Luciano,а купи ли го ?
Ако си дай цени и марка да сравняваме и да знаем какво що да изберем,като оптимал
ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Luciano написа:Не съм го купил, защото са свършили от там където ще го взимам и чакат доставка към края на месеца. На мен ми обяви цена на SACHS - 800лв всичко, което е една много сериозна отстъпка.
Като го купиш пусни 1-2 снимки да видим за какво иде реч,а и ние с разбитите маховици да знаем какво да слагаме

И на мен ми предложиха комплекта на Закс със маховика за 800лв.(с отстъпката)дори го разглеждах лично,но не разбрах дали беше демпферен маховика или обикновен

Тези измекяри от VW защо продават евтино комплекта съединител ако върнеш оригиналния,а маховика дето е 1 торба пари него щат за рециклиране


- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Така от прочетено разбрах следното: освен че пиша много проблема е доста трудно решим явно.
Да вметна само че за сакса не са мноо добри отзивите за коли които се карат в по байрести градове и с по големи тръгвания спирания и маневрирания, иначе държат около 50 000 км при на баща ми карането и около 10 000 при моито казвам го щото той го смени (съединителя си и претискателя преди 2 години и е на 50 000) и сега е за смяна май по вече от колкото беше моя.За ФВ незнам ко да кажа сервиза и магазина нали - значи кръсника ми има туарег V10 TDI 2007 и при обслужване на двигател на 60 000 км му поставят ремъка и не затягат обтежните ролки и познайте ко става с големия бивол - вече не гаранционно обаче!!!!!!
Цените на консумативите от към силовата предавка на тея коли тая година ще е майкаси и баща си на ен-та степен (от тея коли разбирайте нашите фау-вета не туарезите) ако ме разбирате ако не ще го разберете след месец два.
За разбиването на кутията зарди маховик и крив съединител ще кажа само това че вибрациите които се предават по опашката ебават мамата на пеизажа и най-напред спират да влизат 1-ва и задна или започват да влизат трудно.
И отново моля колегите който могат да ми помогнат за маховик на ЛУК и цените който са споменати по горе щото аз лично съм доста добре запознат с цените им и това са найстина добри цени маховик до 1000 лв за AJM е добра оферта и ако има кмлект съеднители за около 300 пак ЛУК перфектно.А що се отнася до смъкване на кутията слагане на саеднител и качване на кутията със сичките ми салтанати на мен ми зеха 70 лв но човека въпреки че може да ви се стори че си противореча ми съчувства вече и явно не ме е цакал тежко с левовете.
БЛАГОДАРЯ ОТНОВО ЗА ОТГОВОРИТЕ !!!
ДАВАЙТЕ ДА ГО МИСЛИМ !
ПОЗДРАВИ !
Да вметна само че за сакса не са мноо добри отзивите за коли които се карат в по байрести градове и с по големи тръгвания спирания и маневрирания, иначе държат около 50 000 км при на баща ми карането и около 10 000 при моито казвам го щото той го смени (съединителя си и претискателя преди 2 години и е на 50 000) и сега е за смяна май по вече от колкото беше моя.За ФВ незнам ко да кажа сервиза и магазина нали - значи кръсника ми има туарег V10 TDI 2007 и при обслужване на двигател на 60 000 км му поставят ремъка и не затягат обтежните ролки и познайте ко става с големия бивол - вече не гаранционно обаче!!!!!!
Цените на консумативите от към силовата предавка на тея коли тая година ще е майкаси и баща си на ен-та степен (от тея коли разбирайте нашите фау-вета не туарезите) ако ме разбирате ако не ще го разберете след месец два.
За разбиването на кутията зарди маховик и крив съединител ще кажа само това че вибрациите които се предават по опашката ебават мамата на пеизажа и най-напред спират да влизат 1-ва и задна или започват да влизат трудно.
И отново моля колегите който могат да ми помогнат за маховик на ЛУК и цените който са споменати по горе щото аз лично съм доста добре запознат с цените им и това са найстина добри цени маховик до 1000 лв за AJM е добра оферта и ако има кмлект съеднители за около 300 пак ЛУК перфектно.А що се отнася до смъкване на кутията слагане на саеднител и качване на кутията със сичките ми салтанати на мен ми зеха 70 лв но човека въпреки че може да ви се стори че си противореча ми съчувства вече и явно не ме е цакал тежко с левовете.
БЛАГОДАРЯ ОТНОВО ЗА ОТГОВОРИТЕ !!!
ДАВАЙТЕ ДА ГО МИСЛИМ !
ПОЗДРАВИ !
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами бате кво да го мислим...
Аз седях и го мислих....нищо не стана...
...и почнах да събирам жълтици, че с мислъл няма как да си го купя.
Аз седях и го мислих....нищо не стана...
...и почнах да събирам жълтици, че с мислъл няма как да си го купя.
Последна промяна от Luciano на Чет 08 яну 2009 23:17, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 8:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Като чета и ми става лошо... Съединителя на моя Голф също започна да преплазва. Предния собственик е сложил някакво чипче и доста е покарал... Обаче дали и маховика е заминал? При мен вибрации има при рязко подаване на газ в диапазона 1700 до 2500 оборота, дали е от маховик или си е от скапания съединител?
Иначе започвам да проучвам вариант за слагане на маховик и съединитил от VR6, изчислени за до 500 НМ и уж напълно пасващи ... следва силов тунинг с нова турбина и дюзи
Иначе филма е голям с тези демпферни маховици и от това страдат всички марки без изключение!
Иначе започвам да проучвам вариант за слагане на маховик и съединитил от VR6, изчислени за до 500 НМ и уж напълно пасващи ... следва силов тунинг с нова турбина и дюзи

Иначе филма е голям с тези демпферни маховици и от това страдат всички марки без изключение!
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Luciano то е ясно че с мисъл няма да стане - не се и надявам - ма нали се сещаш че неможе да се ръсят пари наляво и дясно за опити и израза който съм ползвал "дайте да мислим" има за цел да се съберат в тая тема максимален брой идей и коментари от хора дето са минали от там вече и да може евентуално на хора който имат или ще имат тоя проблем да бъдем полезни с нещо, щото сега аз имам тая нужда - от помощ. Надявам се не съм обидил някой!
И относно силовия перформанс на маховик-съединтел някой може ли да вкара информация за евентуалните нютони който държат заводските черва-маховик съединтел. Понеже бях чел някъде из форума или другаде и имаше доста противоречия в изказванията.
А за присаден маховик и съединител за AJM ATJ и ASZ ми казаха че се слагал от някав ФВ 150 коня бензин дето не бил с демфер обаче после пък разбрах че ставало само на 110-ката и така ли е наистина незнам понеже има доста противореия в тези който са го казвали.
И вкрайна сметка ми се струва че единствения вариант който остава е нов демфер - което ми е ясно поне за в моя случай - ами по ниска цена да се намери някъде из БГ.
И относно силовия перформанс на маховик-съединтел някой може ли да вкара информация за евентуалните нютони който държат заводските черва-маховик съединтел. Понеже бях чел някъде из форума или другаде и имаше доста противоречия в изказванията.
А за присаден маховик и съединител за AJM ATJ и ASZ ми казаха че се слагал от някав ФВ 150 коня бензин дето не бил с демфер обаче после пък разбрах че ставало само на 110-ката и така ли е наистина незнам понеже има доста противореия в тези който са го казвали.
И вкрайна сметка ми се струва че единствения вариант който остава е нов демфер - което ми е ясно поне за в моя случай - ами по ниска цена да се намери някъде из БГ.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Темата е интересна и актуална за много TDI-та и някой ако има някакво развитие по въпроса с маховици,демпферни,бездемпферни и т.н. да пише какво е купил и направил да е полезна темата за в бъдеще
И аз скоро ми предстой да решавам проблема с маховика и ще ми е интересно кой какво решение е взел,а и аз ще споделя какво съм купил и за какви пари


И аз скоро ми предстой да решавам проблема с маховика и ще ми е интересно кой какво решение е взел,а и аз ще споделя какво съм купил и за какви пари

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
мдаа, темата е хубава, аз пусках едно друга тема за смяна на съединител..... май че въпросът който вълнува не само мен, а и доста други е как да разберем дали трябва да сменим само съединителя - притиск. лагер, притискателен и феродов диск, или трябва да се подмени и маховика.....?! Моля някой ако знае, какви са точните симптоми при каране с отиващ си маховик, да сподели.
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
От доста време се интересувам за тези маховици.....
Тази цена добра ли е за комплект маховик + съединител?
ЦЪК
Тази цена добра ли е за комплект маховик + съединител?
ЦЪК
- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ето примерно на моторите ASZ ARL колко е комплекта демферен маховик със съединителя лагер помпата и всичко прилежащо.
http://cgi.ebay.co.uk/VW-GOLF-MK4-1-9-ARL-ASZ-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT_W0QQitemZ250214436960QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item250214436960&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1301%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Само за протокола разбира се. Дойде ли момента ще се възползвам,не веднъж съм го правил от този сайт и съм доволен
http://cgi.ebay.co.uk/VW-GOLF-MK4-1-9-ARL-ASZ-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT_W0QQitemZ250214436960QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item250214436960&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1301%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Само за протокола разбира се. Дойде ли момента ще се възползвам,не веднъж съм го правил от този сайт и съм доволен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта