след като паркирах.По-късно опитах да запаля но колата отказа категорично.Оказа се Комутатор!!Оправи се.
2-Пребирам се от Пирогов и преди Красно село ми изгасна.На дърпане палеше но на стартер не искаше.
3-Смених тампон на моно-инжекциона,нова дистрибуторна капачка и не искаше пак.
4-Днес я откарах на майстор и момчето смени горивен филтър и свещите.Оправи се но за малко.На бензин е супер но на газ като подам и притреперва леко.Ще ходя сега при момчето което я е слагало газовата да я погледне пали си сега без грижи.Повече от 3 месеца не знаех какво и е.Чак днес видях(разбрах).
Надявам се да има резултат при колегата.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
К.Одаджийски написа:Там на маховика освен тая резка има и един знак 0 Може би ако сложиш на него белега, ще ти дойде и горе на разпределителния вал точно. Може и да бъркам, но не си спомням аз на кое го сложих моя.
От един зъб прехвърлен ще се влоши работата на двигателя, но няма да спре изобщо да пали.
Верно бе,много съм тъп.ГМТ е на 0 и даже на чертата май пишеше ОТ.
Извинявай zfa159 ако съм те подвел нещо.
А за паленето с един прехвърлен зъб си прав К.Одаджийски,но д не забравяме че ниската температура е доста голям фактор при палена.
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Колега zfa159 Аз преди време бях пуснал една тема за подобен проблем. Оказа се, че на ангренажното колело има една шпонка и беше превъртяла
! Белезите почти като при теб съвпадаха имаше ток бензин газ всичко ама не ще! Ако случайно запалеше то работеше 2...3...5 секунди на около 500 оборота и гасне! Провери и това все пак и успех с колата и през новата година!




Последна промяна от PASSAT на Чет 08 яну 2009 9:02, променено общо 1 път.
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Намерих темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=63794&highlight=
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Следя темата още от началото (от миналата година) и да си призная, бях за бобина.
Не взех отношение, защото не можех да се обоснова конкретно..., но като гледам, тя отпада от списъка...
Като четох мнението на PASSAT, първото което ми мина през ума, бе това и дето Радо го написа, щом съвпада на маховика, значи е изключено да е шпонката.
Ама като се замислих... питам се, възможно ли е превъртането в случая да е на разпраделителният вал и дали ефекта ще е същият...
Не взех отношение, защото не можех да се обоснова конкретно..., но като гледам, тя отпада от списъка...
Като четох мнението на PASSAT, първото което ми мина през ума, бе това и дето Радо го написа, щом съвпада на маховика, значи е изключено да е шпонката.
Ама като се замислих... питам се, възможно ли е превъртането в случая да е на разпраделителният вал и дали ефекта ще е същият...

- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
.suba написа:PASSAT май говори за шпонката на разпределителния вал а не на коляновия.Така,че доло ще си съвпада ама горе е интересно какво става
А може би говори за междинния вал....
ако превърти разпределителния.....става мазало...там има сериозно усилие...докато междинния върти единствено делкото...оттам центровката отива на майната си...плюс това белега на разпределителя от снимките е ок....докато на междинния не го е гледал...симптомите са за липсваща центровка ...но каква е причината...ако са закачили стробоскопа в началото...може би нямаше да я има дискусията в момента....
- GOGO PASSAT
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Септември
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
PASSAT май говори за шпонката на разпределителния вал а не на коляновия.Така,че доло ще си съвпада ама горе е интересно какво става
Да точно за тази шпонка говоря да я провери. Аз като видях какво е станало с нея направих тази физиономия

На АБС и РП моторите мисля, че нестава мазалоако превърти разпределителния.....става мазало...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 58 госта