ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Чет 08 яну 2009 15:11


Luciano,а купи ли го ?

Ако си дай цени и марка да сравняваме и да знаем какво що да изберем,като оптимал




Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Чет 08 яну 2009 15:28


Не съм го купил, защото са свършили от там където ще го взимам и чакат доставка към края на месеца. На мен ми обяви цена на SACHS - 800лв всичко, което е една много сериозна отстъпка.


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Чет 08 яну 2009 15:33


Да,за твоя модел си е сериозна сеца и отстъпка. :wink:

Поздрави


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 08 яну 2009 16:54


Luciano написа:Не съм го купил, защото са свършили от там където ще го взимам и чакат доставка към края на месеца. На мен ми обяви цена на SACHS - 800лв всичко, което е една много сериозна отстъпка.

Като го купиш пусни 1-2 снимки да видим за какво иде реч,а и ние с разбитите маховици да знаем какво да слагаме :lol:
И на мен ми предложиха комплекта на Закс със маховика за 800лв.(с отстъпката)дори го разглеждах лично,но не разбрах дали беше демпферен маховика или обикновен :roll:
Тези измекяри от VW защо продават евтино комплекта съединител ако върнеш оригиналния,а маховика дето е 1 торба пари него щат за рециклиране :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Чет 08 яну 2009 17:00


Е как защо,защото е кирия откъдето и да го погледнеш.
Истината е в КИРИЯТА им,пооправят това онова,изчиства се,коригира се и се поставя без Ти (потребителя) да разбереш.

Поздрави и ще се следи тази тема. А снимките са задължителни


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 08 яну 2009 17:03


Кирия-кирия ами да си изкупват боклуците дето ги слагат по нашите коли :!:
На мен дори в Автотрейд-Варна ми казаха 1800лв.САМО маховика :shock :shock :shock


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Мнениеот Evil_Master » Чет 08 яну 2009 20:04


Така от прочетено разбрах следното: освен че пиша много проблема е доста трудно решим явно.
Да вметна само че за сакса не са мноо добри отзивите за коли които се карат в по байрести градове и с по големи тръгвания спирания и маневрирания, иначе държат около 50 000 км при на баща ми карането и около 10 000 при моито казвам го щото той го смени (съединителя си и претискателя преди 2 години и е на 50 000) и сега е за смяна май по вече от колкото беше моя.За ФВ незнам ко да кажа сервиза и магазина нали - значи кръсника ми има туарег V10 TDI 2007 и при обслужване на двигател на 60 000 км му поставят ремъка и не затягат обтежните ролки и познайте ко става с големия бивол - вече не гаранционно обаче!!!!!!
Цените на консумативите от към силовата предавка на тея коли тая година ще е майкаси и баща си на ен-та степен (от тея коли разбирайте нашите фау-вета не туарезите) ако ме разбирате ако не ще го разберете след месец два.
За разбиването на кутията зарди маховик и крив съединител ще кажа само това че вибрациите които се предават по опашката ебават мамата на пеизажа и най-напред спират да влизат 1-ва и задна или започват да влизат трудно.
И отново моля колегите който могат да ми помогнат за маховик на ЛУК и цените който са споменати по горе щото аз лично съм доста добре запознат с цените им и това са найстина добри цени маховик до 1000 лв за AJM е добра оферта и ако има кмлект съеднители за около 300 пак ЛУК перфектно.А що се отнася до смъкване на кутията слагане на саеднител и качване на кутията със сичките ми салтанати на мен ми зеха 70 лв но човека въпреки че може да ви се стори че си противореча ми съчувства вече и явно не ме е цакал тежко с левовете.

БЛАГОДАРЯ ОТНОВО ЗА ОТГОВОРИТЕ !!!
ДАВАЙТЕ ДА ГО МИСЛИМ !
ПОЗДРАВИ !


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Мнениеот Evil_Master » Чет 08 яну 2009 20:07


Понеже забравих да кажа новите доставки на стоки и части за ваг групата стават с окло 30% по високи заради лайняната криза в грозния съюз!


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Чет 08 яну 2009 21:41


Ами бате кво да го мислим...
Аз седях и го мислих....нищо не стана...
...и почнах да събирам жълтици, че с мислъл няма как да си го купя.

Последна промяна от Luciano на Чет 08 яну 2009 23:17, променено общо 1 път.


veloceraptor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот veloceraptor » Чет 08 яну 2009 22:22


Като чета и ми става лошо... Съединителя на моя Голф също започна да преплазва. Предния собственик е сложил някакво чипче и доста е покарал... Обаче дали и маховика е заминал? При мен вибрации има при рязко подаване на газ в диапазона 1700 до 2500 оборота, дали е от маховик или си е от скапания съединител?
Иначе започвам да проучвам вариант за слагане на маховик и съединитил от VR6, изчислени за до 500 НМ и уж напълно пасващи ... следва силов тунинг с нова турбина и дюзи :D
Иначе филма е голям с тези демпферни маховици и от това страдат всички марки без изключение!


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Мнениеот Evil_Master » Пет 09 яну 2009 11:22


Luciano то е ясно че с мисъл няма да стане - не се и надявам - ма нали се сещаш че неможе да се ръсят пари наляво и дясно за опити и израза който съм ползвал "дайте да мислим" има за цел да се съберат в тая тема максимален брой идей и коментари от хора дето са минали от там вече и да може евентуално на хора който имат или ще имат тоя проблем да бъдем полезни с нещо, щото сега аз имам тая нужда - от помощ. Надявам се не съм обидил някой!

И относно силовия перформанс на маховик-съединтел някой може ли да вкара информация за евентуалните нютони който държат заводските черва-маховик съединтел. Понеже бях чел някъде из форума или другаде и имаше доста противоречия в изказванията.

А за присаден маховик и съединител за AJM ATJ и ASZ ми казаха че се слагал от някав ФВ 150 коня бензин дето не бил с демфер обаче после пък разбрах че ставало само на 110-ката и така ли е наистина незнам понеже има доста противореия в тези който са го казвали.

И вкрайна сметка ми се струва че единствения вариант който остава е нов демфер - което ми е ясно поне за в моя случай - ами по ниска цена да се намери някъде из БГ.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 09 яну 2009 13:54


Темата е интересна и актуална за много TDI-та и някой ако има някакво развитие по въпроса с маховици,демпферни,бездемпферни и т.н. да пише какво е купил и направил да е полезна темата за в бъдеще :idea: :idea:
И аз скоро ми предстой да решавам проблема с маховика и ще ми е интересно кой какво решение е взел,а и аз ще споделя какво съм купил и за какви пари :roll:


pepster1980
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот pepster1980 » Пет 09 яну 2009 14:40


мдаа, темата е хубава, аз пусках едно друга тема за смяна на съединител..... май че въпросът който вълнува не само мен, а и доста други е как да разберем дали трябва да сменим само съединителя - притиск. лагер, притискателен и феродов диск, или трябва да се подмени и маховика.....?! Моля някой ако знае, какви са точните симптоми при каране с отиващ си маховик, да сподели.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пет 09 яну 2009 16:16


От доста време се интересувам за тези маховици.....
Тази цена добра ли е за комплект маховик + съединител?
ЦЪК


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Пет 09 яну 2009 16:35


Ето примерно на моторите ASZ ARL колко е комплекта демферен маховик със съединителя лагер помпата и всичко прилежащо.

http://cgi.ebay.co.uk/VW-GOLF-MK4-1-9-ARL-ASZ-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT_W0QQitemZ250214436960QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item250214436960&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1301%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

Само за протокола разбира се. Дойде ли момента ще се възползвам,не веднъж съм го правил от този сайт и съм доволен



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта