Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС - катализатор - Решено!

Техническа и сервизна информация за Passat
жоро1
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот жоро1 » Сря 07 яну 2009 19:40


Здравейте.
Аз страдах също като момчето което опитва многото варианти.Ето моето мнение:
1-Изгасих след като паркирах.По-късно опитах да запаля но колата отказа категорично.Оказа се Комутатор!!Оправи се.
2-Пребирам се от Пирогов и преди Красно село ми изгасна.На дърпане палеше но на стартер не искаше.
3-Смених тампон на моно-инжекциона,нова дистрибуторна капачка и не искаше пак.
4-Днес я откарах на майстор и момчето смени горивен филтър и свещите.Оправи се но за малко.На бензин е супер но на газ като подам и притреперва леко.Ще ходя сега при момчето което я е слагало газовата да я погледне пали си сега без грижи.Повече от 3 месеца не знаех какво и е.Чак днес видях(разбрах).
Надявам се да има резултат при колегата.




жоро1
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот жоро1 » Сря 07 яну 2009 19:41


Здравейте.
Аз страдах също като момчето което опитва многото варианти.Ето моето мнение:
1-Изгасих след като паркирах.По-късно опитах да запаля но колата отказа категорично.Оказа се Комутатор!!Оправи се.
2-Пребирам се от Пирогов и преди Красно село ми изгасна.На дърпане палеше но на стартер не искаше.
3-Смених тампон на моно-инжекциона,нова дистрибуторна капачка и не искаше пак.
4-Днес я откарах на майстор и момчето смени горивен филтър и свещите.Оправи се но за малко.На бензин е супер но на газ като подам и притреперва леко.Ще ходя сега при момчето което я е слагало газовата да я погледне пали си сега без грижи.Повече от 3 месеца не знаех какво и е.Чак днес видях(разбрах).
Надявам се да има резултат при колегата.


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Мнениеот suba » Сря 07 яну 2009 20:26


К.Одаджийски написа:Там на маховика освен тая резка има и един знак 0 Може би ако сложиш на него белега, ще ти дойде и горе на разпределителния вал точно. Може и да бъркам, но не си спомням аз на кое го сложих моя.
От един зъб прехвърлен ще се влоши работата на двигателя, но няма да спре изобщо да пали.


Верно бе,много съм тъп.ГМТ е на 0 и даже на чертата май пишеше ОТ.
Извинявай zfa159 ако съм те подвел нещо.
А за паленето с един прехвърлен зъб си прав К.Одаджийски,но д не забравяме че ниската температура е доста голям фактор при палена.


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Чет 08 яну 2009 8:55


Колега zfa159 Аз преди време бях пуснал една тема за подобен проблем. Оказа се, че на ангренажното колело има една шпонка и беше превъртяла :shock :shock :shock :shock ! Белезите почти като при теб съвпадаха имаше ток бензин газ всичко ама не ще! Ако случайно запалеше то работеше 2...3...5 секунди на около 500 оборота и гасне! Провери и това все пак и успех с колата и през новата година!

Последна промяна от PASSAT на Чет 08 яну 2009 9:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Чет 08 яну 2009 9:00




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 08 яну 2009 9:57


PASSAT написа:...на ангренажното колело има една шпонка и беше превъртяла...

Да, де, ама той нали за това човека е погледнал от към маховика ;)
Не, че и от там не може да превърти, но то едновремено всичко да се изпокъса... :eyecrazy


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 08 яну 2009 14:33


Следя темата още от началото (от миналата година) и да си призная, бях за бобина.
Не взех отношение, защото не можех да се обоснова конкретно..., но като гледам, тя отпада от списъка...
Като четох мнението на PASSAT, първото което ми мина през ума, бе това и дето Радо го написа, щом съвпада на маховика, значи е изключено да е шпонката.

Ама като се замислих... питам се, възможно ли е превъртането в случая да е на разпраделителният вал и дали ефекта ще е същият... :roll:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 08 яну 2009 15:00


Аз бих пробвал да позавъртя малко делкото + - в момента на палене , на опити за палене ...


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 08 яну 2009 16:10


kossel написа:Аз бих пробвал да позавъртя малко делкото ...

Някой не си чете домашното... :wink:
За да се съгласиш с мен- последното изречение на първият отговорил в темата... :lol:


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Мнениеот suba » Чет 08 яну 2009 19:03


PASSAT май говори за шпонката на разпределителния вал а не на коляновия.Така,че доло ще си съвпада ама горе е интересно какво става


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 08 яну 2009 19:35


suba написа:PASSAT май говори за шпонката на разпределителния вал а не на коляновия.Така,че доло ще си съвпада ама горе е интересно какво става
.
А може би говори за междинния вал....
ако превърти разпределителния.....става мазало...там има сериозно усилие...докато междинния върти единствено делкото...оттам центровката отива на майната си...плюс това белега на разпределителя от снимките е ок....докато на междинния не го е гледал...симптомите са за липсваща центровка ...но каква е причината...ако са закачили стробоскопа в началото...може би нямаше да я има дискусията в момента....


Потребителски аватар
GOGO PASSAT
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 22 дек 2008 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Септември

Мнениеот GOGO PASSAT » Чет 08 яну 2009 20:32


маи всички не сме си чели домашното на мен също се случвало да скъса шпонката и имах проблеми с паленето и прочие но изчаквах да видя кои от заинтересованите ще усее да налучка


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 08 яну 2009 21:11


Никои не спомена Маслената помпа!Ако не се качва масло до главата сьщо няма да запали.Провери за запушване и масленият филтьр/отвии датчика за маслото и при вьртене на стартер трябва да хвьрли масло/.


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Пет 09 яну 2009 11:44


PASSAT май говори за шпонката на разпределителния вал а не на коляновия.Така,че доло ще си съвпада ама горе е интересно какво става


Да точно за тази шпонка говоря да я провери. Аз като видях какво е станало с нея направих тази физиономия :shock . Дано колегата си оправи колата по-бързо!

ако превърти разпределителния.....става мазало...
На АБС и РП моторите мисля, че нестава мазало


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Мнениеот suba » Пет 09 яну 2009 19:44


Обикновено се къса шпонката на разпределителя,защото там е най голям зора а и тя е много хилава.Не е ударила клапаните защото ако не се лъжа 1.8 има защита-клапаните не достигат до буталата



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 61 госта